(ja taas ammuttiin inkvisiittoireita ilmaan.
Tosi hyvää uutta vuotta!
-
BioHazard
Tosi hyvää uutta vuotta!
Hyvää pelionnea (ja muutakin) vuodelle 2006!!!!!
::D:D::)
Tol Cormp Norz Norz Norz
Hauskaa uuttavuotta teillekkin vaan.
Mukavaa kun 5 humalaista miestä viettää iltaa alakerrassa missä sijaitsevat myös figuni, pitää aamulla katsoa sitten vahingot
Ei perkele, kävin kattomassa niin jollakin oli kädessä mun rhino ja katteli sitä kummissaan. :/
Tulkaa pelastamaan figuni.
Mukavaa kun 5 humalaista miestä viettää iltaa alakerrassa missä sijaitsevat myös figuni, pitää aamulla katsoa sitten vahingot
Ei perkele, kävin kattomassa niin jollakin oli kädessä mun rhino ja katteli sitä kummissaan. :/
Toto, I don't think we're in Kansas anymore ...
Hui!Äläs jätä figu raukkojasi yksin, ettei mörkö tule ja vie.Beowulf kirjoitti:Hauskaa uuttavuotta teillekkin vaan.
Fellows, there's a troll among us.
- Henri Ketonen
Re: Tosi hyvää uutta vuotta!
Maailmanloppu on jo kuusi vuotta myöhässä.King lizard kirjoitti:Hyvää pelionnea (ja muutakin) vuodelle 2006!!!!!
(ja taas ammuttiin inkvisiittoireita ilmaan.::D:D::)
Perkele, tämän suklaan makeutusaine sisältää ainetta, joka toimii samalla tavalla kuin laksatiivi.
Pysykää kaukana Fennobon Oyn suklaasta tai saatte kokea helvetilliset tuskat! Helvetilliset tuskat, minä sanoin!
Viimeksi muokannut Raivo, Su 01.01.2006 01:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Blackguard
- Iron-Father
Hyvää uutta vuotta munkin puolesta. Niitä tulikin syötyä tänävuonna paljon.
No juu huomaa että on yö ja on pitkä juhlinta takana. Tulen sitten aamulla takasin ja korjaan tämänkin viestin järkeväksi.
Mutta kuvittelen juuri kuinka paljon figuja olisin saanut jos en olisi hommanut yhtään rakettia. No minun tapauksessani silloin olisin saanut kokoon jo pienen armeijan. No kannatti se kuitenkin. Tinaa ei kyllä tullut valettua. Sitä paitsi sehän on pakanallinen tapa ja siitä syystä saakuli.
Kuiteskin mukavaa ja iloista tulevaa vuotta kaikille!
Mutta kuvittelen juuri kuinka paljon figuja olisin saanut jos en olisi hommanut yhtään rakettia. No minun tapauksessani silloin olisin saanut kokoon jo pienen armeijan. No kannatti se kuitenkin. Tinaa ei kyllä tullut valettua. Sitä paitsi sehän on pakanallinen tapa ja siitä syystä saakuli.
Kuiteskin mukavaa ja iloista tulevaa vuotta kaikille!
"Taisi erehtyä, syökää minut sitten..."
-
Pikku-Oskari
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille! Vähän myöhässä vaan mutta ei se haittaa!! Sormet ihan tohjona,tienvarsi ihan mustana, naapurit vihaisa eli hyvin lähti uusi vuosi käyntiin..
Ja olipas lähellä että oisin päässy maijan kyydissä kotia..
Armeija V/T/H 13.12.-13 >>
Dark Elves 0/0/0
Suunnitelmissa sitte "joskus": VC ja WoC. Necrons, D.Eldar ja Nids.
Dark Elves 0/0/0
Suunnitelmissa sitte "joskus": VC ja WoC. Necrons, D.Eldar ja Nids.