Etukäteistietoa Tausta

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Hirôka
Viesti:

Etukäteistietoa Tausta

Viesti Kirjoittaja Hirôka »

Ajattelin aloottaa 40K:sta armeijan kun oon ensin keränny liskoista mielettömän saurushorden kasaan, mutta armeijan olen jo päättänyt eli Tau. Jotta kuitenki olisin varma valinnastani, haluaisin tietää hieman tästä rodusta. Vahvuudet? Heikkoudet? Taustaa? Millainen pelata? Tällaisia vastauksia ottaisin mieluusti vastaan. Kiitos.
Suicide is the proof of life.
Qazza

Viesti Kirjoittaja Qazza »

Vahvuudet: ampuminen ja liikkeestä ampuminen
Heikkoudet: lähistely
Millainen pelata: deployaat ja ammut lähinnä. myös lennät esiin, ammut ja lennät piiloon. Kovan closisryhmän päästessä iholle kuolee kyllä kaikkea mitä sulla oikeastaan on.
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

Tyranidien kanssa TAUta vastaan pelanneena voin kertoa että et missään nimessä halua lähitaisteluun :)
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Ei varmaan viel kannata rueta hankkiin ennen, kuin uus edikka ilmestyy.
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Wild raider kirjoitti:Ei varmaan viel kannata rueta hankkiin ennen, kuin uus edikka ilmestyy.
Miksipäs ei? Ei niiltä koko figurange uudistu. Lähinnä vain battlesuitit ja etherealit. Lisäksi tulee pari uutta menopeliä. Firewarriorit varmasti pysyvät samana joten näiden ostaminen ei pitäisi olla turha ostos.
Nacht

Viesti Kirjoittaja Nacht »

Onko tietoa minkä tehoisia ne uudet koneet on?
Azured

Viesti Kirjoittaja Azured »

Vahvuudet: Liikkuvuus, tulivoima, ajoneuvot.
Heikkoudet: Heikkoja lähitaistelussa, ei juurikaan epäsuoraa tulitukea.

Taustaa: Erittäin korkean teknologiatason rotu galaksin itäiseltä laidalta. Yhteiskunta on erittäin järjestäytynyt ja puhaltaa yhteen hiileen koko rodun hyväksi. Suvaitsevaisempi muita rotuja kohtaan kuin esmes muukalaiskammoinen ihmiskunta.

Pelattavuus: Paikallaan pysyvänä shootana tarkka deployata ja tulenjohdon ajatuksen pitää olla hallussa. Liikkuvampana versiona vieläkin hauskempi pelata hyvän reagointikyvyn takia. Henkilökohtaisesti nautin suuresti kummastakin pelitavasta.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
Solid

Viesti Kirjoittaja Solid »

.
Viimeksi muokannut Solid, La 10.01.2015 08:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hirôka
Viesti:

Hmm... ainaki taustan puolesta nuo sopisivat mulle ku nenä naamaan. Siedän itte nimittään aika hyvin mm. ulkomaalaisia, elleivät sitten ala kettuilemaan päin naamaa...

Ensin olin 'nidejä miettimässä, mutta sitten ajattelin, että olis mukava aloottaa joku hieman liskoista poikkeava armeija. Liskothan ovat aika lähistelypainoitteisia, varsinki saurukset (ja ku saurushorden aion väsätä). Väriteemaakin olen ajatellut. Henkilökohtaisesti vihreä on nyt pop ja oon suunnitellu Taulle vihreän väriteeman, joka koostuisi pääasiassa dark angels greenistä ja snot greenistä. Mitä tästä muut sanovat? GeeWeen vomit brown on kuvottava näin henk.kohtasesti.
Hirôka
Viesti:

Mutta mikä onkaan Krootin tarina?
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

HellRaizer WereWolf kirjoitti:Mutta mikä onkaan Krootin tarina?
Krootit ovat palkkasoturikansa, jonka Taut ovat saaneet liittymään Suuremman hyvän puolesta toimivaan yhteiskuntaansa. Osa krooteista toimii yhä omaan laskuunsa (Kroot mercenaries -lista Chapter Approvedissa), mitä Taut eivät katso kovin hyvällä.

Ja tietysti saat maalata Taut vihreiksi, jos haluat - Vomit brownin kuuluukin olla oksennuksen väristä...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”