Imperial Fists Terminator Chaplain
Imperial Fists Terminator Chaplain
Tuli taannoin hankittua tuo uusin terminaattorikappalainen. Toissayönä se tuli maalattua silmät melkein ristissä.
Figua on konffeerattu sen verran, että Storm Bolter on saanut tilalle Thunder Hammerin, joka alunperin oli assault-termu ryhmän kessu-vasara.
Kappalaisen seuraksi on tulossa joskus sitten 23 terminaattoria, itse Lysander ja pari poppoota scoutteja, kaikki tottakai Imperial Fisteinä. Sen takia en jaksanut chapter tunnuksia väsätä, vaan ajattelin keltaisen käden ja olkasuojan olevan tarpeeksi yhdistävä emo-armeijaan.
Jos puhe riittää, niin itse kuvat löydät täältä.
Ensimmäisten kuuden kuvan kohdalla alusta oli vielä WiP, ja kuvauspaikkana oli parveke, ja tuolloin oli pilvistä. Jälkimmäiset kuvat olivat sisällä otettuja, sillä ulkona ei enää riittänyt valoisuutta. Alustassa on Games Workshopin snowscatteria, joka esittää lunta. Kuvissa se ei ole niin hieno kuin yli kymmenen sentin päästä tarkasteltuna. Maalaus on puhtaasti pelipöytää varten ajateltu joka saa selittää paksut hihglightit panssarissa.
Ja nyt, teidän vuoro lausua muutama sananen, miksei myös muutama lause.
Figua on konffeerattu sen verran, että Storm Bolter on saanut tilalle Thunder Hammerin, joka alunperin oli assault-termu ryhmän kessu-vasara.
Kappalaisen seuraksi on tulossa joskus sitten 23 terminaattoria, itse Lysander ja pari poppoota scoutteja, kaikki tottakai Imperial Fisteinä. Sen takia en jaksanut chapter tunnuksia väsätä, vaan ajattelin keltaisen käden ja olkasuojan olevan tarpeeksi yhdistävä emo-armeijaan.
Jos puhe riittää, niin itse kuvat löydät täältä.
Ensimmäisten kuuden kuvan kohdalla alusta oli vielä WiP, ja kuvauspaikkana oli parveke, ja tuolloin oli pilvistä. Jälkimmäiset kuvat olivat sisällä otettuja, sillä ulkona ei enää riittänyt valoisuutta. Alustassa on Games Workshopin snowscatteria, joka esittää lunta. Kuvissa se ei ole niin hieno kuin yli kymmenen sentin päästä tarkasteltuna. Maalaus on puhtaasti pelipöytää varten ajateltu joka saa selittää paksut hihglightit panssarissa.
Ja nyt, teidän vuoro lausua muutama sananen, miksei myös muutama lause.
- Kynä-ääliö
oikein kivan näköinen nappi, mutta tuo base tosiaankin pisti silmään aika hurjasti! Kerrohan tarkemmin miten olet tuon basen tehnyt, sillä tuo "lumi" näyttää ihan jäältä, ja siten ERITTÄIN hyvältä.
En ole ihan varma puhunko nyt samasta aineesta, mutta tarkoittanet juuri tuota GW:n snow "flokkia"? vai olenko nyt missannut jonkun hienon aineen...
Jos sama, niin minkäs kanssa olet sekoitellut sitä?
En ole ihan varma puhunko nyt samasta aineesta, mutta tarkoittanet juuri tuota GW:n snow "flokkia"? vai olenko nyt missannut jonkun hienon aineen...
Jos sama, niin minkäs kanssa olet sekoitellut sitä?
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
Ihan siisti, vasara on upea ja alusta näyttää suorastaan jumalaiselta tuossa sinisessä valossa, mutta kuten sanoit, niin korostukset on vähän paksuja välillä. Muutenkin figu on vähän flät, esim laittamalla panssariin, noihin kohokuvioihin ja joihinkin muihin kohiin vielä yhen vaaleemman korostuksen aivan korkeimpiin kohtiin, voisi figusta tulla varsinkin kauempaa katottuna huomattavasti näyttävämpi, muista aina että pelifigussa ei ikinä ole liikaa kontrastia. Kaukaa katsottaessa suhtkoht "paksusti" maalattu figu jossa on kuitenkin kunnon ero valon ja varjon välillä, näyttää joskus jopa hienommalta kun paljon paremmalla tekniikalla maalattu figu jossa on vähemmän kontrastia. Siihen kun ei kuitenkaan tarvita kun kolme väriä, tumma pohjalle, sitten se perusväri päälle niin että vaan syvät varjot näkyy ja lopuksi vaalea kohoumiin ym. Eli olisi tosi jees jos jaksaisit laittaa joihinkin kohtiin vielä pikkasen korostusta. Propsit muuten vielä kerran hienosta vasarasta 
To be Ulverized...
Kiitoksia kaikille kommenteista.
Tosiaan, oli tuon mustan korostaminen jäänyt kyllä vielä vaiheille joten drybrushasin nyt figuurin teräviin reunoihin kevyesti valkoista.
Lisäsi mukavasti kontrastia, mutta ei liikaa, että silmiä särkisi läheltä katsottuna. Lisäksi drybrushin yleinen, kuiva ja osittain rosoinen jälki antaa kivan vaikutelman kulumisesta. Tulipas myös napsittua pari uutta kuvaa. Harmi vain, ettei tuolla ikiwanhalla digikameralla tahdo saada selviä kuvia, mutta eipä tuo pelifigua kuvatessa pahemmin haittaa.
Edestä, sivulta, takaata ja toinen sivu.
Mikäs muuten vasarassa nyt niin hienoa on kun sitä kehutaan, se on aika simppelisti maalattukkin :).
Tosiaan, oli tuon mustan korostaminen jäänyt kyllä vielä vaiheille joten drybrushasin nyt figuurin teräviin reunoihin kevyesti valkoista.
Lisäsi mukavasti kontrastia, mutta ei liikaa, että silmiä särkisi läheltä katsottuna. Lisäksi drybrushin yleinen, kuiva ja osittain rosoinen jälki antaa kivan vaikutelman kulumisesta. Tulipas myös napsittua pari uutta kuvaa. Harmi vain, ettei tuolla ikiwanhalla digikameralla tahdo saada selviä kuvia, mutta eipä tuo pelifigua kuvatessa pahemmin haittaa.
Edestä, sivulta, takaata ja toinen sivu.
Mikäs muuten vasarassa nyt niin hienoa on kun sitä kehutaan, se on aika simppelisti maalattukkin :).
- Kynä-ääliö
Mustassa toimii hyvin se (etenkin scifi fikuissa) että korostaa pintojen reunat tarkasti jollain tummemmalla harmaalla. Ja sitten laittaa todella tarkasti vaalempaa harmaata. Ei mene highlightingin sääntöjen mukaisesti, mutta näyttää ainakin ihan kivalta.
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
Meinasin pudota tuolilta kun näin: Minulla on pöydällä juuri samalla lailla, samoista osista konvertoitu Black Templar Chaplain, lumi/kallioalustalla sekin!
No itse figusta, kivan näköinen mutta mustaan tarvitaan terävämpiä, ohuempia korostuksia. Keltainen laatta on nätti, mutta kääröt ovat yhtä väriä? Käyhän se noinkin mutta pienellä vaivalla saisi paljon paremman.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
And with strange aeons even death may die.
- Githgulcag
No voihan! Sama aaltopituus ainakin :).Tybraal kirjoitti::D
Meinasin pudota tuolilta kun näin: Minulla on pöydällä juuri samalla lailla, samoista osista konvertoitu Black Templar Chaplain, lumi/kallioalustalla sekin!
Tosiaan, nuo kääröt ovat semmoinen mistä en todallakaan myöskään tykkää. Karun idea oli kyllä hyvä, harmi ettei muistanut heti.
Jos tuo joskus ikävästi sattuisi joutumaan puhdistukseen, niin tulen muistamaan uudelleenmaalauksessa nämä seikat, vaikka nyt en enempää tuota lähde muuttelemaan, lakatkin jo päällä ja kaikkea.
Ja King Lizard, vaikka muiden mielipiteitä tulisi arvostamaan, niin kerroppas, mitä minä teen sinun mielipiteelläsi?
Tottakai maalit vaikuttavat kuivilta, etkö ole huomannut, että sen jälkeen kun otat maalia pois purkista se tuppaa kuivumaan vähän ajan päästä? Noh, figu-mausta voidaan olla montaa eri mieltä, ei tuoda niitä tähän, koska pääasiallisesti uskoisin palautteen perustuvan maalaukseen, toteutukseen ja yleisvaikutelmaan.
- Kynä-ääliö
@Thelacan: Tosi hieno figu, oma vastaava jää paljon jälkeen.
Mutta sitten pääsyy miksi postaan tämän.
King lizard, miksi valitat galleriassa kaikkien figuista ja sanot esimerkiksi, että ne juuri ja juuri kelpaavat kentälle. Oletko sinä sitten itse mestari maalaamaan? En usko, kun et osaa edes kirjoittaa kunnolla ja muutenkin käytöksesi on ala-arvoista jopa minun mittapuullani.
Mutta sitten pääsyy miksi postaan tämän.
King lizard, miksi valitat galleriassa kaikkien figuista ja sanot esimerkiksi, että ne juuri ja juuri kelpaavat kentälle. Oletko sinä sitten itse mestari maalaamaan? En usko, kun et osaa edes kirjoittaa kunnolla ja muutenkin käytöksesi on ala-arvoista jopa minun mittapuullani.
ei jpu missään vaiheessa tietääkseni sanonutkaan, että sinä kaikkia töitä inhoaisit???King lizard kirjoitti:miten niin muka inhoan kaikkia töitä??????????? kuule menisit ja katsoisit gallerian vastauksia niin ei LÄHESKÄÄN kaikki viestini ole ''negatiivisia''. (joten ime omaa kyynärpäätäs.(sitä alempaa)
itse olen kyllä pistänyt merkille saman "sopii pelipöydälle ilmiön", mikä on vaan lisääntynyt tässä lähiaikoina...
no eipä se mua sen kummemmin haittaa...
-mikäs mä nyt olisin.. hmm miten olis syreeni...-
Luuletko etten katsonut sinun viestejäsi ennenkuin kirjoitan tuollaisen mielipiteen tänne? Mutta jos vieläkin luulet, niin kyllä, minä luin monta kommenttiasi galleria-osiosta.
Ja miksi minun pitäisi imeä kyynärpäätäni? Onhan iho niiden kohdalta toki vähän kuivunut, mutta ei kai imeminen siihen auta? Ja kumpi niistä on alempana, voisitko kertoa tämän, koska en itsekään tiedä?
Ja miksi minun pitäisi imeä kyynärpäätäni? Onhan iho niiden kohdalta toki vähän kuivunut, mutta ei kai imeminen siihen auta? Ja kumpi niistä on alempana, voisitko kertoa tämän, koska en itsekään tiedä?
Ymmärtämällä sitä ensin itse.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.