wh hq
-
Officer-Matti
wh hq
mita" hq uita WH kanttis ottaa mielestanne olen harkinnut 2 canonesta mutta en ole varma.
-
Matti the Overlord
Itse kun suunnitelin WH:ita alottavani, jota en sitten tehnytkään, aijoin käyttää pienissä peleissä (500-1000) yhtä lordia minimi retinuella, lordilla Brazier, Stake, Bionicsit ja His will be done, retinuena 1 Acolyte, 1 Gun Servitor jolla HB ja sage (penitent tai toinen acolyte järkevämpi ja halvempi), iskee neljä iskua closiksessa, ja jos his will be done onnistuu yhteensä 8 woundia vastustajaan, liekittää ku lähelle tulee ja sitten muuta vähemmän kivaa, sitten isommissa (1000-1500+) mukaan 1 Canoness, jolla on myös Brazier, Mastercrafted SB ja Cloak of St.Aspira, retinuena 5 celestianii, joilla multi-melta ja flamer, kuljetuksena immolator jossa Twin Heavy Flamerit, Extra Armour ja Holy Promethium, ja lordin Gun Servitorille Multi-melta. Sitten ku pistemäärät kasvaa, nii nostaa loordin retinueta ja pistää lantikkaan matkaan... Ainakin paperilla näyttää hyvältä, mutta käytännössä ei vältämättä niin loistava, Khronen demoni prinssi menee kyllä tosta läpi...
Tulkaa ja liittykää uudelle foorumille! Keskustelua englanniksi! Tulkaa!
- The Captain
- Valvoja
Re: wh hq
Pyrkisin maksimoimaan faith pointtien määrän, joten kaksi canonessia (tai jos haluaa fluffiarmeijan, canoness ja palatine, koska "oikeasti" kullakin siskokunnalla on vain yksi canoness) voisi olla hyvä.mattiC kirjoitti:mita" hq uita WH kanttis ottaa mielestanne olen harkinnut 2 canonesta mutta en ole varma.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.