Uudet Night Lordit.

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ari

Uudet Night Lordit.

Viesti Kirjoittaja Ari »

Kun klikkaa Kaaos Space Marine linkkiä tuolta -> http://uk.games-workshop.com/storefront/store.UK niin saat näkyviin uudet Night Lordit.
Pakko on sanoa että hienoja on, ensin en pitänyt mokomista Batmarineista mutta kyllä ne hienoilta näyttää. Ja varsinkin Lordin kypärä ja fisti näyttää upeilta.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

hieman tarkemmin, niin täältä: http://uk.games-workshop.com/storefront ... ase=200474

No juu.. tätä asiaa kyllä puitiin jo varmaan puoli vuotta sitten, mutta silloin ei ollut tuota lordia vielä tullut. Onhan se kaunis. ite pidän noita kypäriä silti naurettavina ja mielummin omat night lordini konverton perus csm:stä.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Simpi

Viesti Kirjoittaja Simpi »

No juu.. tätä asiaa kyllä puitiin jo varmaan puoli vuotta sitten, mutta silloin ei ollut tuota lordia vielä tullut. Onhan se kaunis. ite pidän noita kypäriä silti naurettavina ja mielummin omat night lordini konverton perus csm:stä.[/quote]

Tuollaisilla kypärillä on aika vaikeaa olla 'master of stealth' kun koko ajan pitää varoa ettei joku kypärän turha koriste kolise puuhun/pensaaseen/etc.

Toisaalta ennen oli käsittämättömät selkäbannerit joiden kanssa mentiin piiloon puolimetrisen aidan toiselle puolen:)
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Ei NL ole neää masters of stealth. Ne osaavat vain jtn seistä puskan takana ottamatta niittiä. Muuten ne vaan pelottelevat muita ja luulevat et ne voi oikeesti vaikuttaa ihmisten moraliin kun ne soittaa jtn Terror juttuu radios ja telkkaris samal ku ne hyökkää. joo-oh. Hyvin menee.
Hope is a serum that never heals
[Luoja]

Viesti Kirjoittaja [Luoja] »

Eipä minun silmääni miellytä hirveästi nuo kypärät myöskään.
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

minä kyllä pidin,varsinkin nuo siivet kypärissä.loordi oli hieno,näkeekö kukaan mikä combi weapon sillä on
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

heh! mä oon miettinyt omaa vapaata Liekkisakkia kuten salamanterit käsittääkseni... se vois olla jotain luokkaa Dragon jotain... noista saisi makeita ukkeleita
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Eikös tuo ollu combi-flamer
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

No chaosmarineilla noita kyseenalaisia kypäriä riittää, night lords, khorne berzerkers vaikka thousand sons kypärät on oikeestaa aika hienoja.. Mitä tekis khorne berzerkkereille, että sais ne näyttämään normaalimmilta?
Nahka

Viesti Kirjoittaja Nahka »

Hmm tuli tässä mieleen näistä hatuista, että 40k:n kaaos vastaa fb:n kaaoskääpiöitä :roll:

Mutta asiaan, itse en kovemmin tykkää noista hatuista, siipien kuuluu kasvaa selästä ei päästä... Kyllähän nuo muuten menettelisivät jos siivet olisi vähän pienemmän...
Kuolema on deathia!
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

1. Rupee leikkelee sarvia inhimillisiks ta kokonaan pois
2. Vaihda muihin päihin tosin sit täytyy maalata ne selkeesti ettei tul hirveesti sekotuksia noku chaos marineihin tosi onhan niillä kirveitä
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

niin.. miulle on tulossa alkuviikosta khorne berzerkkereitä ja mietin et mitä teen niille? Leikkaan ne peltihässäkät pois mutta millä korvaan ne? Greenstuffilla vois tulla vielä rumempii ku normaalisti...
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

helppoohan greenstuffista on tehdä sarvet niille...
tai en tie.. ehkä tää on omakehua..
:?
Ezrael
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ezrael »

Berzerkkien siivet ovat aika typerän näköisiä, joten oma vinkkini on että leikkaa ne pois. Ei ne sarvia tarvitse. Toisaalta khorneukkeleiden appearanceen kuuluu auttamatta typerältä näyttäminen... värjäähän ne haarniskatkin punaisiksi... ;)

Mitä tulee night lordeihin, tuo hero on kyllä todella hieno. Tosin power fist on enemmän championin kuin heron ase... Noku 'lordien kypärät tulee inhimmillisiksi pienellä viilailulla... pikkasen kun pienentää siipien kokoa, niin hyvää tulee.
Weisemann

Viesti Kirjoittaja Weisemann »

Mun mielestä noiden perustyyppien kypärät ei oo niin kovin hienoja, mutta lordille toi kypärä sopii täydellisesti
Vieterihiiri

Nigth lord...

Viesti Kirjoittaja Vieterihiiri »

Mun mielestä noi siivet on ihan hienot, ehkä liian isot, mut aika coolit, entä sen pomon siivet? nehä vasta kauheen isot onki....

ainoo asia mikä mua pännii on se et meijjän porukassa Night lordeista on lähteny liikkeelle tyhmiä Dumbo vitsejä....
just ku aion aloittaa niillä.... :(

vitsi: Jos haluat tappa Night lordin niin mitä ei saa tehdä?
Päätä ei saa koskaan lyödä irti, tai se lentää karkuu....
läps...läps...läps..... :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”