Pieni blast template hukassa? ei hätää
Pieni blast template hukassa? ei hätää
Eli, kuinka moni on huomannut että Pringlesien korkki (se muovinen läpyskä) on ihan samankokoinen kuin WH:n pieni blast template. Eli jos on template hukassa niin ei muuta kuin askartelemaan. Leikkaat vaan reunukset pois siitä korkista, ja jos on askartelijan vikaa niin leikkaat/piirrät siihen vielä keskipisteen. Ja näin on entistä ehompi template valmis, ja sitten vaan katapultilla ampumaan.
- Tyrisalthan
- The Captain
- Valvoja
Pringles on Procter & Gamble -konsernin tuote. Kyseinen konserni valmistaa myös monia muita tuotteita (mm. Always, Tampax, Pampers) ja käyttää eläinkokeita.
No, minulla on noita 2. laitoksena aikaisia pahvilätkiä vielä jäljellä, niin että en joudu rikkomaan periaatteitani.
No, minulla on noita 2. laitoksena aikaisia pahvilätkiä vielä jäljellä, niin että en joudu rikkomaan periaatteitani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Hudraulics
-
Skavengeneral
Hyvin aidon tuntuisen liekin saa ottamalla jonkin helposti syttyvää ainetta sisältävän spraypullon (esim. dödöä) ja sytkän. Sitten vaan painetaan molemmista (mieluummin tuli ensin ja sitten se toinen) ja volaa on aivan aidon tuntuinen, polttava ja muovia sulattava liekki.
No, niin se sarkasmista (tuo kirjoitus oli hetkellinen piru joka tuli esiin kun luin tätä juttua). Ihan mukava tietää että tuosta Pringles tölkin kannesta saa jotain hyödyllistäkin aikaan, kun se yleisesti on vain pelkkä roska (OT: jos Suomeen joskus tulee sinisiä suola&viinietikka Pringlesejä, niin kannattaa maistaa -> takuuvarma oksennus)
No, niin se sarkasmista (tuo kirjoitus oli hetkellinen piru joka tuli esiin kun luin tätä juttua). Ihan mukava tietää että tuosta Pringles tölkin kannesta saa jotain hyödyllistäkin aikaan, kun se yleisesti on vain pelkkä roska (OT: jos Suomeen joskus tulee sinisiä suola&viinietikka Pringlesejä, niin kannattaa maistaa -> takuuvarma oksennus)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
-
Hudraulics
Wau! Onko sinisiä Pringlesejä olemassa? :? No joo... Saahan ne kaikki templatet skannattua sieltä Rulebookin takaa...Skavengeneral kirjoitti:(OT: jos Suomeen joskus tulee sinisiä suola&viinietikka Pringlesejä, niin kannattaa maistaa -> takuuvarma oksennus)
"Asia selkeni heille kuin sika peseytyi." - mr.tp
-
Skavengeneral
En suosittele tuota skannausta ainakaan normaalilla tasoskannerilla, koska mä skannasin sieltä ja vaikka kuinka yritin niin aina tuli väärän kokoiset templatet. Jos kokeilee niin kannattaa kokeilla sitten ihan kopiokoneella.Hudraulics kirjoitti:Wau! Onko sinisiä Pringlesejä olemassa? :? No joo... Saahan ne kaikki templatet skannattua sieltä Rulebookin takaa...Skavengeneral kirjoitti:(OT: jos Suomeen joskus tulee sinisiä suola&viinietikka Pringlesejä, niin kannattaa maistaa -> takuuvarma oksennus)
(Taas noista Pringleseistä: Oikeasti, nuo siniset maistuu ihan p****lta ja haisevat vielä pahemmalta.)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
http://www.whfb.de/english/downloads.shtml
tuolta löytyy kaikkea kivaa mm. templates.pdf ,joka joskus oli jaossa myös gw:n sivuilla. Tulostin tuon, ja ne oli ihan oikeen kokoset.
tuolta löytyy kaikkea kivaa mm. templates.pdf ,joka joskus oli jaossa myös gw:n sivuilla. Tulostin tuon, ja ne oli ihan oikeen kokoset.
-
Skavengeneral
No, tuo onnistuuko vaiko eikö onnistu riippuu ihan skannerista ja kuvankäsittelyohjelmasta jota sen kanssa käyttää.killu vasarahemmo kirjoitti:mun scanneri antaa valita koon, jos haluaa saman kokoisen kuin kirjassa valitsee kooksi 100% en sitten tiiä miten muilla menee :?
Templaatit
eikös se pikkutemplate ollut 3"Ghazghkull kirjoitti:Mitä järkeä alkaa skannaamaan/tulostamaan noita templateja, kun kerran voi katsoa templaten halkaisijan jostain ja tehdä esim. pahvista vastaavan(ehkäpä jopa paremman), tai sitten käyttää tuota Pringles-purkin kantta?
ja se ordnance 5" halkaisijoiltaan, eli pikku 1.5" templaten keskipisteestä ja Ordnance 2.5" keskipisteestä..
noinhan voi vaikka askarrella itelleen hianot blastmarkkerit
-
Herra juusto
Maistoin kun olin cyproksella ja laatta lensi....Skavengeneral kirjoitti:Hyvin aidon tuntuisen liekin saa ottamalla jonkin helposti syttyvää ainetta sisältävän spraypullon (esim. dödöä) ja sytkän. Sitten vaan painetaan molemmista (mieluummin tuli ensin ja sitten se toinen) ja volaa on aivan aidon tuntuinen, polttava ja muovia sulattava liekki.![]()
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
(entinen nimimerkki oli Thanguol)