Pieni blast template hukassa? ei hätää

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Timorion

Pieni blast template hukassa? ei hätää

Viesti Kirjoittaja Timorion »

Eli, kuinka moni on huomannut että Pringlesien korkki (se muovinen läpyskä) on ihan samankokoinen kuin WH:n pieni blast template. Eli jos on template hukassa niin ei muuta kuin askartelemaan. Leikkaat vaan reunukset pois siitä korkista, ja jos on askartelijan vikaa niin leikkaat/piirrät siihen vielä keskipisteen. Ja näin on entistä ehompi template valmis, ja sitten vaan katapultilla ampumaan.
"A wise man hears one word and understands two."

https://pikkumiehet.wordpress.com
Tyrisalthan

Viesti Kirjoittaja Tyrisalthan »

Vanha kunnon shallow hal :wink:
Innokkuus korvaa pätevyyden
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Erityisesti apuna nelkyttonnisen barrage battery aseissa (esim mortar squad), joissa tarvitsee useampaa blast markkeria.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Pringles on Procter & Gamble -konsernin tuote. Kyseinen konserni valmistaa myös monia muita tuotteita (mm. Always, Tampax, Pampers) ja käyttää eläinkokeita.

No, minulla on noita 2. laitoksena aikaisia pahvilätkiä vielä jäljellä, niin että en joudu rikkomaan periaatteitani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

Large template on melkein CD:n kokoinen eroo on vähän alle puolituumaa tai jotain :) CD:stä löytyy se Double strena reikäkin.
1+1=10
Rehtori

Viesti Kirjoittaja Rehtori »

Kiitos.Alanpa heti askartelemaan :).
Jos asiat muuttuvat tätä tarkeämmiksi, niin puhutaan sodasta ja rauhasta.
Hudraulics

Viesti Kirjoittaja Hudraulics »

Eipäs ole itseasiassa minkään muunlaista templatea tullu käytettyä kuin tollaista Pringles tötsän korkkia... ja Cd:nkin sopiva koko on tullut huomattua... liekitys template onkin sitten eri asia :?
"Asia selkeni heille kuin sika peseytyi." - mr.tp
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Hyvin aidon tuntuisen liekin saa ottamalla jonkin helposti syttyvää ainetta sisältävän spraypullon (esim. dödöä) ja sytkän. Sitten vaan painetaan molemmista (mieluummin tuli ensin ja sitten se toinen) ja volaa on aivan aidon tuntuinen, polttava ja muovia sulattava liekki. :D

No, niin se sarkasmista (tuo kirjoitus oli hetkellinen piru joka tuli esiin kun luin tätä juttua). Ihan mukava tietää että tuosta Pringles tölkin kannesta saa jotain hyödyllistäkin aikaan, kun se yleisesti on vain pelkkä roska (OT: jos Suomeen joskus tulee sinisiä suola&viinietikka Pringlesejä, niin kannattaa maistaa -> takuuvarma oksennus)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Hudraulics

Viesti Kirjoittaja Hudraulics »

Skavengeneral kirjoitti:(OT: jos Suomeen joskus tulee sinisiä suola&viinietikka Pringlesejä, niin kannattaa maistaa -> takuuvarma oksennus)
Wau! Onko sinisiä Pringlesejä olemassa? :? No joo... Saahan ne kaikki templatet skannattua sieltä Rulebookin takaa...
"Asia selkeni heille kuin sika peseytyi." - mr.tp
Skavengeneral

Hudraulics kirjoitti:
Skavengeneral kirjoitti:(OT: jos Suomeen joskus tulee sinisiä suola&viinietikka Pringlesejä, niin kannattaa maistaa -> takuuvarma oksennus)
Wau! Onko sinisiä Pringlesejä olemassa? :? No joo... Saahan ne kaikki templatet skannattua sieltä Rulebookin takaa...
En suosittele tuota skannausta ainakaan normaalilla tasoskannerilla, koska mä skannasin sieltä ja vaikka kuinka yritin niin aina tuli väärän kokoiset templatet. Jos kokeilee niin kannattaa kokeilla sitten ihan kopiokoneella.

(Taas noista Pringleseistä: Oikeasti, nuo siniset maistuu ihan p****lta ja haisevat vielä pahemmalta.)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

http://www.whfb.de/english/downloads.shtml

tuolta löytyy kaikkea kivaa mm. templates.pdf ,joka joskus oli jaossa myös gw:n sivuilla. Tulostin tuon, ja ne oli ihan oikeen kokoset.
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

mun scanneri antaa valita koon, jos haluaa saman kokoisen kuin kirjassa valitsee kooksi 100% en sitten tiiä miten muilla menee :?
1+1=10
Skavengeneral

killu vasarahemmo kirjoitti:mun scanneri antaa valita koon, jos haluaa saman kokoisen kuin kirjassa valitsee kooksi 100% en sitten tiiä miten muilla menee :?
No, tuo onnistuuko vaiko eikö onnistu riippuu ihan skannerista ja kuvankäsittelyohjelmasta jota sen kanssa käyttää.
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Tuo oli kyllä hyvä tietää tuo pringles systeemi. Ennen on kyllä tullut käytettyä ihan leivinpaperia, siitä näkee sopivasti läpi. Sieltä takaa ne on vaan piirretty ja leikattu.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
Wurzzag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wurzzag »

Mitä järkeä alkaa skannaamaan/tulostamaan noita templateja, kun kerran voi katsoa templaten halkaisijan jostain ja tehdä esim. pahvista vastaavan(ehkäpä jopa paremman), tai sitten käyttää tuota Pringles-purkin kantta?
Omnia mors aequat - Death equals all things
MYYRÄ

Templaatit

Viesti Kirjoittaja MYYRÄ »

Ghazghkull kirjoitti:Mitä järkeä alkaa skannaamaan/tulostamaan noita templateja, kun kerran voi katsoa templaten halkaisijan jostain ja tehdä esim. pahvista vastaavan(ehkäpä jopa paremman), tai sitten käyttää tuota Pringles-purkin kantta?
eikös se pikkutemplate ollut 3"
ja se ordnance 5" halkaisijoiltaan, eli pikku 1.5" templaten keskipisteestä ja Ordnance 2.5" keskipisteestä..
noinhan voi vaikka askarrella itelleen hianot blastmarkkerit :)
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Skavengeneral kirjoitti:Hyvin aidon tuntuisen liekin saa ottamalla jonkin helposti syttyvää ainetta sisältävän spraypullon (esim. dödöä) ja sytkän. Sitten vaan painetaan molemmista (mieluummin tuli ensin ja sitten se toinen) ja volaa on aivan aidon tuntuinen, polttava ja muovia sulattava liekki. :D

No, niin se sarkasmista (tuo kirjoitus oli hetkellinen piru joka tuli esiin kun luin tätä juttua). Ihan mukava tietää että tuosta Pringles tölkin kannesta saa jotain hyödyllistäkin aikaan, kun se yleisesti on vain pelkkä roska (OT: jos Suomeen joskus tulee sinisiä suola&viinietikka Pringlesejä, niin kannattaa maistaa -> takuuvarma oksennus)
Maistoin kun olin cyproksella ja laatta lensi....
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”