Vaikutteita elokuvista?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Konkka

Vaikutteita elokuvista?

Viesti Kirjoittaja Konkka »

Niin, ottavatkos muutkin kuin minä vaikutteita elokuvista pelejä varten?

Esimerkiksi olen tuntenut suurta vetoa Khemri armeijaa kohtaan katsottuani molemmat Muumio leffat sekä Skorppiooni Kuninkaan, varsinkin se Muumion paluun aavikko taistelu jäi mieleen, ja kun GWkin teki niitä "koiria" muistuttavat modellit, niin aijaijaijaijai :D

Kertokaa siis jos otatte tai ette ota elokuvista vaikutteita, jos otatte niin kertokaa mistä elokuvista, niin voisin itsekin ne hamuta haltuuni...
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Lotr (vaikka en ole vielä pelannut/omista), ei taida olla vaikeaa.
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Itselle ei ole käynyt, mutta Starship Troopers varmaan saisi monet aloittamaan Tyranid/IG armeijan.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Warped Creme kirjoitti:Itselle ei ole käynyt, mutta Starship Troopers varmaan saisi monet aloittamaan Tyranid/IG armeijan.
Heh, itse asiassa suunnittelin leffan nähtyäni skenaarion jossa IG puolusti linnaketta ja odotti transporttia hakemaan ne pois samalla kun laumoittain nidejä juoksee kohti. :D
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

jaa no maa olen aina pitänyt alien leffoja parhaina ni ehkä mullon siks tyranidit... :o
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Olen aina halunnut tehdä Bretonnialais-armeijan, joka pohjautuu Monty Python and the Holy Grail -leffan ritareihin jotka sanovat "Ni" :).
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

holy grale on ihan törkeen hyvä leffa... niiku yleensä kaikki monthy phythoni lefat(mitenköhän kirjotetaan?)
Wind_of_Razors

Viesti Kirjoittaja Wind_of_Razors »

minäkin olen suunnitellut bretonnialle knights of ni joukkiota ja lisäksi robin hoodista voisi niille luoda jotain jännää.
kun taas lizardeille... hmm laguunin hirviö? niille ei oikein ole sopivaa elokuvaa...
Garathor

Re: Vaikutteita elokuvista?

Viesti Kirjoittaja Garathor »

TohtoriHelikopteri kirjoitti:Niin, ottavatkos muutkin kuin minä vaikutteita elokuvista pelejä varten?

Esimerkiksi olen tuntenut suurta vetoa Khemri armeijaa kohtaan katsottuani molemmat Muumio leffat sekä Skorppiooni Kuninkaan, varsinkin se Muumion paluun aavikko taistelu jäi mieleen, ja kun GWkin teki niitä "koiria" muistuttavat modellit, niin aijaijaijaijai :D
uusimmassa WD:ssä oli tomb kingeistä juttua ja siinä muistaakseni sanottiin, että niitä tehdessä vaikutteita on otettu juuri muumiosta
war...war never changes
Wind_of_Razors

Viesti Kirjoittaja Wind_of_Razors »

ajattelin rakentaa imperial guardienien valhallojen pohjalta Hannu Karpo armiejan. Karvalakit sopivat kuvaan.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

crow kirjoitti:holy grale on ihan törkeen hyvä leffa... niiku yleensä kaikki monthy phythoni lefat(mitenköhän kirjotetaan?)
törkeä loukkaus! Monthyt ovat silkkaa legendaa ja sikahyviä!
niih.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Ainakin marineiden kypärät näyttävät todella paljon Star Warsin klooni sotilaiden kypäriltä. Varsinkin trilogian osissa.

Uuden hive tyrantin pää näyttää todella paljon Alien leffasta alien emon päätä.
"If it bleeds, we can kill it."
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

TranssiApina kirjoitti:Ainakin marineiden kypärät näyttävät todella paljon Star Warsin klooni sotilaiden kypäriltä. Varsinkin trilogian osissa.
Öh, vanhassa trilogiassa ei ollut varsinaisia klooni sotilaita (ne tuli vasta nyt episode II mukana) vaan storm trooppereita, jotka oli ihan normaaleja ihmisiä valkosessa taistelupuvussa. T: ex-SWfani
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Nekronit ovat terminaattoreita.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Tota mäki oon sanonu! Mä oon aina sanonu et ne on ihmisiä puvuissa mut kaikki sanoo et ne on niitä kloonisotilaita (samoja mitä oli episode 2:osessa)
Hrmph... mitä tässä uskoa...
"If it bleeds, we can kill it."
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Mulla nousi kiinnostus kun katsoin Pelastakaa sotamies Ryan, Lost platoonin ja Vihollinen porteilla. Hyviä leffoja, mutta tietysti nämä on vähän modernisempia kavereita, mutta idea on sama... Oli pakko aloittaa IGllä...

Cadianit rulaa!!! :o
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Minä saan elokuvista aina silloin tälöin maaston rakennus ideoita. Esim. Kloonien hyökkäyksessä esiintynyt Lars' moisture farm inspiroi minua meidän pitkään projektissa olleessa desert pöydässä.

Niin ja toki Wtc:n rauniot inspiroi tekemään cityfight maastoa :roll:
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Tota mäki oon sanonu! Mä oon aina sanonu et ne on ihmisiä puvuissa mut kaikki sanoo et ne on niitä kloonisotilaita (samoja mitä oli episode 2:osessa)
Eivätkös ne ole aika lailla samaa organisaatiotahan ne ovat, ihmisiä vain aletiin dräftäämään kun kloonit alkoivat kloonisodan jälkeen loppua.

ja asiaan,
itse en ole leffasta saanut inspiksiä... niitä tulee enemmänkin jos osuu silmään joku gwn piirros joka iskee, sellaisen perusteella saattaa vahingossa hankkia vaikka kokonaisen armeijan.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

TranssiApina kirjoitti:Tota mäki oon sanonu! Mä oon aina sanonu et ne on ihmisiä puvuissa mut kaikki sanoo et ne on niitä kloonisotilaita (samoja mitä oli episode 2:osessa)
Onhan ne kloonitkin "ihmisiä puvuissa" :D
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
Bigfinga

Viesti Kirjoittaja Bigfinga »

Dark Eldarien Raideriin ja Ravageriin on otettu mallia Star Wars : Jedin paluu leffasta; Se Jabban aavikko huvijahti on aika samanoloinen... :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”