Power Klawin kasvatus?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Drakken

Power Klawin kasvatus?

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Homman nimi on:

-Ostin Ghazkhullin
-Konvaan siitä mega-armoured bossia
Ongelma: Sen klawi on ihan mukavan kokoinen, mutta haluaisin vielä isomman (siis isommat "kynnet" ).

Meinasin käyttää da boyz paketista 2 semmoista machettea, mutta ajattelin ettei se ehkä ole hyvä idea...?

Stuffia minulta löytyy, mutta taitoa sen käsittelyssä ei pahemmin :D Kaikki rakentavat, ja vähemmän rakentavat ideat otetaan vastaan.
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

itse laitoin bossilleni kanin klawin ja mielestäni se on sopiva, myös Waaagh foorumilta kannattaa katsoa sieltä löytää varmasti...
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Anna sille inquisitor figu Krieger 'Crash' Thraxin power claw. Clawin saa tilaamalla online storesta.
prototyyppi

Viesti Kirjoittaja prototyyppi »

jos butjetti ei vaivaa ja halutaan isoa kättä,tilaa defilerin käsi,pieniä ne eivät ole. Tai rakenna plastic cardista...
Kukaan meistä ei ole arvoton. Kaikkia voidaan käyttää ainakin varoittavina esimerkkeinä
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

gawd kirjoitti:itse laitoin bossilleni kanin klawin ja mielestäni se on sopiva, myös Waaagh foorumilta kannattaa katsoa sieltä löytää varmasti...
Itse taas pistin ei-mega Warbossilleni koko kanin käden...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”