Miten voitaa chaosten terminaatorit eldareila
Miten voitaa chaosten terminaatorit eldareila
chaos on niin ärsytävä joukue ne tuhos mun armeejan 1 minuntissa kun ne piruin
terminaatorit hakas ne eldarit kun ne tuli kukkulan takaa ampumaan ja hyökäs siten lähti koko
jouko sodassa ja nipu miehet ampu niitä varmaan 1 kun ne pääs niiten kimpuun mitten ne voittaa kun tykki oli niin huonossa paikassa kun ne hyökäs kun ei ehtinyt ampua
kun niiten pomo pääsi riehumaan nipu miehien kansa
mitten ne pirut voi tapaa kun ne ei kuole melkein koskaan
terminaatorit hakas ne eldarit kun ne tuli kukkulan takaa ampumaan ja hyökäs siten lähti koko
jouko sodassa ja nipu miehet ampu niitä varmaan 1 kun ne pääs niiten kimpuun mitten ne voittaa kun tykki oli niin huonossa paikassa kun ne hyökäs kun ei ehtinyt ampua
kun niiten pomo pääsi riehumaan nipu miehien kansa
mitten ne pirut voi tapaa kun ne ei kuole melkein koskaan
Viimeksi muokannut waloks, Su 13.08.2006 01:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ainoa mistä itse sain selvää oli otsikko. Tosin itse en kovinkaan paljoa tiedä eldareista/kaaoskesta mutta sen verran kun on termoksista kyse niin varmaan kun keskität paljon tulitusta niihin joka suunnasta niin kaippa ne jossain vaiheessa kuolevat?
Loogisuus peliin
kurkkaa vielä uudestaan maunon ehdostusta ja sen tehtyäsi lue pari kertaa itseksesi viestisi ääneen sekä keskity oikeinkirjoitukseen. tällä pääset jo pidemmälle
Loogisuus peliin
kurkkaa vielä uudestaan maunon ehdostusta ja sen tehtyäsi lue pari kertaa itseksesi viestisi ääneen sekä keskity oikeinkirjoitukseen. tällä pääset jo pidemmälle
-
world eater
tähänkin vielä lisätään että kannattaa tarkistaa teksti kirjoittamisen jälkeen, ja korjata kirjoitusvirheet. tuossakin on jo pari kolme virhettä. Mutta ei se mitään. itsellänikin oli aluksi sama ongelma. Eli ota vain rauhallisesti sen kirjoittamisen kanssa ja tarkista tekstisi.Lari42 kirjoitti:miten sen voi poistaa kysymys kun itein huomasin kun kirjoitin tosi nopeastin
en ehtinyt katoa miten kirjoitin
Ja täähän olikin taas tarkoitettu toisen kirjoitus tyylin dissaukseen? Hävetkää.
Olenko ainoa joka oikeasti sai tästä selvää? Naabs, missä sitä suomenkieleä on opeteltu?.
Siis voit vaikka aluksi yrittää hankkia kaikkea paljon ampuvaa ja yrittää niillä saada alas.
Yleensä ottaen kaikki aseet joilla on ap1-2 tai ignoraavat seivit ovat kovia termoksia vastaan, koska pakottavat ne ottamaan invun.
5+ kun ei kovin monesti saa heitettyä monesta seivistä.
Paljon tulta on ainoa järkevä ratkaisu kovien lähistelijöiden lisäksi.
Eivät ne pahoja ole, demoni ikonilla saattavat saada jotain aikaan, muuten aika helppoa kauraa, kunhan niitä seivit ignoraavia aseita löytyy.
Olenko ainoa joka oikeasti sai tästä selvää? Naabs, missä sitä suomenkieleä on opeteltu?.
Siis voit vaikka aluksi yrittää hankkia kaikkea paljon ampuvaa ja yrittää niillä saada alas.
Yleensä ottaen kaikki aseet joilla on ap1-2 tai ignoraavat seivit ovat kovia termoksia vastaan, koska pakottavat ne ottamaan invun.
5+ kun ei kovin monesti saa heitettyä monesta seivistä.
Paljon tulta on ainoa järkevä ratkaisu kovien lähistelijöiden lisäksi.
Eivät ne pahoja ole, demoni ikonilla saattavat saada jotain aikaan, muuten aika helppoa kauraa, kunhan niitä seivit ignoraavia aseita löytyy.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Jos ymmärsin alkuviestisi oikein, niin yritit tiputtaa niitä snipereilla. Tämä on suuri virhe. Sniperilla kannattaa kaataa kolmen tyyppisiä vihollisia. Vihollisia joilla on korkea T (auto wound), huono Ld (pinning), huono save (huono AP). Lähinnä näistä kaaoksella on kahta ensimmäistä.
Jos armeija listassasi on pulaa ap2 (ja 1) aseista niin jätä termikset rauhaan. Eli ne kuitenkin liikkuvat vain normaalin jalkaväen tahtia eivätkä ammu paljoa enempää kuin normaali marsuryhmä. Pystyt väistelemään niiden lähistelyä liikkumalla vain karkuun ja ampumaan assault aseilla takaisin (ainakin jotain hyötyä shurikan aseista).
Sitten tietenkin vaihtoehtona on tulen keskittäminen ja terminaattoreiden tuhoaminen heti pelin alussa. Tässä on vain ongelmana että keskityt liikaa niihin ja muu armeija tulee reunasta ja teurastaa sinut.
Jos armeija listassasi on pulaa ap2 (ja 1) aseista niin jätä termikset rauhaan. Eli ne kuitenkin liikkuvat vain normaalin jalkaväen tahtia eivätkä ammu paljoa enempää kuin normaali marsuryhmä. Pystyt väistelemään niiden lähistelyä liikkumalla vain karkuun ja ampumaan assault aseilla takaisin (ainakin jotain hyötyä shurikan aseista).
Sitten tietenkin vaihtoehtona on tulen keskittäminen ja terminaattoreiden tuhoaminen heti pelin alussa. Tässä on vain ongelmana että keskityt liikaa niihin ja muu armeija tulee reunasta ja teurastaa sinut.
Joo ei todellakaan ollut tarkoitettu. Vielä jos sopii muistuttaa dissaajia, että moderointi tulee jättää moderaattoreille. Ei tosiaan ole tarpeen, että jokainen viestissään mussuttaa hoonosta soomesta, vaikka se kupoliin ottaisikin.Nàzgul wraith kirjoitti:Ja täähän olikin taas tarkoitettu toisen kirjoitus tyylin dissaukseen? Hävetkää.
Olenko ainoa joka oikeasti sai tästä selvää? Naabs, missä sitä suomenkieleä on opeteltu?.![]()
Ja vaikka tuosta viestistä nyt jotenkin kysyjän pulman saakin selville, niin sen lukeminen on melkoisen tympeää. Jos kysyjä ei näe vaivaa edes sen verran että kirjoittaa kysymyksensä kunnolla, niin ei kyllä huvita vaivautua vastaamaankaan.
-
Hellbender
- Viesti:
Entäs jos kyseisellä henkilöllä on vaikkapa lukihäiriö,ja hän lopettaa sotun käytön ennenkun on alottanutkaan sen takia että porukat nauraa herran kirjoitukselle?Hellbender kirjoitti:Veikkaanpa suuresti, että joku Lari 42v nauraa makeasti partaansa, seurattuaan kuinka porukka tosissaan vastailee hänen vedätykselleen.Tollasta kukaan voi oikeasti kirjoittaa.
Lari42
Olen kehitys vamaisten koulussa onko asiaa haukkua mua
kun mulla on puhumis ja kirjoitus häiriöitä
ja niin mua ei kanata ärsytää sillä
ja olen 14 vuotijas en 42
mauno olen haukkaranassa koulussa jos vielä pilkaat
mene mun kouluun käymään sielä on myös sokeita ja kuuroja ja mykkiä
kun mulla on puhumis ja kirjoitus häiriöitä
ja niin mua ei kanata ärsytää sillä
ja olen 14 vuotijas en 42
mauno olen haukkaranassa koulussa jos vielä pilkaat
mene mun kouluun käymään sielä on myös sokeita ja kuuroja ja mykkiä
-
vompovompatti
Howling bansheet voisivat myös olla mukavan tehokkaita choseneita vastaan koska muistini mukaan lyövät aina chargatessaan ensin, kannattaa myös muistaa, että jokainen banshee kantaa power weaponia. Tosin näitä kannattaa olla paljon koska woundaavat vain 5+:lla.
Wraithlord voisi myös olla suhteellisen ikävä mörkö choseneita vastaan jos näillä ei ole fistiä/muuta ilkeää.
Pääasiassa kuitenkin chosenit tottelevat Starcannonia siinä missä normi marinetkin.
-WolfMan
Wraithlord voisi myös olla suhteellisen ikävä mörkö choseneita vastaan jos näillä ei ole fistiä/muuta ilkeää.
Pääasiassa kuitenkin chosenit tottelevat Starcannonia siinä missä normi marinetkin.
-WolfMan