Kysymyksiä maalattavista pohjamaaleista.

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Locku

Kysymyksiä maalattavista pohjamaaleista.

Viesti Kirjoittaja Locku »

Nyt on sitten Lockullakin Rackhamin miniatyyrejä ja sen mukana myöskin kysymyksiä. En nyt jaksanut alkaa etsimään erikseen tuota aihetta, kun jo pohjamaaleista hakemalla tuli jo jos jonkinlaista topiccia. Mutta asiaan...

Kyselisin, että onko tällaisia etenkin metallifiguille suunnattuja pohjamaaleja, jotka maalataan figuun. En niin välittäisi spraymaalin hajua haistella asunnossani, eikä oikein vaihtoehtoista paikkaa ole.
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

No eipä juuri ole, paitsi jos tahdot maalata pohjamaalin käsin.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Mikä tahansa mattapintainen maali käy pohjamaalista. Esimerkiksi codex grey on oivallinen pohjamaali.
Luumumehu on soturien juomaa
Locku

Kiitoksia tiedosta. Katselin noita Sotataidon Vallejo-maalien valikoimaa ja nämä kuulema erityisesti sopivat hyvin metalli-figuille koostumuksensa takia.

Täytyypä jossain vaiheessa tilaus tehdä sinnekin.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ja minkä takia et voisi sprayata ulkona/parvekkeella/kuistilla?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ruoska

Viesti Kirjoittaja Ruoska »

Silveri kirjoitti:Ja minkä takia et voisi sprayata ulkona/parvekkeella/kuistilla?
Naapurit näkee ja pitää friikkinä!
Locku

Silveri kirjoitti:Ja minkä takia et voisi sprayata ulkona/parvekkeella/kuistilla?
Ei ole parveketta eikä kuistia. Ja en ala raahamaan pöytääni kerrostalon ylimmästä kerroksesta pihalle jotta voisi sprayt käydä sutaisemassa. Kieltämättä tuo kyllä aika friikiltä vaikuttaisi naapureista. :D
JuqqE

Viesti Kirjoittaja JuqqE »

Locku kirjoitti:
Ei ole parveketta eikä kuistia. Ja en ala raahamaan pöytääni kerrostalon ylimmästä kerroksesta pihalle jotta voisi sprayt käydä sutaisemassa. Kieltämättä tuo kyllä aika friikiltä vaikuttaisi naapureista. :D
Friikiltähän tuo näyttäisi, onneksi en asu kerrostalossa. 8) Niin ja asiaan, eli niinkun joku tuolla jo sanoi, melkeen mikä matta pintainen väri käy, suosittelen tummempaa maalia. (Ainakaan minulla valkonen ei toimi kunnolla..) Eli Black Chaos on hyvä, ja Codex Grey.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

itse käytän modattua banaanilaatikkoa spraysuojana, pohjamaalaan parvekkeella, mutta ihan hyvin voisin tehdä sen (ja olenkin tehnyt pariin otteeseen) ihan pihallakin. en oikein enää jaksa ymmärtää tuota "friikki"osuutta
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Silveri kirjoitti:en oikein enää jaksa ymmärtää tuota "friikki"osuutta
Liittynee jotenkin tähän.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”