Kysymyksiä maalattavista pohjamaaleista.
Kysymyksiä maalattavista pohjamaaleista.
Nyt on sitten Lockullakin Rackhamin miniatyyrejä ja sen mukana myöskin kysymyksiä. En nyt jaksanut alkaa etsimään erikseen tuota aihetta, kun jo pohjamaaleista hakemalla tuli jo jos jonkinlaista topiccia. Mutta asiaan...
Kyselisin, että onko tällaisia etenkin metallifiguille suunnattuja pohjamaaleja, jotka maalataan figuun. En niin välittäisi spraymaalin hajua haistella asunnossani, eikä oikein vaihtoehtoista paikkaa ole.
Kyselisin, että onko tällaisia etenkin metallifiguille suunnattuja pohjamaaleja, jotka maalataan figuun. En niin välittäisi spraymaalin hajua haistella asunnossani, eikä oikein vaihtoehtoista paikkaa ole.
Ja minkä takia et voisi sprayata ulkona/parvekkeella/kuistilla?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Friikiltähän tuo näyttäisi, onneksi en asu kerrostalossa. 8) Niin ja asiaan, eli niinkun joku tuolla jo sanoi, melkeen mikä matta pintainen väri käy, suosittelen tummempaa maalia. (Ainakaan minulla valkonen ei toimi kunnolla..) Eli Black Chaos on hyvä, ja Codex Grey.Locku kirjoitti:Ei ole parveketta eikä kuistia. Ja en ala raahamaan pöytääni kerrostalon ylimmästä kerroksesta pihalle jotta voisi sprayt käydä sutaisemassa. Kieltämättä tuo kyllä aika friikiltä vaikuttaisi naapureista.Silveri kirjoitti:Ja minkä takia et voisi sprayata ulkona/parvekkeella/kuistilla?
itse käytän modattua banaanilaatikkoa spraysuojana, pohjamaalaan parvekkeella, mutta ihan hyvin voisin tehdä sen (ja olenkin tehnyt pariin otteeseen) ihan pihallakin. en oikein enää jaksa ymmärtää tuota "friikki"osuutta
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
- The Captain
- Valvoja
Liittynee jotenkin tähän.Silveri kirjoitti:en oikein enää jaksa ymmärtää tuota "friikki"osuutta
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.