Azhag the slaughterer

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
miQ

Azhag the slaughterer

Viesti Kirjoittaja miQ »

Eikös kyseinen ukko ole special character?
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Kyllä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Periaatteessa kyllä, mutta sääntöteknisesti ei.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Peliteknisestikin siinä mielessä, että se on uniikki.
Wompatti

Mikke kirjoitti:Peliteknisestikin siinä mielessä, että se on uniikki.
Uniikki?
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Wompatti kirjoitti:
Uniikki?
Varmaan siinä mielesä että sitä ei voi ottaa montaa, kuten tavan warbossia voisi.
What's going on here? Back from the grave and crap.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

jakezuku kirjoitti:
Wompatti kirjoitti:
Uniikki?
Varmaan siinä mielesä että sitä ei voi ottaa montaa, kuten tavan warbossia voisi.
Onko Azhagilla 0-1 rajoitusta tai muuta rajoitusta? En ihmettelisi suuresti jos tällainen puuttuisi. Kyseessä on mahdollisesti taas yksi hieno esimerkki RAW-periaatteen typeryydestä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Wompatti

Kyllä sitä mun käsittääkseni saa ottaa useampia. Eri asia on sitten että kehtaako, ja selviääkö hengissä vastapelurin mukiloinnista.
Wompatti

jullevi kirjoitti:
jakezuku kirjoitti:
Wompatti kirjoitti:
Uniikki?
Onko Azhagilla 0-1 rajoitusta tai muuta rajoitusta? En ihmettelisi suuresti jos tällainen puuttuisi. Kyseessä on mahdollisesti taas yksi hieno esimerkki RAW-periaatteen typeryydestä.
Ei ole rajoitusta. Perus lord choice.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Olin siis väärässä. Melkoisen paha moka GW:ltä ja yksi perustelu lisää sille, miksi spessut olisi suosiolla kannattanut pitää erillisinä.
Wompatti

Toisaalta, säännöissä kielletään saman taikaesineen ottaminen useaan kertaan. Päteekö tämä vain Magic Item listasta valittuihin esineisiin vai myös Azhagin ja muiden nimettyjen hahmojen esineisiin jotka tulevat automaattisesti mukana?
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Wompatti kirjoitti:Toisaalta, säännöissä kielletään saman taikaesineen ottaminen useaan kertaan. Päteekö tämä vain Magic Item listasta valittuihin esineisiin vai myös Azhagin ja muiden nimettyjen hahmojen esineisiin jotka tulevat automaattisesti mukana?
Jos nimettyjen hahmojen esineien kerrotaan olevan taikaesineitä niin eiköhän ne ole tuon saman taikaesinesäännön alaisia. Näin ainakin minun mielestäni.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
DeathWizard
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja DeathWizard »

Ja tuskinpa kukaan hyväksyisi armeijaa, jossa olisi esim. 2 Grimgoria yksiköineen... Tai sitten läjittäin Skarnikkeja tai Grom the Pauncheja...

Niin ja eikös josskin oltu jo käsitelty useamman samanlaisen spessun ottamista armeijaan?
-Mikäpä pahan tappaisi?
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

SMusta kirjoitti:
Wompatti kirjoitti:Toisaalta, säännöissä kielletään saman taikaesineen ottaminen useaan kertaan. Päteekö tämä vain Magic Item listasta valittuihin esineisiin vai myös Azhagin ja muiden nimettyjen hahmojen esineisiin jotka tulevat automaattisesti mukana?
Jos nimettyjen hahmojen esineien kerrotaan olevan taikaesineitä niin eiköhän ne ole tuon saman taikaesinesäännön alaisia. Näin ainakin minun mielestäni.
Huom se koskee "VALITTUIHIN" joten kukaan ei voi sanoa mitään jos näkee kolme samaa "speccua", koska missään ei lue, että nämä ovat speccua, rajoitusta.
Tämähän on porsaan kokoinen reikä
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Rotten sound kirjoitti:Tämähän on porsaan kokoinen reikä
Ja sillä pelaajalla, joka yrittää edes vitsillä tuollaista minua vastaan, on porsaan kokoinen reikä päässään ennen deploymentia.

Ihan kaikkea ei tarvitse sietää, yhäkään, saati edes ajatella mielessään mahdollisuuksia sellaisiin tilanteisiin.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Sehän on niin typerää, jos niitä saisi otta enmmän kuin yhden. Siinä sen historiassakin luki, että se kuoli jossain empiren suurhyökkäyksessä. Eikös sekin kerro jo sen ettei niitä saa ottaa enempää kuin yhden? GW:n sivuilla se on special charru, mutta army bookissa ei mainita mitään.
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

Missään ei kieletä ja missän ei hyväksytä.
"Ja rotten, ymmärrät kai, että minulla ei ole mitään henkilökohtaista sinua vastaan."
-The Chosen Of Waagh
Tor

Viesti Kirjoittaja Tor »

Rune kirjoitti: Ja sillä pelaajalla, joka yrittää edes vitsillä tuollaista minua vastaan, on porsaan kokoinen reikä päässään ennen deploymentia.
Maailma (ja säännöt) muuttuu eskoseni. Niin tyhmältä kun se kuulostaakin lyödä kaksi "special" characteria kentälle, niin säännöt eivät sitä (ainakaan ennen seuraavaa errataa) kiellä. Minäkin olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että armeijoissa tulisi olla muutakin kuin lohikäärme ja pakolliset coret, mutta ei auta itku markkinoilla jos sellaista vastaan joutuu turnauksessa pelaamaan...

Mutta kyllä saattaisi itsellekkin kasvaa sarvet päähän jos kaksi Tyrionia marssisi vastaan.. eli toivottavasti korjaavat tämän pian..
Wompatti

Tuskin tässä nyt kovinkaan moni on tuollaista temppua vetämässä, sääntöjen puitteissakaan. Useamman saman "nimetyn hahmon" (eivät ne special hahmoja enään ole) kun saa vasta 3000 pisteestä ylöspäin kentälle, ja yleensä tämän kokoiset pelit ovat niitä hupimielessä pelattuja pelejä, eivätkä mitään turnausten kaltaisia cheesefestejä.
Hiisi

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

Wompatti kirjoitti:Tuskin tässä nyt kovinkaan moni on tuollaista temppua vetämässä, sääntöjen puitteissakaan. Useamman saman "nimetyn hahmon" (eivät ne special hahmoja enään ole) kun saa vasta 3000 pisteestä ylöspäin kentälle, ja yleensä tämän kokoiset pelit ovat niitä hupimielessä pelattuja pelejä, eivätkä mitään turnausten kaltaisia cheesefestejä.
Juuri näin, sillä tuskin kukaan semmoisen kaverin kanssa haluaa pelata, joka kavereidenkin kesken tarjoilee juustoa leivän päällä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”