hullunkoiran galleria päivitetty. Paljon mariineja!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
hullukoira

hullunkoiran galleria päivitetty. Paljon mariineja!

Viesti Kirjoittaja hullukoira »

osoitteessa

http://www.coolminiornot.com/artist/hullukoira

voi kattella kuvia siitä mitä viimeisen puolentoista vuoden aikana on tullut maalattua.

kommentoidakin saa.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Edelleen sitä samaa missä olet hyvä... puhtaita, kirkkaita figuja

Erityisen vaikuttunut olin NMM:n käytöstä, mutta miksi nuo reunustukset a) noin paksulla b) kauttaaltaan? Voisit pikemminkin painottaa ne kulmiin ja käyttää siveltimen lappea.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
hullukoira

Silveri kirjoitti:Edelleen sitä samaa missä olet hyvä... puhtaita, kirkkaita figuja

Erityisen vaikuttunut olin NMM:n käytöstä, mutta miksi nuo reunustukset a) noin paksulla b) kauttaaltaan? Voisit pikemminkin painottaa ne kulmiin ja käyttää siveltimen lappea.
Koska nämä on pelifiguja. Näet pelipöydällä tällaiset reunat nostaa alueet esille paremmin ja tekee teemasta flashimman. tällaista tekniikkaa ei tietty voi suosittaa maalauskisafiguille! Mut pelifiguihin hauska ja sarjakuvamainen ratkaisu.
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Silveri kiteytti hyvin. Kirkkaita ja puhtaita figuja. :) Hyvät värienkäytöt... Erityisesti marsujen aseet antoivat lähtemättömän vaikutuksen. Ainoa asia mikä kaivelee on naamat, scouteilla oikein laadukkaat ja tasaiset, muutamalla marsulla hivenen rujot maalaukseltaan. Mutta mitä sitä pikkuseikoista, laadukasta ja upean sarjakuvamaista.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Kaikenkaikkiaan todella mainioita figuja mutta laatu on tosiaan kummallisen epätasaista. Samasta figusta löytyy huikeat SENMM efektit ja kuitenkin juosten kustu pärstäkerroin.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Heps.

Millä olet tehnyt nuo viivat SENMM:ään? Nättiä ja sarjakuvamaista tuotantoa, johon ei moni pääse edes vuosien maalauksen jälkeen. Kritiikkiä en mene korostamaan, järkevät jutut jo sanottu.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
hullukoira

figunarkki kirjoitti:Kaikenkaikkiaan todella mainioita figuja mutta laatu on tosiaan kummallisen epätasaista. Samasta figusta löytyy huikeat SENMM efektit ja kuitenkin juosten kustu pärstäkerroin.
Enpä nyt menisi sanomaan pärstiä pahoiksi. Kandee kattoa luonnossa ennenkuin lähtee arvostelemaan. Kuvat kun valehtelee... En näet olisi päästänyt niitä kiertoon ellen olisi ollut kauttaaltaan tyytyväinen niihin. Maddog on laadun tae.
Diermes

Viesti Kirjoittaja Diermes »

figuissa en näe mitään moittimisen arvoista. Kaunista jälkeä. Kritiikkiä anntaisin kuitenkin tavallesi ottaa kritiikkiä vastaan. No tiedät kyllä.....
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Masapuke

Viesti Kirjoittaja Masapuke »

Muhun iski toi sarjakuvamaisuus :D ainakin tossa dreadnoughtissa, se sopi (IMO) siihen erittäin hyvin.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Kaunista. Hienoa, että joku suomalainenkin osaa maalata hienosti jotain muuta kuin ikuista Grim and dark meininkiä. Värien käyttö on kokonaisuudessaan varsin taidokasta.
hullukoira kirjoitti: Kandee kattoa luonnossa ennenkuin lähtee arvostelemaan.
Hmm, saako kysyä, miksi sitten nämä kuvat ovat täällä jos niitä ei saa arvostella?
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ExoCowboy »

Todella hienoja. Ei niiden figujen tarvitse olla realistisen näköisiä ollakseen hienoja, erikoisemmilla tekniikoilla voi saada paljon aikaan.

Onko noita jo armeijallinen valmiina?
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Huhujen mukaan Armageddon on pelaillut noilla jo jonkun aikaa, on niitä ainakin yhden armeijan verran :P Hianoja kyllä, pelinapeiksi mainioita. Jesjes.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

hullukoira kirjoitti: Maddog on laadun tae.
Tästä jäi kyllä niin paska maku suuhun että taidan jättää kommentoimatta.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Oikein kauniita marsuja, mutta vaatimattomuus ei olisi pahasta!!!
Rats keep running!
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

Mitä näitä joitain olen livenä nähnyt niin voin vain todeta että komeita ovat ja yksityiskohtaa on ihan riittämiin ;)

Hienoa että joku jaksaa moisen vaivan laittaa pelifiguihin :)
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Oikeastaan kaikkiin muihin figuihisi olen tyytyväinen, paitsi Blood Angeleiden scoutteihin.
Nuo niiden panssarit ovat ihan rumia. Mustat panssarit ja punaista reunalla. Ei kai edes Scoutteja kiduteta tekemällä niiden panssarit hehkuvasta hiilestä?
Toinen asia mistä en pidä, ovat nuo vaaleat vaatekappaleet. Ne vain yksinkertaisesti ovat rumia maalauslaadultaan.

Lisäksi, huomaanko Wraithlordin pinnassa jotain epätasaisuutta?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Ratovaari kirjoitti:Toinen asia mistä en pidä, ovat nuo vaaleat vaatekappaleet. Ne vain yksinkertaisesti ovat rumia maalauslaadultaan.
Ota huomioon, että kuvissa noi layerit erottuvat toisistaan useinkin aika selkeästi. Pelifiguihin sopii mielestäni juuri dogin tyylin mukaiset highlightit. Pöydällä(=livenä) nuo kaikki napit näyttävät aivan uskomattoman näteiltä. :)

Valtavat kasat oot kyllä jaksanut maalailla, toivottavasti jaksat vielä jatkossakin. :)
kAmeli

Viesti Kirjoittaja kAmeli »

Nilarakh kirjoitti: Nättiä ja sarjakuvamaista tuotantoa, johon ei moni pääse edes vuosien maalauksen jälkeen.
Totta
Mer'siles kirjoitti:
Totta
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Mer'siles kirjoitti:
Miksi? Kaikki figuthan ovat laadukkaita. Eikä se ole ylimielisyyttä, se on totta.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

No onhan se nyt hiukan perseestä jos jätkä laittaa tänne kuvia, ja kaikki tietenkin kehuvat niitä kun ne kuitenkin hienoja ovat, mutta heti kun tulee vähänkin kritiikkiä, niin ruvetaan puolustelemaan tyyliin "kuvat vääristää!! ei ne oo tollasia oikeesti!" Kannattaako sitten laittaa niitä kuvia, jos ne kerran niin paljon vääristää? Tokihan ne figut varmasti ihan hyvän näköisiä on, mutta tuommoinen käyttäytyminen rupeaa ainakin minua vituttamaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”