Onko tässä mitään ideaa? rahat kuluu aika nopee...

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
MasterofBlades

Onko tässä mitään ideaa? rahat kuluu aika nopee...

Viesti Kirjoittaja MasterofBlades »

Rekisteröidyin juuri, ja olen uusi kasvo täällä. Kysymykseni kuuluu siis: Olen kerännyt Warhammereita noin 1,5 vuotta (enkä ole huomannut tätä sivua? ihme!) Ongelmani on, että en osaa päättää, mitä armeijaa kerään. Olen kokeillut melkein kaikkia mahdollisia ja rahaa on mennyt hukkaan. Mm. Lizardmen, Vampire Counts, Empire, Wood Elves, Hordes of Chaos, Orcs and Goblins, ja nyt on vuorossa High Elves (jota koossa kutakuinkin 900pst.) Luulen, että se voi johtua siitä, että ajattelen armeijaa makeaksi, mutta heti kun löytyy yksi varjopuoli, "käännän kelkkaa" Voisitteko kertoa näistä kyseisistä armeijoista, mieluiten High Elfeistä, hyviä puolia, jotta into pysyisi, ei mielellään huonoja, ellei todella tärkeitä!
Hyvät ja pahat, Jing ja Jang.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mutta muista kuitenkin se, että ikinä ei mene ostkokset turhaan sillä onhan meillä tämä.

Voit saada ihan hyvät rahat niistä muiden armeijoiden figuista ja sitä kautta rahaa helffeihin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

MasterofBlades kirjoitti:heti kun löytyy yksi varjopuoli, "käännän kelkkaa"

Onko tässä mitään ideaa?
Ei.
Voisitteko kertoa näistä kyseisistä armeijoista, mieluiten High Elfeistä, hyviä puolia
Helffien paras puoli lienee se, että ne uudistuvat vuoden lopulla. Niin ja ne voi maalata pastelliväreillä pysyen taustalle täysin uskollisena.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mikään armeija ei ole vailla varjopuolia. Jos sinua haittaa se, ettet löydä täydellistä armeijaa vailla heikkouksia, pelaat väärää peliä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
talvisielu

Viesti Kirjoittaja talvisielu »

Tällä armybookilla high elf on kyllä aika ankea, Luojan kiitos uusi on tuloillaan. Pahiten armeijassa mättää se, että yksiköistä on saatavissa noin yksi toimiva kokoonpano. Vaikkei voittaminen ole se juttu, vaan pelaaminen, niin olis se kiva joskus voittaa.
Three things make life great. Faith, metal and warhammer!
MasterofBlades

En sano, että etsin armeijaa, joka on täydellinen. Olen vain semmonen persoona, josta pienetkin huonot jutut, näyttävät kauhean ratkaisevilta
Kaaos hammeri

Viesti Kirjoittaja Kaaos hammeri »

No ajattele tällee:sun hight elf armeijas on hienoi sota koneit ku kaaokses ei.Väri teema hienoo,kaikkee kivaa muuta sit en ite siit armeijast tiiä....
$$$$$ €€€€€ rahaaa....

Oikean elämän simpsonit: http://www.youtube.com/watch?v=49IDp76kjPw
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Kaaos hammeri kirjoitti:No ajattele tällee:sun hight elf armeijas on hienoi sota koneit ku kaaokses ei.
Molemmilla armeijoilla on tasan yksi sotakone ja Kaaoksen tekee enemmän tuhoa.

Että sillai.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
MasterofBlades

kiva... muuten missä kirjassa helcannonin statsit ja rulet?
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

MasterofBlades kirjoitti:kiva... muuten missä kirjassa helcannonin statsit ja rulet?
Storm of Chaos kirjassa sekä Storm of Chaos nettisivuilla.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
MasterofBlades

Muuten, tietääkö kukaan mitä uudistuksia uuden kirjan myötä tulee?
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

MasterofBlades kirjoitti:Muuten, tietääkö kukaan mitä uudistuksia uuden kirjan myötä tulee?
Varsinaista tietoa ei ole, mutta ihan hulluja huhuja on ollut liikkeellä pidemmän aikaa. Toivon, ettei niissä ole mitään perää ja ovat keksineet alentaa jalkaväen hintaa edes vähäsen tai tehdä niistä kelvollisempia mitä ne nyt on.

HElffit on yksi vaikeimmin pelattavista armeijoista (ainakin siltä se minusta tuntuu, mutta voin tietysti olla äärettömän tyhmä), mutta on niitä muitakin hankalia esim. OK, jossa on ne omat jutut, ennen kuin niillä pelaaminen luonnistuu (mikä tietysti pätee jokaiseen armeijaan, toisilla pelaaminen vaan on hieman helpompaa - kunhan on toimiva lista).

Woodit ovat kai vieläkin jonkinlaisessa nosteessa + niillä pelaaminen on luultavasti vähän helpompaa mitä muilla haltia-armeijoilla (esim. fear/terror + juurihoito, T4 ja wardit auttaa ihan pikkuisen - eikä ne woodit noin kokonaisuutena muutenkaan mitään kuraa ole).
Jara

Viesti Kirjoittaja Jara »

Helffeillä hyviä puolia ovat magia, suht hyvä ampuminen ja ratsuväki ja niiden chargematka. Charge etäisyys toimii aina loistavana peloiteena vihollisen unitteja vastaan sillä yleensä se kuppi kallistuu aina helffipelaajan puolelle siinä kummalla on pidempi charge etäisyys. Kyllä niitä lisääkin on niitä hyviä puolia...

Ja sitten ne huonot puolet:
JALKAVÄKI se vain on niin kallista ja heikkoa.
Ja mainittakoon myös pienenä miinuksena yleinen kalleus koko armeijassa.
Joku tässä jo mainitsikin jo, että hyvän helffi turnauslistan runko on aina saman pohjainen eli: dragon, paljon magiaa, ratsuväkeä, ja poltikoita.

Ja sitten siitä uudesta kirjasta:
Olisi tulossa sellainen sääntö kun: high elves always strike first. Joka kyllä tekisi jo suuren muutoksen koko armeijaan. Voisi ruveta pelaamaan muunkinlaisella listalla kun edellä mainitulla dragoncavalrymage armeijalla.
Sitten olen kuullut että tulisi joku uusi armor: Ithilmar plate joka antaa 4+ saven ja se olisi tulossa miekkamestareille ja phoenix guardeille.
Nyt kun otin puheeksi phoenix guardit niin mainittakoon niistä, että niille olisi tulossa 2 attackia.
Siten olisi tulossa vitos editionin ajoilta maiden jalka väkeä. Ne olisi sitten kuullemma jotain bansheen suuntaista eliitti yksikköä.
Niin ja sitten spearmaneille heavyarmor. Ja archerit voi ampua kahesta rivistä.

Korjatkaa toki jos olen ihan väärässä... tulipas kirjotettua...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jara- kirjoitti: Ja sitten siitä uudesta kirjasta:
- blaa blaa -
Korjatkaa toki jos olen ihan väärässä... tulipas kirjotettua...
Tähän asti puolet HE-kirjasta kuulluista uudistuksista on ollut villiä huhua ja loput HE-pelaajien märkiä unia. Luotettavia huhuja alettaneen saada joskus syksyllä, suunnittelutiimin tähänastiset ideat voivat mennä uusiksi vielä moneen kertaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jara

Viesti Kirjoittaja Jara »

Olen kuullut kaiken tämän gw: n staffilta. Ja itse en kyllä ikinä näkisi mitään "märkiä unia" jostain warhammereista...

Ja sitä korjausta tarkoitin kyllä tohon hyvien ja huonojen puolien selittämiseen. Kaikkihan nyt sen tietää, että puolet on huhuja.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Helsingin Gw:n staffi on asioista ihan yhtä pihalla kuin mekin. Kerran kuulin jonkun niistä väittävän, ettei muovisia Borcceja tule :D

Ei kannata uskoa jotain, kun satavarmaa tietoa ei ole eikä tule ennenkuin kirja julkaistaan.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

Jara- kirjoitti:Olen kuullut kaiken tämän gw: n staffilta. Ja itse en kyllä ikinä näkisi mitään "märkiä unia" jostain warhammereista...
Tuskin hesan GW:n orjatyövoimalle kerrotaan kovin suuria yhtiösalaisuuksia.
Jara- kirjoitti:Ja sitä korjausta tarkoitin kyllä tohon hyvien ja huonojen puolien selittämiseen. Kaikkihan nyt sen tietää, että puolet on huhuja.
Itseasiassa tässä vaiheessa kaikki ovat vielä huhuja. Osa täysin hihasta vedettyjä ja osa sitten saattaa mahdollisesti ehkä kenties olla totuudenmukaisiakin.
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

Jara- kirjoitti:high elves always strike first.
tuskin tämä näistä "huhuista" olisi tulossa todeksi. eihän kukaan uskaltaisi tapella swordmasterien kanssa enää, ja olis spearmenitki hulluja kolmen rivin tappellutaidolla ku ne pääsis pistelee v****** lyöntejä enne rynnököijii, ei jalkaväel olis mitää mahkui.... armoritki paranee helffeillä kumminki....
Mithrandir

Viesti Kirjoittaja Mithrandir »

Niin no, minä taas olen kuullut sellaista että Elffeille tulisi Ithilmar armour, light armour joka ignoraa ensimmäisen strenght-modifierin armour saveen.

Mutta että tämä saattaa korvata Dragon Armourin. :D

Noh, minä kyllä toivon tosissani että tekisivät saman mitä Kääpiöille, eli yksiköt halpenisivat ja kyvyt paranisivat hieman.

Sitten yksi High Elffejä keräävä kaverini uskaltaisi taas alkaa pelaamaankin niillä ja pääsisin Kääpiöilläni muksimaan tasaväkisemmissä peleissä suippokorvia. :P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”