Mitä Orc Warboss on Wyvernille tulisi ostaa tonttuja vastaan
Mitä Orc Warboss on Wyvernille tulisi ostaa tonttuja vastaan
Mitä minun tulisi ostaa sille että se hakkaisi helposti tonttuja?
Itse olen aika ensi kertalainen tämän kanssa niin olisi kiva tietää mitä sille kannattaisi ostaa...
Itse olen aika ensi kertalainen tämän kanssa niin olisi kiva tietää mitä sille kannattaisi ostaa...
- Lihamestari
Re: Mitä Orc Warboss on Wyvernille tulisi ostaa tonttuja vas
No Wyvernin voisi heittää pois jos sitä et ihan pakolla halua. Vie elintärkeän LD:en pois rivien luota ja joutuu jokaisen boltterin kohteeksi, kun se kärmes ei mitään kummempaa suojaa omaa.Squabble kirjoitti:Mitä minun tulisi ostaa sille että se hakkaisi helposti tonttuja?
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Lord Mikke
Riippu paljolti siitä mitä on vastassa. Kaaoksia tappaessa boltterien tulitus on aika hiljaista.Lihamestari kirjoitti:No Wyvernin voisi heittää pois jos sitä et ihan pakolla halua. Vie elintärkeän LD:en pois rivien luota ja joutuu jokaisen boltterin kohteeksi, kun se kärmes ei mitään kummempaa suojaa omaa.Squabble kirjoitti:Mitä minun tulisi ostaa sille että se hakkaisi helposti tonttuja?
Peril of Warp
- Lihamestari
No Helffithän usein Kaaosta ovat. Jos katsot oikein tarkasti huomaat että tässä haetaan taktiikkaa Helffejä vastaan.Lord Mikke kirjoitti:Riippu paljolti siitä mitä on vastassa. Kaaoksia tappaessa boltterien tulitus on aika hiljaista.Lihamestari kirjoitti:No Wyvernin voisi heittää pois jos sitä et ihan pakolla halua. Vie elintärkeän LD:en pois rivien luota ja joutuu jokaisen boltterin kohteeksi, kun se kärmes ei mitään kummempaa suojaa omaa.Squabble kirjoitti:Mitä minun tulisi ostaa sille että se hakkaisi helposti tonttuja?
Tosin saatan olla väärässä, sana "tonttu" kun voi kuvata vähän monta armeijaa, mutta itse miellän sen helffeiksi. Toki kyseessä voi olla welffejä, delffejä tai vaikka kääpiöitä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Teh_pwnerer
- Lord Mikke
Ei hitto mikä päivä: Kaiken lukenut väärin. No, sovitaan että kaaoksetkin ovat tonttuja.Lihamestari kirjoitti:No Helffithän usein Kaaosta ovat. Jos katsot oikein tarkasti huomaat että tässä haetaan taktiikkaa Helffejä vastaan.Lord Mikke kirjoitti:Riippu paljolti siitä mitä on vastassa. Kaaoksia tappaessa boltterien tulitus on aika hiljaista.Lihamestari kirjoitti:No Wyvernin voisi heittää pois jos sitä et ihan pakolla halua. Vie elintärkeän LD:en pois rivien luota ja joutuu jokaisen boltterin kohteeksi, kun se kärmes ei mitään kummempaa suojaa omaa.Squabble kirjoitti:Mitä minun tulisi ostaa sille että se hakkaisi helposti tonttuja?
Tosin saatan olla väärässä, sana "tonttu" kun voi kuvata vähän monta armeijaa, mutta itse miellän sen helffeiksi. Toki kyseessä voi olla welffejä, delffejä tai vaikka kääpiöitä.
Peril of Warp
- HighPriest-
Ota sille samantapaset varustukset kuin se olisi jalan. Suosittelisin sitä miekkaa joka antaa +2A ja sit vaikka se haarniska jolla saa +1 armour saven. Wyverni tosin on melko turha jos ei pelaa heikkoa LD:tä omaavia vihuja vastaan. Ja wood elffit ovat LD:n suhteen parhaita elffejä.
Miksi tyytyä kahteen?
- Teonanacatl
Kannattaa lukaista se armeijakirja.HighPriest- kirjoitti:Ota sille samantapaset varustukset kuin se olisi jalan. Suosittelisin sitä miekkaa joka antaa +2A ja sit vaikka se haarniska jolla saa +1 armour saven.
Kumpaakaan taikaesinettä ei enää uudessa örkkikirjassa ole.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
-
little lizard.
Kuka örkki pelaaja ei kaipais drog's dead 'ard armoriaSlugger kirjoitti:Kannattaa lukaista se armeijakirja.HighPriest- kirjoitti:Ota sille samantapaset varustukset kuin se olisi jalan. Suosittelisin sitä miekkaa joka antaa +2A ja sit vaikka se haarniska jolla saa +1 armour saven.
Kumpaakaan taikaesinettä ei enää uudessa örkkikirjassa ole.
Welffejä ei tueta...
-
blackmetalsiili
Martog's best bashan kanssa warlordi pyörii jo tonttujen lordien kanssa samassa ws sarjassa, mikä saa ne kusemaan alleen... Jos vastassa on waywatchereita, niin kannattaa ottaa se 5+ wardi, jos se ramdom-killing blow nuoli osuu kohdalle, niin on sitten ees jotain suojaa, muuten +1 T olis ihan hyvä..?
- Grimgor ironhide
noh minä antaisin sille boarin ja enchanted shieldin
sekä heavy armorin (1+ armor save), sen listäksi vielä
warboss umm´s best boss a` (5+ wardi siis) ja
martog´s best bashan sekä mausteeksi vielä joko bigged´s
kickin`boots(+1attack) tai warboss imbad´s iron gnashans(killing blow).
Vai halusitko sen wyvven selkään? Hoituu, boari veks ja wyvve alle.
siinä sinulle ja ole hyvä
sekä heavy armorin (1+ armor save), sen listäksi vielä
warboss umm´s best boss a` (5+ wardi siis) ja
martog´s best bashan sekä mausteeksi vielä joko bigged´s
kickin`boots(+1attack) tai warboss imbad´s iron gnashans(killing blow).
Vai halusitko sen wyvven selkään? Hoituu, boari veks ja wyvve alle.
siinä sinulle ja ole hyvä
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Teonanacatl
Olihan siellä Martog's Best Basha.Tiamat kirjoitti:Joo ei, haluat jonkun aseen tuohon antamaan lisää palaa, pelkkä choppa ei välttämättä ole se mikä on paras tässä. Ensin aseistus ja iskuvoima kuntoon, sitten vasta suojia kehiin.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra