Mode vaihtuu!
Mode vaihtuu!
Haluaisin itse näin "virallisesti" kertoa kaikille että tästedes en ole enää Moderattori 40k osiossa tai OMV alueella. Hoidan ainoastaan Newbie-foorumia. Uusin 40k-mode on Vladgren, kaveri Turusta joka järkkää meidän kaikki liigat, joten uskon että olette hyvissä käsissä!
Kiitos menneestä vuodesta minun osalta. Olen kyllä foorumissa vähän välillä, vastailemassa sääntökysymyksiä jne. mutta kaikki muut 40k kysymyksen VonCarsteinille tai Vladgrenille!
Kesällä lähden (viimeinkin) inttiin, joten silloin pitää katsoa mitä tehdään Noobi-osuudelle... Mutta kivaa on ollut! Kiitos!
*Ratsastaa aurinkolaskuun...*
Kiitos menneestä vuodesta minun osalta. Olen kyllä foorumissa vähän välillä, vastailemassa sääntökysymyksiä jne. mutta kaikki muut 40k kysymyksen VonCarsteinille tai Vladgrenille!
Kesällä lähden (viimeinkin) inttiin, joten silloin pitää katsoa mitä tehdään Noobi-osuudelle... Mutta kivaa on ollut! Kiitos!
*Ratsastaa aurinkolaskuun...*
Re: Mode vaihtuu!
Kas kas. Vladgrenhan se jaksaa tehdä vaikka mitäSamsson kirjoitti:Haluaisin itse näin "virallisesti" kertoa kaikille että tästedes en ole enää Moderattori 40k osiossa tai OMV alueella. Hoidan ainoastaan Newbie-foorumia. Uusin 40k-mode on Vladgren, kaveri Turusta joka järkkää meidän kaikki liigat, joten uskon että olette hyvissä käsissä!
Joo, pitää varmaan poistaa se nyt kun en ole enää mode... Mitäköhän laitettaisi tilalle...?Ghe'dahlg kirjoitti:Sinun avatariasi tulee ikävä... Se tuo mieleen nuo lukuisat kerrat ATK-tunneilta, kun kone kaatuu pelkkään Pasianssiin, ja Commodoren hitaasti aukeavien pelien odottelun...
Haetaan siisti/hyvä 40k aiheinen Avatar!!!
- The Captain
- Valvoja
The king is dead. Long live the king!
No, Vladgrenin käsissä ainakin tuntee olevansa turvassa, ei pelkoa siitä, että kiltin Rikhardin sijaan tulisi tuhma Juhana.
Hyvää reissua Keisarillisen Kaartin riveihin, poikaseni. Tule miehenä takaisin.
No, Vladgrenin käsissä ainakin tuntee olevansa turvassa, ei pelkoa siitä, että kiltin Rikhardin sijaan tulisi tuhma Juhana.
Hyvää reissua Keisarillisen Kaartin riveihin, poikaseni. Tule miehenä takaisin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Herra juusto
-
Puolijohdediodi
voi raukkaa, intti vielä edessä..Samsson kirjoitti:En toki, mutta nyt on niin vähän aikaa Vasaralle... Koulunkäynti pitää vain saada sellaiseen kuntoon että inttiin voi mennä vaikka vuodeksi, jos on pakko. Käyn kyllä (ainakin) kerran-pari viikossa käymään täälläkin!VonCarstein kirjoitti:et kai sä kokonaan täältä katoa?
onneksi on mun osalta ohi!
- Henri Ketonen
Moi kaikille!
Lyhyt esittely itsestä moderaattori - aseman tiimoilta. Kiitän Weekenderiä ja moderaattoreita osaksi osoitetusta kunniasta, toivon että voin omalta osaltani kantaa korteni kekoon Sotavasaran keskustelufoorumin hyväksi. Tulen ponnistelemaan tuon saavuttamiseksi.
Nimi on Jarkko Koskinen ja asustelen Hkin karkotuksen jälkeen (valmistuminen Otaniemestä) Turun perukoilla sivistyksen ulottumattomissa.
Viimeiset kymmenen vuotta on tullut liikuteltua pikku-ukkeleita varsin aktiivisesti GW:n pelien tiimoilta. ‘Ura’ alkoi muinoin Roguella ja siitä meni 2nd edition 40k:stä näppärästi. Pääpeli on ehdottomasti 40k (johon on kertynyt liian iso läjä ukkeleita ajan mukaan), fantasya, gothickkia, necromundaa (lopettanut) ja Epicciä (vanha edikka) on tullut lätkittyä vapaa-ajan mukaan.
Turun puolessa pyörittelen 40k - liigaa ja vedän myös turnaukset 40k:n osalta (Black Scars vastaa Fantasy puolesta). Seuraavat 40k - kujeilut ovat Konnaklaavin paluun muodossa, jossa toivottavasti näen Sotavasarasta paljon henkilöstöä
Ystävällisin terveisin
Jarkko Koskinen
Lyhyt esittely itsestä moderaattori - aseman tiimoilta. Kiitän Weekenderiä ja moderaattoreita osaksi osoitetusta kunniasta, toivon että voin omalta osaltani kantaa korteni kekoon Sotavasaran keskustelufoorumin hyväksi. Tulen ponnistelemaan tuon saavuttamiseksi.
Nimi on Jarkko Koskinen ja asustelen Hkin karkotuksen jälkeen (valmistuminen Otaniemestä) Turun perukoilla sivistyksen ulottumattomissa.
Viimeiset kymmenen vuotta on tullut liikuteltua pikku-ukkeleita varsin aktiivisesti GW:n pelien tiimoilta. ‘Ura’ alkoi muinoin Roguella ja siitä meni 2nd edition 40k:stä näppärästi. Pääpeli on ehdottomasti 40k (johon on kertynyt liian iso läjä ukkeleita ajan mukaan), fantasya, gothickkia, necromundaa (lopettanut) ja Epicciä (vanha edikka) on tullut lätkittyä vapaa-ajan mukaan.
Turun puolessa pyörittelen 40k - liigaa ja vedän myös turnaukset 40k:n osalta (Black Scars vastaa Fantasy puolesta). Seuraavat 40k - kujeilut ovat Konnaklaavin paluun muodossa, jossa toivottavasti näen Sotavasarasta paljon henkilöstöä
Ystävällisin terveisin
Jarkko Koskinen
-
Black scars
Vladi on se kaveri joka opetti minut pelaamaan 40k:ta, noin vuosi sitten alkoi koulutus ja nyt ollaan toisella luokalla, opetannut mulle käytännössä kaiken mitä osaan.
Tietää mistä puhuu, mutta juttu on usein aika levotontakin, tulette huomaamaan
Samsson tuskin katoaa minnekkään, hän elää sydämmissämme aina
Tietää mistä puhuu, mutta juttu on usein aika levotontakin, tulette huomaamaan
Samsson tuskin katoaa minnekkään, hän elää sydämmissämme aina
*Hu*
OikeastiBlack scars kirjoitti:Vladi on se kaveri joka opetti minut pelaamaan 40k:ta, noin vuosi sitten alkoi koulutus ja nyt ollaan toisella luokalla, opetannut mulle käytännössä kaiken mitä osaan.
Toivottavasti SAint palauttaa maanmainion moden ja liigalaisen lainasta ajallaan ja komennuksesta ei muodostu elinikäistäBlack scars kirjoitti: Samsson tuskin katoaa minnekkään, hän elää sydämmissämme aina