Mun avatari kuvastaa...hmmmm...höööö...äääääh...huhhuh...mitäs nyt oikeen meinaa...öhöm...juuu....öööö....tota... no joo... tota....
No se kuvastaa ei mitään (siis minua sillä olen mitättömyys )
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
Avatarissani on oman figuni pärstä, johon on tehty kehykset ja muutettu hieman vanhahtavan näköiseksi. Mutta tekeillä on kyllä kunnon symboli avatarkin.
No, voitte arvailla miltä figulta naama on lainattu.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Heh mä vaan etin jonkun kuvan googlen kuvahaulla kun ajattelin et pitäähän se avatarikin olla... . Tämäkin on animea, ja olen siihen ihan tyytyväinen. Ajattelin kyl ettiä jonkun uuden piakkoin...
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Tämä mun avatarini on skannattu Aku Ankka -lehden mainoksesta. Oli niin rankka ilme Plutolla että pakko toi oli laittaa jonnekin. Ja olen muutenkin Disney fani.
Omani tulee sukellusharrastuksestani. Testattiin tovereiden kanssa märkäpukuja, eikä ollut painoja, jolloin vanhat sukeltajat kutsuivat meitä puolisukeltajiksi
Ette varmaan ikinä arvaa nimeni ja avatarini yhteyttä...
Mutta se miten nimeni tai avatarini liittyy keräämiini figuihin on mysteeri minullekin... ... itseasiassa en pidä yhtään epäkuolleista noin keräilyn kannalta... noh, nimi Deceased vaan juontaa pitkälle ja avatar on uusin lisäys 'hienoon' nimeen...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Kun sain vihdoin maalattua yhden miespuolisen (eldaria ei lasketa) figun kohtuu kelvollisesti, oli pakko laittaa se heti avatarikseni. Kuvassa siis se vieläkin WIP confessori.
And they wonder how he dealt with stress so well..
No, jokainen nyt pystyy yhdistämään mun nickin ja avatarin (paitsi joku ihan aloittelija). Tää on näitä Killun keräämiä kuvia.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Halusin sen ilmentävän nickiäni, armeijaani ja persoonaani. Tyyli ennen tarkoitusta ja turhamaisuus kunniaan.
Tämä varsin vakavahenkinen haltia onnistuu siinä varsin hyvin.
Kuvan skannasin Books Of Faerie: Auberons Tale nimellä kulkevasta sarjakuvasta, jossa on ilmeisiä vaikutteita World of Darknesin keijuista.. Hyvin teiniangstigootti-henkistä luettavaa, suosittelen.
Hahmon nimeä en muista, mutta varsin häijy tapaus.
Uskokaa tai älkää mutta oman avatarini sain, kun leikin winampin (!!!) visualization plugineilla. Kuva alkoi näyttämään kaapupäistä veikkoa, joten päätin ottaa talteen ja hieman muokkasin vielä sitä kuvankäsittelyohjelmalla.
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
Oma avatarini on erään ystävättäreni sketchaama enkeli, jolla on hänen kasvonsa. Olen totaalisen tykästynyt siihen kuvaan, käytän muokattua versiota siitä kotisivujeni taustakuvana ja saatuani luvan, tein siitä myös avatarini.
Niin joo, ja tykkään enkeleistä - tai kaikista kivoista jutuista, joilla on _siivet_
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Kaikkihan lähti siitä, kun joku mainosti minulle Sotavasaraa (Garoth tai The Captain??) ja äkkiä oli päästävä sisään kirjoittelemaan. Nimi piti keksiä nopeasti ja alitajuntaan oli juuttunut BG2:sesta (tietokonepeli) Jon Irenicus. Avatar, joka on kyseisen hahmon pärstä siinä pelissä, saatiin hirmuisten taistelujen jälkeen paikalleen, vieläpä jokseenkin toimivana (joskus lataaminen tuntuu kestävän ikuisuuuksia ja pitkien latausaikojen jälkeen sinne saattaa jäädä vain pieni punainen rasti) ja hyvän kokoisena.
Juu, pitänee joskus ehkä vaihtaa johonkin omaperäisempään nimeen (ja Avatariin), heti kun keksii ja jaksaa tehdä sellaisen.
Vaihdan avatariani ajoittain. Mutta tämä Sorayaman Lady on ehkä pysyvin niistä kaikista. Viittaa siihen "olen oikeassa ja et oikeasti halua keskustella asiasta" asenteeseen joka kukoistaa välillä (nykyään niin ikävän harvoin) tämän tytön kirjoituksissa. Ja osa conin kävijöistä on nähnyt (ja osa tuntenut) piiskaa toiminnassa...
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.