Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

No joo ei kovin Figuaiheinen(välttämättä), mutta useimpien Avatarithan ovat jotenkin liitoksissa figuihin...

Mun Avatarini voi löytää Space Orks Battle Forcen tai Codex: Orks kannesta... Kaunis ilmestys, eikö totta ?

Ja se, että avatarini on örkki ei liity armeijoihini(Empire & Eldar), olen vain örkki komentamassa Empireä ja Eldareita :D ...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

No miun avatar on niinku Skavenin pilakuva, niinkuin minä olen ihmisen pilakuva. Ja yllätys-yllätys, pelaan Skaveneilla.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Öh, minun avatari on jonkun tuntemattoman animetytön silmät.

Liittyy minuun koska harrastan animen katselua ja mangaa.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

Mun avatari kuvastaa...hmmmm...höööö...äääääh...huhhuh...mitäs nyt oikeen meinaa...öhöm...juuu....öööö....tota... no joo... tota....
No se kuvastaa ei mitään :D (siis minua sillä olen mitättömyys :wink: )
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Avatarissani on oman figuni pärstä, johon on tehty kehykset ja muutettu hieman vanhahtavan näköiseksi. Mutta tekeillä on kyllä kunnon symboli avatarkin.

No, voitte arvailla miltä figulta naama on lainattu.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Heh mä vaan etin jonkun kuvan googlen kuvahaulla kun ajattelin et pitäähän se avatarikin olla... :). Tämäkin on animea, ja olen siihen ihan tyytyväinen. Ajattelin kyl ettiä jonkun uuden piakkoin...
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Lagitus

Viesti Kirjoittaja Lagitus »

Tämä mun avatarini on skannattu Aku Ankka -lehden mainoksesta. Oli niin rankka ilme Plutolla että pakko toi oli laittaa jonnekin. Ja olen muutenkin Disney fani.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

"skulls for the skull throne of khorne!" joo tää tekee pilaa khornesta, chaoksella kun pelaan
Nahka

Viesti Kirjoittaja Nahka »

Omani tulee sukellusharrastuksestani. Testattiin tovereiden kanssa märkäpukuja, eikä ollut painoja, jolloin vanhat sukeltajat kutsuivat meitä puolisukeltajiksi :D
Kuolema on deathia!
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Mulla OLI se upea animoitu Gurdu. Nick viittaa örkkeihin ja vanha avatar eldareihin. Etin uutta avataria..
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Tenki

Viesti Kirjoittaja Tenki »

Avatarini salaisuus on siinä etten osaa laitta semmosii. :D

HeH.
On olemassa kaksi sääntöä. Ensimmäinen on se, että ei ole mitään sääntöä ja toinen on se, että jos tulee kysyttävää katso sääntöä numero yksi.
Deceased

Viesti Kirjoittaja Deceased »

Ette varmaan ikinä arvaa nimeni ja avatarini yhteyttä... :wink:

Mutta se miten nimeni tai avatarini liittyy keräämiini figuihin on mysteeri minullekin... :D ... itseasiassa en pidä yhtään epäkuolleista noin keräilyn kannalta... noh, nimi Deceased vaan juontaa pitkälle ja avatar on uusin lisäys 'hienoon' nimeen... :)
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Kun sain vihdoin maalattua yhden miespuolisen (eldaria ei lasketa) figun kohtuu kelvollisesti, oli pakko laittaa se heti avatarikseni. Kuvassa siis se vieläkin WIP confessori.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

No, jokainen nyt pystyy yhdistämään mun nickin ja avatarin (paitsi joku ihan aloittelija). Tää on näitä Killun keräämiä kuvia.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

joo ajattelin vaihtaa sen tommoseen lurkkiin kun tomb kingit on sen verta hienoja.
"Summon my army Lich"
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Jaah..

Avatarin etsimisessä meni hetki, jos toinenkin.

Halusin sen ilmentävän nickiäni, armeijaani ja persoonaani. Tyyli ennen tarkoitusta ja turhamaisuus kunniaan.

Tämä varsin vakavahenkinen haltia onnistuu siinä varsin hyvin.

Kuvan skannasin Books Of Faerie: Auberons Tale nimellä kulkevasta sarjakuvasta, jossa on ilmeisiä vaikutteita World of Darknesin keijuista.. Hyvin teiniangstigootti-henkistä luettavaa, suosittelen.

Hahmon nimeä en muista, mutta varsin häijy tapaus.
Dae

Viesti Kirjoittaja Dae »

Uskokaa tai älkää mutta oman avatarini sain, kun leikin winampin (!!!) visualization plugineilla. Kuva alkoi näyttämään kaapupäistä veikkoa, joten päätin ottaa talteen ja hieman muokkasin vielä sitä kuvankäsittelyohjelmalla. :)
Well, I know there is no true me. I am only inside of people who know my existence.
- Lain
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Oma avatarini on erään ystävättäreni sketchaama enkeli, jolla on hänen kasvonsa. Olen totaalisen tykästynyt siihen kuvaan, käytän muokattua versiota siitä kotisivujeni taustakuvana ja saatuani luvan, tein siitä myös avatarini.

Niin joo, ja tykkään enkeleistä - tai kaikista kivoista jutuista, joilla on _siivet_
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Vieras123
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Vieras123 »

Kaikkihan lähti siitä, kun joku mainosti minulle Sotavasaraa (Garoth tai The Captain??) ja äkkiä oli päästävä sisään kirjoittelemaan. Nimi piti keksiä nopeasti ja alitajuntaan oli juuttunut BG2:sesta (tietokonepeli) Jon Irenicus. Avatar, joka on kyseisen hahmon pärstä siinä pelissä, saatiin hirmuisten taistelujen jälkeen paikalleen, vieläpä jokseenkin toimivana (joskus lataaminen tuntuu kestävän ikuisuuuksia ja pitkien latausaikojen jälkeen sinne saattaa jäädä vain pieni punainen rasti) ja hyvän kokoisena.

Juu, pitänee joskus ehkä vaihtaa johonkin omaperäisempään nimeen (ja Avatariin), heti kun keksii ja jaksaa tehdä sellaisen.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Vaihdan avatariani ajoittain. Mutta tämä Sorayaman Lady on ehkä pysyvin niistä kaikista. Viittaa siihen "olen oikeassa ja et oikeasti halua keskustella asiasta" asenteeseen joka kukoistaa välillä (nykyään niin ikävän harvoin) tämän tytön kirjoituksissa. Ja osa conin kävijöistä on nähnyt (ja osa tuntenut) piiskaa toiminnassa...
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”