Boar vai Wolf chariot?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
MarshallRTEast

Viesti Kirjoittaja MarshallRTEast »

No tuossapa on vanhempaa keskustelua aiheesta: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... ariot+boar
Omalta osalta olen huomannut wuffet paljon hyödyllisemmiksi, kun hitaat boarit eivät
pääse koskaan elossa käsikähmään.
Wolffeilla on sitäpaitsi boweja joilla voi vahingossa pelin aikana jopa yhden vihollis lightcavalrymodelin tiputtaa.
Tokihan kaikilla on mielipiteensä.
Figuja löytyy näistä:
http://galleria.sotavasara.net/galleria/818/ (korjattu)
ja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=77271 (järjestän ko. topicin jossain vaiheessa)
Ammusvarasto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ammusvarasto »

Jos savage armeijaa kokoilet niin voit joko a) tehdä spider riderien spidereista vetojuhdat gobbojen kärryyn, jolloin se on "susikärry" tai b) maalailet sen perus boar-kärryn savage-tyyliin ja pistät crewiksi pari sorccia.

Pelillisesti käytän ennemmin boar kärryä, itse asiassa kahta, hieman suojaamaan flankkia. Lisäksi kun kaksi sellaista rynnii yhteen yksikköön voi olla lähes varma, että voittaa combatin. Susikärryä en viitsi käyttää, sillä minusta susiratsastajat hoitaa saman homman jonkun toisen yksikön kanssa yhteistyössä paremmin
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Haluatko helposti rikottavan 9" liikkuvan kärryn vai hieman kestävämmän 7" liikkuvan?

Käytän paljon mieluumin susikärryä, pääsee toisella vuorolla rynnäköimään, halvempi eikä vastustajalle välttämättä niin mieluisa ampumisen kohde. Saatat jopa päästä perille. Kätevä esimerkiksi ampuvia yksiköitä vastaan tahi pienempiä, esimerkiksi detachmentteja.
Sallinen

Viesti Kirjoittaja Sallinen »

Mun mielestä se on ihan vihollisesta kiinni. Tykkejä vastaan susikärryt, koska niitä saa enemmän. muuten possu kärry on parempi, sitä kun ei jalkaväen ammuskelu iha heti kaada.
Welffejä ei tueta...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Sallinen kirjoitti: Tykkejä vastaan susikärryt, koska niitä saa enemmän.
Niitä saa kyllä ihan yhtä paljon. Niiltä katsos katosi se 2 yhdellä slotilla jutska.

Itse olen edelleen samaa mieltä kuin tuolla Tzeensh Gobon antamassa linkissä. Itsellä aina tuppaa tuhoutumaan kärryt jossain kohtaa peliä, joten miksi maksaa siitä 20p enemmän? Ne kuitenkin tappavat samalla tavalla ja sboweilla voi vaikka pelotella yksinäisiä maageja tai vaikka sotakoneen crewiä siellä kukkulan luona. Possukärry on kuitenkin tyylikkäämpi, minusta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Susivaunut kuitenkin poksahtavat tosiaan ihan mihin tahansa, ja örkeillä on psykologistakin kestävyyttä enemmän.

Se on vaan kysymys siitä, lähteekö kärrillään romuralliin vai formuloihin... :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”