GW:n Styroxleikkuri
- Tunkiokuningas
GW:n Styroxleikkuri
Olen nyt noin tunnin ajan koittanut saada kyseistä systeemiä toimimaan, mutta hiukan yksinkertaisena ihmisenä en ole ainakaan vielä saanut lankaa kuumiamaan. Jos laitetta aiemmin käyttäneet voisivat informoida minua tässä luultavasti hyvin yksinkertaisessa asiassa, tai heittää linkin keskusteluun, jossa asia selviää, olisin hyvin kiitollinen.
Re: GW:n Styroxleikkuri
1.Laita kytkin ala-asentoon ja paina sitä.Tunkiokuningas kirjoitti:Olen nyt noin tunnin ajan koittanut saada kyseistä systeemiä toimimaan, mutta hiukan yksinkertaisena ihmisenä en ole ainakaan vielä saanut lankaa kuumiamaan. Jos laitetta aiemmin käyttäneet voisivat informoida minua tässä luultavasti hyvin yksinkertaisessa asiassa, tai heittää linkin keskusteluun, jossa asia selviää, olisin hyvin kiitollinen.
2. Pattereissahan on virtaa ja jousi oikein päin, eli se kapeampi pää pattereihin?
3. Jos ei siltikään toimi, niin vika on leikkurissa ja ei muuta kuin kauppiaalle ilmoittamaan viallisesta tuotteesta.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
- Hands_of_blue
Tosiaan kannattaa varmistaa, että se kytkin ottaa kiinni siihen takaosan metalliin, itse ainakin jouduin vääntämään sitä hieman alaspäin.
- Tunkiokuningas
Hyvinhän se tuntuu toimivan nyt kun sitä osaa käyttää 
Kiitokset Jansonille ja Hands-of-bluelle pikaisesta vastauksesta.
Kiitokset Jansonille ja Hands-of-bluelle pikaisesta vastauksesta.