Turnaus pisteet
Turnaus pisteet
Monenko pisteen pelejä turnauksissa pelataan? vai vaihteleeko se paikan mukaan?
Re: Turnaus pisteet
Voi tietysti riippua tai olla eri kategorioita, mutta 1500pts on se perus. Onhan tuolla armeijalistoissa suurin osa 1500pts listoja.
http://galleria.sotavasara.net/kuva/4389/ mun galtsu profiili.
- Guardsniper
Riippuu turnauksesta...
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
Koponenster
Kysyn nyt tässä kun askarruttaa mieltä niin suuresti. Miksi se on aina se 1500pts? Mikä on aiheuttanut tämän pistemäärän vakiutumisen?
Casting a spell, lord of all hells, ripping the angels god has fell.
TORMENTOR!
TORMENTOR!
-
LaGas
Sääntiksessähän sanottiin(en nyt muista että missä kohti)että 1500 pisteen pelit ovat niitä ns. "peruspelejä". Tai ainakin jotain sinnepäin se oli...
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
- NorjanPaavi
1500pst peli on vielä suhteellisen nopea pelata läpi, mutta silti siinä on kentällä aikas paljon väkeä. (riippu tietenkin armeijasta) Kun ruvetaan tästä kasvattamaan pisteitä niin pelien pituus alkaa myös kasvamaan huomattavasti. Turnauksien läpivieminen 1500 pisteellä vaati jo huomattavan paljon aikaa. Yleensä siihen kuluu jo se viikonloppu ja yleensä tekee vielä tiukkaa käydä se 5-6 ottelua + kaikenmaailman speakit.
Myös olen huomannut että 1000-2000 peleissä armeijat ovat tasaisimmillaan. Osalla armejoista on hyvin vaikea rakentaa yli 2500 pisteen toimivaa armeijaa ilman että fociapitäsisi muuttaa tai liittolais armeijan apua.
Myös olen huomannut että 1000-2000 peleissä armeijat ovat tasaisimmillaan. Osalla armejoista on hyvin vaikea rakentaa yli 2500 pisteen toimivaa armeijaa ilman että fociapitäsisi muuttaa tai liittolais armeijan apua.