Horned Ones
Horned Ones
Liskojen southlands listalla oli tämä Horned One ratsuväki, ja mietin että millaisia otuksia ne on. Oisko jollakulla kuvia niistä, ja vastaan otetaan myös kaikki tieto siitä mitä/millaisia ne on. Ja sitten kiinostas mistä niitä oikein saa. Myykö joku liike suomessa?
Re: Horned Ones
Ovat tällä hetkellä aika kiven alla vähän samaan tyylin kuin muutkin dogs of war yksiköt. Itse asiassa en ole varma ovatko nuo varsinaisesti niitä "oikeita piikikkäitä", mutta taitavat silti olla tällä hetkellä lähimpänä horned oneja.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Itseasiassa kyseiset skinkit ratsastelevat kylmiksillä.
Nothing to see here move along noob.
Horned ones on vain cold oneista repäisty termi, kun vissiin GW halusi säilyttää vanhemmat, vitoslaitoksen ajoilta peräisin olevat cold onejen statit toisen nimikkeen alla. Ei näille koskaan omaa figua ole ollut, mutta kun vieläkin myynnissä näyttää olevan kahta erilaista cold one-mallia, toisen käyttäminen cold onena ja toisen horned onena ei uskoisi olevan suuri synti. Vastaavasti nimenomaisten sarvien iskeminen cold one modellien niskaan tuntuisi myös toimivalta ratkaisulta.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
No ite väsään omat horned oneni ihan normaaleista cold oneista. Syy tähän on se, että niitä ei voi peluuttaa samaan aikaan kentällä (paitsi ottamalla scar-veteraanin kylmiöllä southlandsiin, mitä itse eikä varmaan kukaan muukaan tee).
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Southlands-listan tarkoitushan on mahdollistaa tyylikkäästi femmaedikan liskojen käyttäminen, eli esim. vanhoja jouskari-skinkkejä ja cold oneilla ajavia skinkkejä voi tuoda pöydälle eikä tartte selitellä että nämä on oikeasti blowpipejä tai sauruksia. Ja onhan ne aika piikkisiä elukoita ne femmaedikan "raptorit", eli jos virallista horned one-figua haetaan niin femman coldikset osuu aika lähelle.
Itseasiassa mun mielestä ne on vieläpä iisisti tyylikkäimmät cold onet mitä koskaan GW on julkaissut. Ne uudet muoviset on jollain tavalla vaan hiukka tylsiä, helppo maalata tietty mutta se valu on jotenki suurpiirteinen, ei teräviä piirteitä jne. Halvan oloisia. Ne kutosedikan ekat coldikset taas on jollain tavalla ihan siistejä, mutta näyttävät enemmän laiduntajilta kuin lihansyöjiltä. Mulla on joskus skidinä ollut niitä alkuperäisiä cold oneja kanssa, kolmos- ja nelosedikan aikaisia. Ne on kyllä ehkä kaikista karuimpia, vaikea kuvitella että niillä kukaan ajaisi taisteluun mikäli on elämänhaluja jäljellä =D
Itseasiassa mun mielestä ne on vieläpä iisisti tyylikkäimmät cold onet mitä koskaan GW on julkaissut. Ne uudet muoviset on jollain tavalla vaan hiukka tylsiä, helppo maalata tietty mutta se valu on jotenki suurpiirteinen, ei teräviä piirteitä jne. Halvan oloisia. Ne kutosedikan ekat coldikset taas on jollain tavalla ihan siistejä, mutta näyttävät enemmän laiduntajilta kuin lihansyöjiltä. Mulla on joskus skidinä ollut niitä alkuperäisiä cold oneja kanssa, kolmos- ja nelosedikan aikaisia. Ne on kyllä ehkä kaikista karuimpia, vaikea kuvitella että niillä kukaan ajaisi taisteluun mikäli on elämänhaluja jäljellä =D
Kiitos vastauksista. Jos jollakin on jotain lisättävää, niin kertokoon ihmeessä. Ja kaikki vinkit siitä, miten Horneddeja voi tehä (tai mitä niinä käytätte) otetaan vastaan. Ja kuvia eri aikojen Kylmistä ois kiva nähä lisää.