Kaverille 1500 pts marine armeija?

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
NorthernPaladin

Kaverille 1500 pts marine armeija?

Viesti Kirjoittaja NorthernPaladin »

No niin, kaveri pyysi että tekisin sille listan jossa olis tasapainoitettu marine armeija, 1500 pts. Itse en marineista tiedä yhtään mitään, eikä tuo codexin selailu antanut mulle mitään vihjeitä. Eli siis, marine armeija jossa on vähän kaikkea. Kaveri tarvitsee sen listan, että voidaan tehdä kustannusarvio että paljonko maksaa armeija kokonaisuudessaan(sen voin tarkistaa itse) että se voi näyttää äidilleen paperin, jossa on mustaa valkoisella, sellainen tehoaa aina paremmin kuin se että sanoo "tarviin 50€ että saan marsuja" kuukauden välein.
Työtön,Hullu,Eläkeläinen
Half-breed

Re: Kaverille 1500 pts marine armeija?

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Sanos kaverilles, että tutkii näitä sotun armeijalistoja. Nimittäin mariineja on montaa sorttia, niille voi tehdä monen eri sortin listaa, jotka kaikki ovat pelattavia ja jokaisella on omat mieltymykset millaisella listalla haluaa pelata ja jonkun mielestä hyvä lista voi olla toisen mielestä niin tylsä kuin olla ja voi. Parasta olisi siis että sanot kaverille, että ostaa sen marsucodexin, joilla aikoo aloittaa, tekee sen pohjalta listan, jonka laittaa tänne sotuun ja sitten kun sitä on säädetty tappiin asti, niin tekee kustannusarvion.

Kannattaa kertoa kaverille, että figuja voi myös ostella käytettynä esim. täältä sotusta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Pikkuauto

Re: Kaverille 1500 pts marine armeija?

Viesti Kirjoittaja Pikkuauto »

Olen samaa mieltä. Mutta minä (itsenäni) ajattelisin vähän ampumiseen perustunutta armeijaa kai. Riippuu mistä tykkää (ja mitä osaa käyttää).
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”