750 pistettä täyttä kääpiötä
750 pistettä täyttä kääpiötä
Tuli kinaa kavereiden kanssa joten alensimma pistemäärän 1500 pisteestä 750 pisteeseen. No tässä tämä minun armeija. Kommentoikaa vapaasti.
Thane(1)
gw
1 rune of stone
74 pistettä.
longbeards (15)
Hand weapon ja heavy armour ja shield
Musician, standard bearer ja veteran
205 pistettä
warriors (15)
Hand weapons ja heavy armour ja shield
full command
160 pistettä
Thunderers(10)
dwarf handgun, Hand weapon ja light armour
musician
145 pistettä
cannon (1)
rune of reloading
100 pistettä
bolt thrower (1)
Engineer
60 pistettä
Yhteensä 749 pistettä
Olen uusi tässä harrastuksessa, joten en tiedä kaikkia hienoja sanoja mitä täällä käytetään.
Thane(1)
gw
1 rune of stone
74 pistettä.
longbeards (15)
Hand weapon ja heavy armour ja shield
Musician, standard bearer ja veteran
205 pistettä
warriors (15)
Hand weapons ja heavy armour ja shield
full command
160 pistettä
Thunderers(10)
dwarf handgun, Hand weapon ja light armour
musician
145 pistettä
cannon (1)
rune of reloading
100 pistettä
bolt thrower (1)
Engineer
60 pistettä
Yhteensä 749 pistettä
Olen uusi tässä harrastuksessa, joten en tiedä kaikkia hienoja sanoja mitä täällä käytetään.
Viimeksi muokannut Rod, Ma 18.02.2008 19:08. Yhteensä muokattu 13 kertaa.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Re: 750 pistettä täyttä kääpiötä
Lordi on laiton.Peli on liian pieni sen käyttämiseen.
- DaemonForest
750 pisteen peliin ei saa lord choicea. Eli hero kehiin (lord choicen saa vasta 2000 pts peleissä). En ole varma saako edes kahta special choicea, valistakoon muut, kun kirja on liian kaukana.
Itse listan valinnoista: 16 kokoisia yksiköitä ei hirveästi kannata liikuttaa, näin pienissä peleissä toimii varmaan 15 kokoiset lähisblokit ja 10 kokoiset ampujablokit. Standard beareria ja championia ei kannata ottaa ampujille, ovat vain ylimääräisiä pisteitä vastustajalle. Ja lisää quarellereilla shieldit, suojaavat aika paljon.
Kanuunassa ja bolt throwerissa hyvät valinnat riimuihin sun muihin.
Esimerkkilista 750 pts:
Thane 119pts (general)
-gw
-master rune of gromril
-master rune of challenge
Runesmith 104pts
-gw
-rune of stone
-rune of spellbreaking (kovia taikoja vastaan)
14 warriors 151pts
-shields
-full command
14 warriors 151pts
-shields
-full command
10 quarellers 125pts
-shields
-musician
cannon 100pts
-rune of reloading
=750 pts
-0 power dices
-5 dispell dices (+rulla)
Itse listan valinnoista: 16 kokoisia yksiköitä ei hirveästi kannata liikuttaa, näin pienissä peleissä toimii varmaan 15 kokoiset lähisblokit ja 10 kokoiset ampujablokit. Standard beareria ja championia ei kannata ottaa ampujille, ovat vain ylimääräisiä pisteitä vastustajalle. Ja lisää quarellereilla shieldit, suojaavat aika paljon.
Kanuunassa ja bolt throwerissa hyvät valinnat riimuihin sun muihin.
Esimerkkilista 750 pts:
Thane 119pts (general)
-gw
-master rune of gromril
-master rune of challenge
Runesmith 104pts
-gw
-rune of stone
-rune of spellbreaking (kovia taikoja vastaan)
14 warriors 151pts
-shields
-full command
14 warriors 151pts
-shields
-full command
10 quarellers 125pts
-shields
-musician
cannon 100pts
-rune of reloading
=750 pts
-0 power dices
-5 dispell dices (+rulla)
Ateistit keksivät uskonnon. Syyttäkää itseänne kiihkouskovaisista.
Kiitos. Pitääpä kokeilla. Päivitin tuota omaa listaa. Mitä pidätte nyt? No niin.
Viimeksi muokannut Rod, Su 10.02.2008 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin ja Dragon Slayer ei saa olla kenraali. Joten muuta se ihan suosiolla Thaneksi ja laita sille GW ja Rune of Stone. Loppupisteillä lisäät warruja toiseen yksikköön tai otat toisen boltterin.
Don´t hate the player if you cant play the game.
En tiedä tarviiko nuita rune of spellbreking, koska vihollislla ei taida olla yhtään taikojaa.
Omasta mielestäni rullat ovat puoli-hyödyttömiä tämänkokoisessa pelissä, sillä normaaleilla armeijoilla ei ole kovinkaan paljoa taiontaa. On erittäin harvinaista nähdä edes 2 maagia tässä pelikoossa, mutta VC ja Skavenit ovat poikkeus. Itse olen pari kertaa peluuttanut VC:llä normaalissa 500pts-pelissä 3:a maagia ja 2:ta ghouli yksikköä joten sen verran voin sanoa että jos vihulta se 2-3maagia löytyy, niin saatat olla kusessa ja pahassakin sellaisessa.
Siitä syystä voisi olla hyvä kuulla mitä armeijoita on vastassa. Mikäli ei ole VC:tä tai Skaveneja niin jättäisin kaikki rullat pois. Kyllä niill'ä 4:llä nopalla pitäis pärjätä.
Siitä syystä voisi olla hyvä kuulla mitä armeijoita on vastassa. Mikäli ei ole VC:tä tai Skaveneja niin jättäisin kaikki rullat pois. Kyllä niill'ä 4:llä nopalla pitäis pärjätä.
2
Vastassa on empire ja hordes of chaos, joten itsekkin ajattelin kääröjen turhuutta. En tiedä onko tuo thane ihan laillinen, joten katsokaa te. Se on mielestäni vielä ihan laillinen.
- Isompi Arska
geewee menettää sen perusominaisuutensa (strikes lastin ja sen +2 S) kun siihen läimästään riimuja. se lukee siellä armeijakirjassa, kannattaa lueka se kohta vielä tarkemmin :).Rod kirjoitti:Vastassa on empire ja hordes of chaos, joten itsekkin ajattelin kääröjen turhuutta. En tiedä onko tuo thane ihan laillinen, joten katsokaa te. Se on mielestäni vielä ihan laillinen.
onkos noi ampujat nyt quarrelereja vai thunkkuja :D? kannattaa korjata kirjoitus.
Kannattaa päivittää nuo toiset Warrut Longbeardseiksi. Suosittelen ainakin.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Harmi vain kun vievät niin paljon pisteitä näinkin pienessä pelissä.Aapo95 kirjoitti:Kannattaa päivittää nuo toiset Warrut Longbeardseiksi. Suosittelen ainakin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Niin vievät, mutta kyllä maksavat pisteensä takaisin.
Korjasin typojani (joita olia aika monta). Vaihdoin tuon GW:een hand weaponiksi ja shieldiksi. Mietin pitkäpartoja, mutta en saa kynittyä mistään niihin varoja. Mietin myös jos vähän muuntelisi ja lisäisi tuon runesmithin, mutta en tiedä tarvinko, koska vastassa ei ole minun tietääkseni monta taikojaa.
Ota tolta thanelta kaikki riimut paitsi ro stone pois ja anna gw. Näin se kestää iskuja ja voi heplosti tappaa vihujakin. Kyllä se ehkä str 5 jotain tappaa, mutta gw parempi ja halvempi. Eikä ws8:lla tee mitään, 6 on aivan tarpeeksi. Näillä pisteillä saat jo insinöörin pulttikseen ja jotain muuta.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Näin. Kiitos jopolle. Nyt sain pisteitä myös pitkäpartoihin. Kommentoikaa.
- Isompi Arska
Jos sulla on kaaosta ja empireä vastassa, niin et tarvitse polttoriimua boltteriin, et tee sillä flamingilla ja taikaiskulla mitään, ellei kaverisi pelaa demoneilla. sen voisit vaihtaa insinööriin
Jos oikein ymmärsin tuon niin en saa tuon runen pistemäärällä insinööriä. Ro burning maksaa viisi pistettä ja insinööri 15 pistettä. 5=15 epätosi. Toki kiitos vinkistä. voin saada tuolla 5 pisteellä ehkä jotain kivaa.
Älä ihmeessä ota sitä pois.
5pts maagisesta flaming attackista ei ole paljoa ja sillä saa juuri tuon demonien wardin hiiteen. Kyllä tuon itse ainakin pitäisin, ellei ole tiedossa että demoneja ei ole tulossa peliin.
5pts maagisesta flaming attackista ei ole paljoa ja sillä saa juuri tuon demonien wardin hiiteen. Kyllä tuon itse ainakin pitäisin, ellei ole tiedossa että demoneja ei ole tulossa peliin.
2
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Näinhän Arska sanoikin. Ota se kuitenkin Rod pois kuten thunkujen kilvet. Kyllä sillä enkineerillä bolttiksessa tekee paljon enemmän kuin thunkkujen lisäsavella. Ei ne kuitenkaan niistä kilvistä paljoa hyödy paitsi ampumista vastaan. Stand&shoot pelottaa kaikki pienet kaverit pois, joten sille isolle blokille/jyrälle ne ei kuitenkaan pärjää vaikka olisikin +2 parempi save. Ilman enkineeriä et osu mihinkään.Lind The ChessMaster kirjoitti:5pts maagisesta flaming attackista ei ole paljoa ja sillä saa juuri tuon demonien wardin hiiteen. Kyllä tuon itse ainakin pitäisin, ellei ole tiedossa että demoneja ei ole tulossa peliin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Kiitos tiedosta. Tämmöinen kysymy heräsi tuosta insinööristä, että minkälainen miniatyyri sillä on. Tuleeko se tuon bolttiksen mukana? Voiko tuon yhden polttisjätkän "ylentää" insinööriksi? Vai pitääkö ostaa eillainen figu? Anteeksi tyhmä kysymykseni.