Ensinnäkin täytynee sanoa että olipas aika helvetin hyvä modeli pitkästä aikaa. Saumat meni hyvin yhteen ja ei paljoa tarvinu viilailla ja silleen.
Maalauksessa lähin hakemaan melko synkkää mutta silti hyvin kontrastipitoista tyyliä, jossa nyt tähänmennessä mielestäni olen kutakuinkin hyvin onnistunut. Ideana on että saisin tuotettua pelipöytäfiguja suht hyvän näköisinä kohtuullisessa ajassa.
Muutamana iltana nyt on tullut tätä heppua maalailtua, kunnes törmäsin inspiraatiokatkokseen tai muutenvaan jokin vinksahti päässäni.
Elikkäs kun ajatuksena oli maalata vaatteet/viitta/kaavut mitälie ennen kuin iho ja pikkujutut tulee viimeisenä, iski minulle umpikuja viitan ja hepan rääsyjen suhteen.
Täten pyytäisin teiltä, hyvät sotulaiset, asiantuntevaa kommenttia siitä, mikä väri sopisi tähän teemaan samalla tyylillä?
Itse ajattelin ensin luonnollisesti punaista, mutta sitten tuli mieleeni että se menisi ehkä liikaa haarniskan kanssa, jolloin tuloksena olisi punainen vampyyri hepalla. Ei kiva.
Kaksivärinen viitta kävi tämän jälkeen kummittelemassa mielessäni. Sisäpuoli toista, ulkopuoli toista. Mutta sitten tajusin että näistä ei ole muutakuin huonoja kokemuksia, varsinkin kun viitta on tuollainen.
Joten pyytäisin ehdotuksia, sillä minulla ei yksinkertaisesti leikkaa.
Vampyyrin ihosta tulee kalpea,harmahtava.. no sellanen aika kuolleen värinen.. ihanvaan jos kiinostaa tietää.
Ja saahan tuota tietty muutenkin kommentoida! ^^
Sen pitemmittä puheitta (hehe) tässä hieman kuvia tämänhetkisestä tilanteesta:

ps. on muuten GW:n pelien hienoin miekka tuolla figulla mitä olen kuunaan nähnyt..