Nykyään voit ottaa kaikkia legioonia. Ei ole rajaa. Eli voit ottaa kaikkea mitä codexista löytyy (kunhan noudatat sääntöjä) esim johtajaksi abbadon, Sille troopeiksi plague mariineita ja berzuja. ja heavyksi se defleri. Iron Warrioreita ei enään virallisesti ole (voi toki maalata, muttei eroa normaaleista mitenkään.) Joo Deamoneja ei ole kun greater ja lesserit. Eli greater on mikä tahansa (great unceal one, blood thirster, lord of change tai ceeper of seacrets) ja lessereillä sama homma. Omistavat täsmälleen samat statsit aina! Paitsi jos haluat pelata vasta tulleella chaos deamons armyllä. Nistä saa myöskin seka armyn. Mutta ovatpahan erillaisia (great unclean one kestää, Blood thirster tappaa jne...) ja on niilläkin defleri (Ei ole kyllä sama... Mutta on samoja piirteitä.) Noh, HB tuleekin varmaan kohta korjaamaan virheeni... Kerroinpa sen mitä tiesin...Titania kirjoitti:Piiitkän tauon jälkeen lueskelin noita uuden codexin muutoksia täältä ja pääni meni ihan pyörälle. Eli aika hemmetisti on pakka sekoittunut. Olen haaveillut pitkään jo CSM aloittamisesta ja ainoana ongelmana onkin (rahan lisäksi) valinta mikä legioona olisi kiva. Koska en ole kovin ahkera pelailemaan niin tärkeimpiä on: Hyvä taustatarina ja teema, räikeä väritys ja se että ei ole ihan yleisin vaihtoehto. Panssarit ovat myös siistejä ja defiler on ehdoton. Ajattelin jotain tyyliin Thousand Sons, Alpha Legion, Emperor's Children ja ehkä Word Bearers. Legioonat on vaan saanut aika kovia muutoksia ja ainakin TS ei ole enää mitään kuraa kun taas ainakin IW (oli joskus aika rikkinäinen) on huonontunut? Demoneitakin on nykyään vaan kahta mallia?
Osaisiko joku vähän avittaa koska olen oikeasti ihan pihalla näistä muutoksista, siis etenkin koskien legioonien tyylejä.
CSM valinta ja uusi codex
- Chaos legion
Re: CSM valinta ja uusi codex
/l、
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
(゚、 。 7
l、 ~ヽ
じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
No kyllä niistä voi niitä eri legioonia vääntää, tosin noita iron warrioreita sun muita eksoottisempia ei saa. Mutta kyllä sieltä plague mariinit ja berzerkit sun muut löytyy erikseen.Titania kirjoitti: EIKÄ! Ei voi olla totta, turhauttavaa! Eli legioonat jää vaan fluffipuolelle, arg.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
- Agent of Chaos
Saahan Iron Warrioreitakin, mutta ne ovat sitten ilman Basiliskejaan ja servo armejaan. Black Legionin pelaajana ei legioonien "häviäminen" ottanut niin pahasti päähän.ampusiili kirjoitti:No kyllä niistä voi niitä eri legioonia vääntää, tosin noita iron warrioreita sun muita eksoottisempia ei saa. Mutta kyllä sieltä plague mariinit ja berzerkit sun muut löytyy erikseen.
Black Legion: 1800p Blood Angels: 750p
5th Edition Battle Statistic:
BL: W:7 L:1 D:0, BA: W:2 L:1 D:0
Blah! Mitä turhia ajattelemaan, just join to the Dark Side, we have cookies!
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
- Agent of Chaos
Jepulisjee. Kaaoksen riveistä löytyy vapaita paikkoja ja pääset pieksemään marsuja. Death to the false Emperor!Abaddon71 kirjoitti:Blah! Mitä turhia ajattelemaan, just join to the Dark Side, we have cookies!
Black Legion: 1800p Blood Angels: 750p
Lisäksi huolellisella pisteiden käytöllä jopa GK vetää ohi armeijan koossa! Kunnon talvisotameininkiä. For Chaos!Agent of Chaos kirjoitti:Jepulisjee. Kaaoksen riveistä löytyy vapaita paikkoja ja pääset pieksemään marsuja. Death to the false Emperor!Abaddon71 kirjoitti:Blah! Mitä turhia ajattelemaan, just join to the Dark Side, we have cookies!
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
-
Brother Hexe
Ylempänä puhuttiin legioonien poistumisesta uudessa codeksissa, kuten Iron warriorit.
Oletan siis että myös Word bearerit on nerffattu?
- samppuliini
Juu enää ei ole kuin yhdet lesser demonit ja yksi greater daemon. Lesser demoneita en itse käytä niiden kestävyyden puutteen vuoksi, mutta greater daemon on pisteidensä väärti.Brother Hexe kirjoitti:Ylempänä puhuttiin legioonien poistumisesta uudessa codeksissa, kuten Iron warriorit.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
-
Brother Hexe
vihaan games workshoppia. todella vihaan.samppuliini kirjoitti: Juu enää ei ole kuin yhdet lesser demonit ja yksi greater daemon. Lesser demoneita en itse käytä niiden kestävyyden puutteen vuoksi, mutta greater daemon on pisteidensä väärti.
anteeksi tästä tyhjentävästä viestistä.
- samppuliini
Juu olen samaa mieltä, omasta mielestäni world bearerit olivat yksi tyylikkäimmistä armeijoista 40k:ssa, mutta pelitehot kärsivät niin paljon...Brother Hexe kirjoitti:vihaan games workshoppia. todella vihaan.samppuliini kirjoitti: Juu enää ei ole kuin yhdet lesser demonit ja yksi greater daemon. Lesser demoneita en itse käytä niiden kestävyyden puutteen vuoksi, mutta greater daemon on pisteidensä väärti.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
-
Brother Hexe
näin on. Peluutin omasta mielestäni demoneita melko hyvin ja ne antoivat mukavia strategisia mahdollisuuksia.
Eri demoneita oli tai minulla vielä on mukavaa käyttää eri tarkoituksiin, mutta ilmeisesti täytyy siirtyä jo muiden armoijoista niin tuttuun Land raider-Predator-Defiler linjaan. Ikävää... varsinkin koska omien Normi mariinieni taktiikat liikkuvat tuolla linjalla.
Eri demoneita oli tai minulla vielä on mukavaa käyttää eri tarkoituksiin, mutta ilmeisesti täytyy siirtyä jo muiden armoijoista niin tuttuun Land raider-Predator-Defiler linjaan. Ikävää... varsinkin koska omien Normi mariinieni taktiikat liikkuvat tuolla linjalla.
Kannattaa muistaa että Daemoneille on oma coodecci tätä nykyä, jossa specifiset demonit joka jumalle.Brother Hexe kirjoitti:
vihaan games workshoppia. todella vihaan.
Parempi minusta näin. Voimakkaimmat monsut sotivat vain voimakkaimpien demoni lordien alaisuudessa..
What's going on here? Back from the grave and crap.
Mutta nämä pitää ottaa omaksi armeijakseen.JakeZuku kirjoitti:Kannattaa muistaa että Daemoneille on oma coodecci tätä nykyä, jossa specifiset demonit joka jumalle.Brother Hexe kirjoitti:
Parempi minusta näin. Voimakkaimmat monsut sotivat vain voimakkaimpien demoni lordien alaisuudessa..
Jotenkin hassua, että heti kun demonit liittyvät kaaosmariineihin, unohtavat ne miten tapella ja kuolevat herkemmin.
Eikö nykyedikassa ole enään nurglingeja?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Toki Coddusta Nurglingeita löytyy.Ratovaari kirjoitti:Mutta nämä pitää ottaa omaksi armeijakseen.JakeZuku kirjoitti:Kannattaa muistaa että Daemoneille on oma coodecci tätä nykyä, jossa specifiset demonit joka jumalle.Brother Hexe kirjoitti:
Jotenkin hassua, että heti kun demonit liittyvät kaaosmariineihin, unohtavat ne miten tapella ja kuolevat herkemmin.
Eikö nykyedikassa ole enään nurglingeja?
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Eiväthän ne olekkaan mitään tietylle jumalalle omistautuneita demoneja, vaan Jakamattoman kaaoksen monsuja. Ne on huonoja.Ratovaari kirjoitti: Mutta nämä pitää ottaa omaksi armeijakseen.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Olen itsekkin sitä mieltä että kaaoksen pelattavuus tippui sen myötä kun demnic giftit ja kaikki se pikku tilpehööri Kai gunista spiky bitzeihin on kadonnut. On ikävä. Demoneilla vanhassa listassani oli juuri screamereita suunnitteilla, mutta ei, ei sitten! Demoniprinssikin on köyhdytetty. Nop onhan se kova tappelemaan, mutta se että ostettava tavara rajoittuu merkkiin ja siipiin, alkaa kyynel vierimään kaaospelaajan poskea myöten. No onhan se nyt "Tasapainoinen ei-juusto", mutta tylsää silti.
perkele.
perkele.