Battle for skull pass
- peacehammer
Re: Battle for skull pass
Jos pelaat kääpiöillä tai O&G:llä, tai olet aloittamassa, kyllä.
Ei tippa tapa mutta tipasta voi tulla tapa.
aloittelen käppänöillä
kannattaako ostaa se missä on maalit mukana?
Ent. Imperial General
- Half-breed
Jos haluat pikkupurkkeja maaleja, niin osta. Jos taas haluat niitä normaaleja maalipurkkeja, tai siinä maalisetissä ei tule niitä maaleja joita haluat, niin osta perus Skull Pass ja niitä maaleja joita haluat.Kääpivö kirjoitti:aloittelen käppänöillä
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Lämpimästi kuitenkin itse suosittelisin tätä maaleja sisältävää... Siinä tulee ne 12 maalia mitä alussa normaalisti tarvitaan. Ja uskoisin että itse et mitään limevihreä-violetti-pinkki kääpiöitä et aio tehdä.
Ja ne maalit on paljon kalliimpia ostaa erikseen.
Ja ne maalit on paljon kalliimpia ostaa erikseen.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
ite suosittelen pakettia jossa ei oo maaleja koska ne maalit jotka siinä mukana tulee on aivan surkeat (kyllä juu omistan 2 paketin maalit). musta kiiltää aivan liikaa ja vihree o tummempaa ku Chaos Black. metallin väri o verrattavissa myös liian tummaan eikä tartu millään. eli joudut aika varmasti ostamaan kunnon maaleja ja maalaamaan ne uudestaan. mutta mitä minä tähän puutun, sun valintahan se on...
Oman BFSP:n maalisetissä ei ollut mitään muuta vikaa, kuin se että musta kiiltelee pirusti. Vihreästä sen verran että sekoittamalla sain kaikki värit kuntoon, vihreä on hyvä, ja sininen, punainen ja oranssikin on hyväsävyistä ja kiinteää.MCP kirjoitti:ite suosittelen pakettia jossa ei oo maaleja koska ne maalit jotka siinä mukana tulee on aivan surkeat (kyllä juu omistan 2 paketin maalit). musta kiiltää aivan liikaa ja vihree o tummempaa ku Chaos Black. metallin väri o verrattavissa myös liian tummaan eikä tartu millään. eli joudut aika varmasti ostamaan kunnon maaleja ja maalaamaan ne uudestaan. mutta mitä minä tähän puutun, sun valintahan se on...
Mess with the best, and die like the rest.
sininen on kyl turhan tumma ja oranssi meinaa olla vettä vetelämpääAyexen kirjoitti:Oman BFSP:n maalisetissä ei ollut mitään muuta vikaa, kuin se että musta kiiltelee pirusti. Vihreästä sen verran että sekoittamalla sain kaikki värit kuntoon, vihreä on hyvä, ja sininen, punainen ja oranssikin on hyväsävyistä ja kiinteää.MCP kirjoitti:ite suosittelen pakettia jossa ei oo maaleja koska ne maalit jotka siinä mukana tulee on aivan surkeat (kyllä juu omistan 2 paketin maalit). musta kiiltää aivan liikaa ja vihree o tummempaa ku Chaos Black. metallin väri o verrattavissa myös liian tummaan eikä tartu millään. eli joudut aika varmasti ostamaan kunnon maaleja ja maalaamaan ne uudestaan. mutta mitä minä tähän puutun, sun valintahan se on...
Toistan itseäni, mutta sekoittamalla olen kaikista maaleista hyviä saanut.MCP kirjoitti:sininen on kyl turhan tumma ja oranssi meinaa olla vettä vetelämpääAyexen kirjoitti:Oman BFSP:n maalisetissä ei ollut mitään muuta vikaa, kuin se että musta kiiltelee pirusti. Vihreästä sen verran että sekoittamalla sain kaikki värit kuntoon, vihreä on hyvä, ja sininen, punainen ja oranssikin on hyväsävyistä ja kiinteää.MCP kirjoitti:ite suosittelen pakettia jossa ei oo maaleja koska ne maalit jotka siinä mukana tulee on aivan surkeat (kyllä juu omistan 2 paketin maalit). musta kiiltää aivan liikaa ja vihree o tummempaa ku Chaos Black. metallin väri o verrattavissa myös liian tummaan eikä tartu millään. eli joudut aika varmasti ostamaan kunnon maaleja ja maalaamaan ne uudestaan. mutta mitä minä tähän puutun, sun valintahan se on...
Mess with the best, and die like the rest.
Mulla on kylläkin seuraavat maalit:
-Chaos Black
-Skull White
-Dwarf Flesh
-Dwarf Bronze
-Mithril Silver
-Scorched Brown
-Boltgun Metal
-Graveyard Earth
Passin örkit ja gopot ajattelin myydä
-Chaos Black
-Skull White
-Dwarf Flesh
-Dwarf Bronze
-Mithril Silver
-Scorched Brown
-Boltgun Metal
-Graveyard Earth
Passin örkit ja gopot ajattelin myydä
Ent. Imperial General
Suosittelisin hankkimaan myös perusvärit, sininen, punainen ja keltainen. Niitä sekoittelemalla saat kaikki muut värit. Jos rahaa riittää niin voisit myös ostaa joitan välivärejä.
Miksi kaikki hahmot dragonbalissa ovat niin tyhmiä ?
Siksi, koska kaikki hahmot ovat blondeja.
Siksi, koska kaikki hahmot ovat blondeja.