Battle for skull pass

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Peckoij

Battle for skull pass

Viesti Kirjoittaja Peckoij »

Kannattaako hommata skull pass?
Ent. Imperial General
peacehammer

Re: Battle for skull pass

Viesti Kirjoittaja peacehammer »

Jos pelaat kääpiöillä tai O&G:llä, tai olet aloittamassa, kyllä.
Ei tippa tapa mutta tipasta voi tulla tapa.
Peckoij

aloittelen käppänöillä

kannattaako ostaa se missä on maalit mukana?
Ent. Imperial General
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kääpivö kirjoitti:aloittelen käppänöillä

kannattaako ostaa se missä on maalit mukana?
Jos haluat pikkupurkkeja maaleja, niin osta. Jos taas haluat niitä normaaleja maalipurkkeja, tai siinä maalisetissä ei tule niitä maaleja joita haluat, niin osta perus Skull Pass ja niitä maaleja joita haluat.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Lämpimästi kuitenkin itse suosittelisin tätä maaleja sisältävää... Siinä tulee ne 12 maalia mitä alussa normaalisti tarvitaan. Ja uskoisin että itse et mitään limevihreä-violetti-pinkki kääpiöitä et aio tehdä.
Ja ne maalit on paljon kalliimpia ostaa erikseen.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Vexild

Viesti Kirjoittaja Vexild »

ite suosittelen pakettia jossa ei oo maaleja koska ne maalit jotka siinä mukana tulee on aivan surkeat (kyllä juu omistan 2 paketin maalit). musta kiiltää aivan liikaa ja vihree o tummempaa ku Chaos Black. metallin väri o verrattavissa myös liian tummaan eikä tartu millään. eli joudut aika varmasti ostamaan kunnon maaleja ja maalaamaan ne uudestaan. mutta mitä minä tähän puutun, sun valintahan se on...
Peckoij

oon tehny jo yhet Dwarf Thundersit
Ent. Imperial General
Ayexen

Viesti Kirjoittaja Ayexen »

MCP kirjoitti:ite suosittelen pakettia jossa ei oo maaleja koska ne maalit jotka siinä mukana tulee on aivan surkeat (kyllä juu omistan 2 paketin maalit). musta kiiltää aivan liikaa ja vihree o tummempaa ku Chaos Black. metallin väri o verrattavissa myös liian tummaan eikä tartu millään. eli joudut aika varmasti ostamaan kunnon maaleja ja maalaamaan ne uudestaan. mutta mitä minä tähän puutun, sun valintahan se on...
Oman BFSP:n maalisetissä ei ollut mitään muuta vikaa, kuin se että musta kiiltelee pirusti. Vihreästä sen verran että sekoittamalla sain kaikki värit kuntoon, vihreä on hyvä, ja sininen, punainen ja oranssikin on hyväsävyistä ja kiinteää.
Mess with the best, and die like the rest.
Vexild

Viesti Kirjoittaja Vexild »

Ayexen kirjoitti:
MCP kirjoitti:ite suosittelen pakettia jossa ei oo maaleja koska ne maalit jotka siinä mukana tulee on aivan surkeat (kyllä juu omistan 2 paketin maalit). musta kiiltää aivan liikaa ja vihree o tummempaa ku Chaos Black. metallin väri o verrattavissa myös liian tummaan eikä tartu millään. eli joudut aika varmasti ostamaan kunnon maaleja ja maalaamaan ne uudestaan. mutta mitä minä tähän puutun, sun valintahan se on...
Oman BFSP:n maalisetissä ei ollut mitään muuta vikaa, kuin se että musta kiiltelee pirusti. Vihreästä sen verran että sekoittamalla sain kaikki värit kuntoon, vihreä on hyvä, ja sininen, punainen ja oranssikin on hyväsävyistä ja kiinteää.
sininen on kyl turhan tumma ja oranssi meinaa olla vettä vetelämpää
Ayexen

Viesti Kirjoittaja Ayexen »

MCP kirjoitti:
Ayexen kirjoitti:
sininen on kyl turhan tumma ja oranssi meinaa olla vettä vetelämpää
Toistan itseäni, mutta sekoittamalla olen kaikista maaleista hyviä saanut.
Mess with the best, and die like the rest.
Peckoij

Mulla on kylläkin seuraavat maalit:

-Chaos Black
-Skull White
-Dwarf Flesh
-Dwarf Bronze
-Mithril Silver
-Scorched Brown
-Boltgun Metal
-Graveyard Earth

Passin örkit ja gopot ajattelin myydä
Ent. Imperial General
Messinar

Viesti Kirjoittaja Messinar »

Suosittelisin hankkimaan myös perusvärit, sininen, punainen ja keltainen. Niitä sekoittelemalla saat kaikki muut värit. Jos rahaa riittää niin voisit myös ostaa joitan välivärejä.
Miksi kaikki hahmot dragonbalissa ovat niin tyhmiä ?

Siksi, koska kaikki hahmot ovat blondeja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”