Tyranti ja Ezekielin Mind worm
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Tyranti ja Ezekielin Mind worm
Piti prkle soittaa gw:n tukipuhelimeen saadakseni selvyyden siihen eiliseen dilemmaan.
Eli gw:n kaveri kerto että, Mind worm pakottaa valitun modellin ottamaan testin ld arvoaan vastaan leadership testin tapaan. tämä ei kuitenkaan ole leadership testi vaan pikemminkin psyykkinen testi koska vastassa on yks hemmetin kovaa mottaava psyykkinen kyky. Eli pekan tyrantti olisi pitänyt ottaa testin ja katsoa käveleekö se ympäri pöytää lopun pelin höpisten kaikista pahuuksista mitä se on elämänsä aikana tehny :)
Eli gw:n kaveri kerto että, Mind worm pakottaa valitun modellin ottamaan testin ld arvoaan vastaan leadership testin tapaan. tämä ei kuitenkaan ole leadership testi vaan pikemminkin psyykkinen testi koska vastassa on yks hemmetin kovaa mottaava psyykkinen kyky. Eli pekan tyrantti olisi pitänyt ottaa testin ja katsoa käveleekö se ympäri pöytää lopun pelin höpisten kaikista pahuuksista mitä se on elämänsä aikana tehny :)
I'm sorry, I cant hear you over how Awesome I am!
Re: Tyranti ja Ezekielin Mind worm
Niin.
Joillain on taito puhua itsensä pinteestä.
Onneksi tarkistit asian, eli jatkossa voit vedota siihen, että suht' virallinen ja hyväksyttävä taho on tämän säännön kertonut...
Joillain on taito puhua itsensä pinteestä.
Onneksi tarkistit asian, eli jatkossa voit vedota siihen, että suht' virallinen ja hyväksyttävä taho on tämän säännön kertonut...
Jeps ja siitä olis vissiin tulos virallinen erratakin gw:n sivuille, ainakin sen ukon mukaan jonka kaa mä puhuin. Tiedä sitten kuinka kauan siihen menee ennenku se ilmestyy :D
Puhuuko ne siellä GW:n helpdeskissä Lontoota vai onko siellä joku huonosti suomea murtava?
Suoraan enklantiin se meni niin lontoota sinne piti höpöttää :)
Kuitenkin juteltuani muutaman muun pelaajan kaa spacewolves foorumilla niin oon tullu siihen päätökseen että pitää odottaa että tulee mustaa valkosella kyseisestä seikasta ennenku alkaa ottaan sitä käsittelyyn toistamiseen. pitää vaan pistää synapsi hummerit ekaks muilla heavyhittereillä pois pelistä ennenku käyttää mind wormia :)
Kuitenkin juteltuani muutaman muun pelaajan kaa spacewolves foorumilla niin oon tullu siihen päätökseen että pitää odottaa että tulee mustaa valkosella kyseisestä seikasta ennenku alkaa ottaan sitä käsittelyyn toistamiseen. pitää vaan pistää synapsi hummerit ekaks muilla heavyhittereillä pois pelistä ennenku käyttää mind wormia :)
Hyvä, että tämäkin selvisi.
Harmi, ettei gw ole viitsinyt alunperin kirjoittaa powerin kuvaukseen "this power affects even creatures who normally are not required to take ld tests or pass them automatically" tai jotain vastaavaa.
Harmi, ettei gw ole viitsinyt alunperin kirjoittaa powerin kuvaukseen "this power affects even creatures who normally are not required to take ld tests or pass them automatically" tai jotain vastaavaa.
Throw enough dice often enough and eventually you'll get numbers.
Mun mielestä noin kaikki jutut jotka raiskaa mielen pitäis toimia aina ja kaikkiin. toki jos on jokin millä estää se voima, mutta se ettei pelkää ei pitäis vaikuttaa siihen että aivot sulaa.
Toi synapse on kyl kaikkein vähiten ajateltu sääntö:
"sori en kuole vaikka räjähdän kappaleiksi, isot aivot taivaalta sataa sateenkaaria mun päälle niin mä en kuole."
ja se että käyttää jotain ikivanhaa necron specialcharaa perusteena sille ettei se toimi on kans aika veto.
Jotkut pelaa ihan liikaa voittaakseen, eivätkä vain pelatakseen.
Toi synapse on kyl kaikkein vähiten ajateltu sääntö:
"sori en kuole vaikka räjähdän kappaleiksi, isot aivot taivaalta sataa sateenkaaria mun päälle niin mä en kuole."
ja se että käyttää jotain ikivanhaa necron specialcharaa perusteena sille ettei se toimi on kans aika veto.
Jotkut pelaa ihan liikaa voittaakseen, eivätkä vain pelatakseen.
"eräs sukulaiseni luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli mörkö ja söi hänet suihinsa."
lisäksi synapse ei kai oikeuta automaattista läpäisyä leadership testeistä, ainoastaan morale ja pinning ja re-group synapse rangella. Toisaalta GW on julkaissut FAQ jossa fearless tyranidit ei enää joudu testaamaan instictive behaviouria synapsen ulkopuolella joten se on varmaankin seuraava perustelu miksi ne läpäisee automaattisesti kaikki Ld-testit. Mutta ei esim zoantrooppi läpäise automaattisesti psyykkistä testiä, vaikka on synapse-elukka.
"eräs sukulaiseni luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli mörkö ja söi hänet suihinsa."
"are assumed to pass any leadership-based test they are called upon to make, other than psychic tests and those called upon for target selection"
-Codex 'nids
-Codex 'nids
Throw enough dice often enough and eventually you'll get numbers.
No jo nyt on perse. No synapset on aivan liian herkkiä tuollaisille instagiebeille, varsinkin kun niitä on kokoajan parannettu sen suhteen.
Kohta ne ei varmaan ota woundeja synapse alueella. Tai saa kakkosen invan sen sisällä ja feel no pain. Onneksi ne ei sentään mieti mitn sääntäjä kirjoittaa ja noi psyykkerit nyt on muutenkin vähän alitehoisia, ainakin vielä. Uudet mariinien psyykkiset kyvyt eivät kyl näyttäneet niin heikoilta.
Tosin toi ezekiel oli yks sellainen modeli josta pekka itki. Pitkälti kai siksi että se mindworm oli niin epäreilu jos se onnistuu.
Ja syy miksi synapse on kirjoitettu niin ku on? Instinctive behaviour kun on Ld-testi eikä moraali... Mutta mun mielestä kaikki kulminoituu siihen että se oli huonoa sportmanshippiä.
Kohta ne ei varmaan ota woundeja synapse alueella. Tai saa kakkosen invan sen sisällä ja feel no pain. Onneksi ne ei sentään mieti mitn sääntäjä kirjoittaa ja noi psyykkerit nyt on muutenkin vähän alitehoisia, ainakin vielä. Uudet mariinien psyykkiset kyvyt eivät kyl näyttäneet niin heikoilta.
Tosin toi ezekiel oli yks sellainen modeli josta pekka itki. Pitkälti kai siksi että se mindworm oli niin epäreilu jos se onnistuu.
Ja syy miksi synapse on kirjoitettu niin ku on? Instinctive behaviour kun on Ld-testi eikä moraali... Mutta mun mielestä kaikki kulminoituu siihen että se oli huonoa sportmanshippiä.