Great unclean one...
Great unclean one...
Joten, kellään kokemusta tästä törkykasasta kentällä?
Nurglesta innostuneena Olen GuO:a listoihin ajatellut sisällyttää, ja ajattelinpa vain, että minkäläisia kokemuksia teillä on tällä pelaamisesta, tai tätä vastaan pelaamisesta? Enpä ole varma, kuinka pelaajat tätä yleensäkään tykkäävät käyttää -hintavakin kun on-, tai minkä yksiköiden kanssa iso kaveri toimii parhaiten, joten jos löytyy omakohtaisia kokemuksia, niin saapi antaa vinkkiä.
Nurglesta innostuneena Olen GuO:a listoihin ajatellut sisällyttää, ja ajattelinpa vain, että minkäläisia kokemuksia teillä on tällä pelaamisesta, tai tätä vastaan pelaamisesta? Enpä ole varma, kuinka pelaajat tätä yleensäkään tykkäävät käyttää -hintavakin kun on-, tai minkä yksiköiden kanssa iso kaveri toimii parhaiten, joten jos löytyy omakohtaisia kokemuksia, niin saapi antaa vinkkiä.
"Quod scripsi, scripsi"
-Minkä kirjoitin, sen kirjoitin-
Re: Great unclean one...
10 Woundia.. Sehän ON Yksikkö.
Kuitenkin se on hitain greaterdemoni, ja lyökin aivan säälittävästi. 4 WS4 S6 hyökkäystä? Scar-veterankin antaa tuollaiselle turpiin. Ei se mikään taikurikaan ole, ja lähitaistelee huonommin kuin muutosherra.. Ainoa mitä se osaa on kestää, ja saada nurgle-specific giftejä. Balesword taitaa olla näistäkin ainoa mainitsemisen arvoinen..
Oikeastaan sillä ei tee mitään. Tai muilla tekee vain paljon enemmän.
Kuitenkin se on hitain greaterdemoni, ja lyökin aivan säälittävästi. 4 WS4 S6 hyökkäystä? Scar-veterankin antaa tuollaiselle turpiin. Ei se mikään taikurikaan ole, ja lähitaistelee huonommin kuin muutosherra.. Ainoa mitä se osaa on kestää, ja saada nurgle-specific giftejä. Balesword taitaa olla näistäkin ainoa mainitsemisen arvoinen..
Oikeastaan sillä ei tee mitään. Tai muilla tekee vain paljon enemmän.
No emmä tiiä
D6 woundin miekka on aika hyvä sillä ja siihen se jää, mutta heron kans combona se toimii.
D6 woundin miekka on aika hyvä sillä ja siihen se jää, mutta heron kans combona se toimii.
- Machine_Spirit
Täälä voisi yrittää tietenkin ottaa dragonin tai muun hirviön kiinni. M4 kuitenkin rajoittaa paljon, mutta kestää niin jumalattomista.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Tarkistas tietosi ennen kuin rupeat väittämään mitään. GUO:lla on nykyisin jopa M6, ja spelleillä voidaan pysäyttää kaveri pakoilleen. Balesword + se afs gifti tekee siitä jokaisen dragonin ja stankin tappajan. Kuitenki pari tykkiä voi koitua kuolemaksi, eihän sillä ole kuin 10w, T6 ja +5 wardi. Myös kokeilemisen arvoinen olisi se +4 armori + regeni ja staff of nurgle.Machine_Spirit kirjoitti:Täälä voisi yrittää tietenkin ottaa dragonin tai muun hirviön kiinni. M4 kuitenkin rajoittaa paljon, mutta kestää niin jumalattomista.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
-
potatomoto
Ja Amadillekin tiedoksi että kyseisellä otuksella on siis flail vakiona, str ei siis aina ole 6 :)
Ei se flail tee siitä pelattavaa, muut ovat silti vain parempia. :p
Ei se oikeasti ole niin huono mitä amadi väittää.
Sweet Jesus, Khorne and Slaanesh together in the same box!?
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
Nope, just Khorne and Slaanesh, Jesus will be released in a blister.
- lintti the warboss
eikös sillä ole poisoned attacks? itse pidän GUO:ta hyvänä,nurgle on muutenkin suosikini.se kestää jumalattomasti kuritusta,on keskiverto lähis taistelija,ja osaa taikoa ny kohtalaisesti.
saatan olla pieni, mutta älä kiusaa tai pistän tän yli ison hammastikun sun nenästä sisään!
GUO on kuningas. Turha väittää vastaan. Olen nyt vajaat kaksikymmentä peliä GUO:lla pelaillut ja yhdessäkään pelissä GUO:n hitaus ei ole muodostunut ongelmaksi. Tiettyjä armeijoita vastaan ongelmana on sopivien kohteiden puute, mutta on se erittäin pelattava nappi silti.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Ei se huono ole, mutta kun sitä vertaa thirsterin maailmanloppusilppuriin, niin alkaa kyllä uskomaan että khorne on kaaosjumalista mahtavin.Justice kirjoitti:Ei se oikeasti ole niin huono mitä amadi väittää.
Turnauspelaajat ovat kyllä päätyneet aikalailla samaan tulokseen - Lordina löytyy melkein poikkeuksetta thirsteri, herot ovat muutosherran heraldeja, coret horroreita, spessut houndeja ja raret flamereita. Mukaan sitten furyjä pisterajan salliman määrän mukaan.
Turku Fanaticiss GUO oli kakkonen ja demoneista ykkönen :P Mutta onhan thirsteri huomattavasti monipuolisempi kuin GUO, toisaalta 1on1 GUO:n pitäisi voistaa Thirsteri aj oikeastaan kaikki muut isot jutut.Amadi kirjoitti:Ei se huono ole, mutta kun sitä vertaa thirsterin maailmanloppusilppuriin, niin alkaa kyllä uskomaan että khorne on kaaosjumalista mahtavin.Justice kirjoitti:Ei se oikeasti ole niin huono mitä amadi väittää.
Turnauspelaajat ovat kyllä päätyneet aikalailla samaan tulokseen - Lordina löytyy melkein poikkeuksetta thirsteri, herot ovat muutosherran heraldeja, coret horroreita, spessut houndeja ja raret flamereita. Mukaan sitten furyjä pisterajan salliman määrän mukaan.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
itse olen tosiaan pitkälti pelaillut tuolla Lord of changella ihan tuottoisasti, mutta silti olen aina 10 vuoden harrasteluni aikana halunnut GuO:a kokeilla kentällä. Toki Unclean one on Gretaereistä "vaatimattomimmista" päästä, mutta itse kun listoja olen kyhäillyt, olen tullut yleensä siihen tulokseen, että pitää hyödyntää rumiluksen basen koko, ja woundien määrä ja näinollen varustanut herrasen "Trappings of nurglella", mikä tekee tästä demonista kestävämmän kuin muista serkuistaan.
Siihen sitten "nurgles Rot", joka on mielestäni jees valinta, kun katsoo herran attackien määrää. Tällä kyvyllä ja hyvällä noppaonnella saa tiputettua vaikka parit knightit ennakkoon taikavuorolla(kumman vain), ennenkuin siirrytään varsinaiseen closikseen...
...johon olen hyödyntänyt "pestilent mucus" giftiä. Kun ajattelee uncleanin woundien määrää, saa tästä giftistä kaiken irti. Toughness- testiä jokaiselle vihulle kontaktissa, jokaista GuO:n aiheutetusta woundista. Uncleaninkin base on sitä kokoa, että siellä on parhaillaan kuusikin(jos enemmänkin) vihua kiinni. Tämäkin kyky on ilkeimmillään, jos on saanut taikavuorolla Miasman lävitse.
eniten tässä ehkä huolettaa se, että VCtä vastaan pääasiassa pelailen, joten nämäkin kyvyt saattavat olla turhia manaustaikoja miettien, tai pienten ja iskevien yksiköiden kohdalla erittäinkin ratkaisevia...
Siihen sitten "nurgles Rot", joka on mielestäni jees valinta, kun katsoo herran attackien määrää. Tällä kyvyllä ja hyvällä noppaonnella saa tiputettua vaikka parit knightit ennakkoon taikavuorolla(kumman vain), ennenkuin siirrytään varsinaiseen closikseen...
...johon olen hyödyntänyt "pestilent mucus" giftiä. Kun ajattelee uncleanin woundien määrää, saa tästä giftistä kaiken irti. Toughness- testiä jokaiselle vihulle kontaktissa, jokaista GuO:n aiheutetusta woundista. Uncleaninkin base on sitä kokoa, että siellä on parhaillaan kuusikin(jos enemmänkin) vihua kiinni. Tämäkin kyky on ilkeimmillään, jos on saanut taikavuorolla Miasman lävitse.
eniten tässä ehkä huolettaa se, että VCtä vastaan pääasiassa pelailen, joten nämäkin kyvyt saattavat olla turhia manaustaikoja miettien, tai pienten ja iskevien yksiköiden kohdalla erittäinkin ratkaisevia...
"Quod scripsi, scripsi"