AoBr Nob

http://i527.photobucket.com/albums/cc36 ... i07004.jpg

Toinen Nob:

Siinä ovat.

No ei tuo 5 kerrosta nyt niin montaa ole kun itsellänikin menee tuossa vihreässä n. 10 kerrosta ja sama pätee muissakin väreissä(työ on tosin todella hidasta).Immeli kirjoitti:Kannattaa vaan muistaa se, että jos oikeasti aikoo armeijan tehdä, niin noita nappeja joutuu helposti maalata yli 50,
joten ei ehkä kannata tappaa maalausintoja maalaamalla 5 kerrosta maalia saadakseen kivan näköset mustat paidat joka pojalle.
Toivon vain olet joku blendausjumalan ruumiillistuma, koska ilman kovia taitoja saa nappia näyttämään edes etäisesti hienolta kymmenellä coatilla maaleja. Jo viisi coattia on tavalliseen pelinappiin melko paljon maalia. Postaa ihmeessä kuvia näistä "kymmenen maalikerroksen örkeistä". En malta odottaa.sjaar94 kirjoitti:No ei tuo 5 kerrosta nyt niin montaa ole kun itsellänikin menee tuossa vihreässä n. 10 kerrosta ja sama pätee muissakin väreissä(työ on tosin todella hidasta).
Näyttää kuvissa enemmänkin scorpion greeniltä.Da Erppaz kirjoitti:Onko toi vihree ihan goblin green? Itse käytän catachan greeniä, mutta voisin vaihtaa vaaleampaan. Kannattaa muuten maalata iho eka jollakin vähän tummemmalla vihreällä ja sitten gobbo greenit päälle niin hyvä tulee.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
Joo olen maalaillu yhtä WDn mukana tullutta orcia ja voisin nappasta siitä kuvan. Ei se vielä kuitenkaan valmis ole.pollock kirjoitti:Toivon vain olet joku blendausjumalan ruumiillistuma, koska ilman kovia taitoja saa nappia näyttämään edes etäisesti hienolta kymmenellä coatilla maaleja. Jo viisi coattia on tavalliseen pelinappiin melko paljon maalia. Postaa ihmeessä kuvia näistä "kymmenen maalikerroksen örkeistä". En malta odottaa.sjaar94 kirjoitti:No ei tuo 5 kerrosta nyt niin montaa ole kun itsellänikin menee tuossa vihreässä n. 10 kerrosta ja sama pätee muissakin väreissä(työ on tosin todella hidasta).
Ja pyh, sanon minä. Oli figu mikä tahansa niin siihen on laitettava 6+kerrosta, oli osa/alue mikä tahansa. 10 Kerrosta ei ole edes mikään kovin vaikea saada mätettyä örkkeihin, koska ovat astetta isompia, mutta goblineihin se onkin jo vähän vaikeampi.pollock kirjoitti: ...Jo viisi coattia on tavalliseen pelinappiin melko paljon maalia...
Näin OT:na onko goblin green muuten hyvä maali örkkien ja grottien ihoon? Olen nykyiseen maaliini ihan tyytyväinen, mutta en tiedä miten se sopii tuleville groteille.aatami kirjoitti:Näyttää kuvissa enemmänkin scorpion greeniltä.Da Erppaz kirjoitti:Onko toi vihree ihan goblin green? Itse käytän catachan greeniä, mutta voisin vaihtaa vaaleampaan. Kannattaa muuten maalata iho eka jollakin vähän tummemmalla vihreällä ja sitten gobbo greenit päälle niin hyvä tulee.
Aikas yleinen maali orkeille käsittääkseni, siispä kai se ajaa asiansa. Itse ainakin käytän scorpion greeniä, tosin sekoitettuna muihin väreihin.Da Erppaz kirjoitti:Näin OT:na onko goblin green muuten hyvä maali örkkien ja grottien ihoon? Olen nykyiseen maaliini ihan tyytyväinen, mutta en tiedä miten se sopii tuleville groteille.
Iho on maalattu dark angel greenillä ja sitten gobbo greeen. Lopuksi higlight skull whiten ja gobbogreenin sekoituksella.. Kannattaa muuten maalata iho eka jollakin vähän tummemmalla vihreällä ja sitten gobbo greenit päälle niin hyvä tulee.
Virallinen (GW:n tai citadelin aina käyttämä), suurimman osan mielestä hienoimman näköinen: Goblin green.sjaar94 kirjoitti:Aikas yleinen maali orkeille käsittääkseni, siispä kai se ajaa asiansa. Itse ainakin käytän scorpion greeniä, tosin sekoitettuna muihin väreihin.Da Erppaz kirjoitti:Näin OT:na onko goblin green muuten hyvä maali örkkien ja grottien ihoon? Olen nykyiseen maaliini ihan tyytyväinen, mutta en tiedä miten se sopii tuleville groteille.