Ensimmäiset Örkkini

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Detrith

Ensimmäiset Örkkini

Viesti Kirjoittaja Detrith »

Terve! Kehtasin laittaa nyt ensimmäisistä figuistani kuvia tännekkin. Mielestäni jotenkin onnistuneita.
AoBr Nob
Kuva
http://i527.photobucket.com/albums/cc36 ... i07004.jpg
Kuva
Kuva
Toinen Nob:
Kuva
Kuva

Siinä ovat.
"We is gonna stomp da universe flat and kill anyfink that fights back. We’re da Orks, and we was made ta fight and win."

- Ghazghkull Thraka
ThiefGarrett

Re: Ensimmäiset Örkkini

Viesti Kirjoittaja ThiefGarrett »

Esimmäisiksi figuiksi todella onnistuneita ja örkin muskelit ja naama myös onnistunut kohtalaisen hyvin. Älä unohda että kynnet eivät yleensä ole vihreitä ja ota huomioon yksityiskohdat kuten korvarenkaat tai nuttura. Base onnistunut erinomaisen hyvin ensimmäiseksesi.

Ottakaa huomioon että tämäkin kommenttini poistuu heti alta aikayksikön
Yksi postaus on milli lisää kikkeliin.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Kannattaa laittaa maalia niin, että se peittää koko pohjamaalin. Nyt näyttää vähän sotkuiselta kun tuo musta näkyy alta. Muutenkin kannattaa alussa panostaa värien paikallaan pysyvyyteen. Niinkuin varhammeri tuossa sanoi nyt esim. nuo hampaat ovat vihreitä ja metallinväriä on sotkeentunut vähän sinne tänne. Mutta todella hienoja ensimmäisiksi. Lisää vain tulemaan.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Detrith

JUu noita pikkkkuvirheitä korjailtu. ESim hampaat. Uusia kuvia ensi viikonloppuna.
"We is gonna stomp da universe flat and kill anyfink that fights back. We’re da Orks, and we was made ta fight and win."

- Ghazghkull Thraka
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Paremmit maalasit kuin minun ensimmäisen örkkini joka tuli WD lehdestä. Örkkini on vaan pukenut päälleen suomi panssarin :D
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Joo kyllä noita kehtaa esitellä, kun kokonaisuus on kunnossa. Jaan tässä nyt muutaman oman nyrkkisääntöni (en sitten ole mikään oikea maalari): Yksityiskohtiin kannattaa panostaa, koska ne loppupelissä saa figun näyttämään valmiilta, eli kuten oletkin tehnyt, niin parin johdon punaiseksi maalaaminen tekee figusta heti kiinnostavan. Toki kohtuus kaikessa. Basenkin tekeminen on oleelista, ja siinäkin olet onnistunut mainiosti; kun base on vähän vaaleampi, ei haittaa niin paljon, että figussa on paljon mustia kohtia. Baset on siis erittäin onnistuneita ja bootsit näyttää kivalta

Sitten hieman neuvoja: Vihreä väri sinäänsä on oikein hyvin onnistunut ensimmäisiksi figuiksi, mutta jos haluat hieman kehittää sitä, kannattaa koittaa todellakin sitä, että peittää sen mustan pohjamaalin. Tähän löytyy pari vaihtoehtoa: Voisit koittaa käyttää vaikka Dark Angels Greeniä (tumman vihreää) maalia pohjana, jonka päälle lähtee sitten vaaleampaa vihreää lähtee maalaamaan. Myös washeihin kannattaa tutustua. Niillä saa laittoman helposti varjostetun mattapinnan. Vastaavaa juttua kannattaa myös koittaa ruskeille pinnoille (toki lol ruskeilla väreillä). Sit jos jotain muuta niin perus high lighteja kannattaa kokeilla, ja aloittaa vaikka kokeilut metalleista. Olet varmaan vetäny nytten nuo Boltgun metallilla? Sen päälle kun sutii oman maun mukaan chainmailiä, niin tulee vähän enemmän eloa figuun. Metalleissakin kannattaa koittaa washeja. Esim ohut kerros Badal blackiä boltgun metallin päälle luo mukavat varjot. Toki jos haluaa vähän kuluneemman ja vanhemman fiiliksen voi noita ruskeitakin washeja koittaa.

Jos tässä nyt vähän jotain alkuun :D. ihan oman maun mukaan kannattaa omaksua noita vinkkejäni, kannattaa vaan muistaa se, että jos oikeasti aikoo armeijan tehdä, niin noita nappeja joutuu helposti maalata yli 50, joten ei ehkä kannata tappaa maalausintoja maalaamalla 5 kerrosta maalia saadakseen kivan näköset mustat paidat joka pojalle.
Lahti pilaa tunnelman.
Decoder

Viesti Kirjoittaja Decoder »

Ihan mukavasti maalattu, mutta värit hieman flättejä ja ne ovat levinneet paikoittain. Kiva base. Jotenkin vain miellyttää silmää ;). Kannattaisi maalata paita ja housut eri väreillä(housut mustat/ruskeat ja paita jollain vaaleammilla sävyillä). Kannattaa tosiaan laittaa niitä higlighteja. Ihoon vaikka vaalean vihreällä(vihreä+valkoinen tai muu vaalea väri), mutta varjostukset tykkään laittaa ruskean eri sävyillä(tumman ruskea, vaaleampi ruskea jne.).
Immeli kirjoitti:Kannattaa vaan muistaa se, että jos oikeasti aikoo armeijan tehdä, niin noita nappeja joutuu helposti maalata yli 50,
joten ei ehkä kannata tappaa maalausintoja maalaamalla 5 kerrosta maalia saadakseen kivan näköset mustat paidat joka pojalle.
No ei tuo 5 kerrosta nyt niin montaa ole kun itsellänikin menee tuossa vihreässä n. 10 kerrosta ja sama pätee muissakin väreissä(työ on tosin todella hidasta).

Ei tosiaan kannata kuitenkaan tehdä liikaa kerroksia ettei into mene. Tee kärsivällisyytesi mukaan.
Ernuuu

Viesti Kirjoittaja Ernuuu »

Onko toi vihree ihan goblin green? Itse käytän catachan greeniä, mutta voisin vaihtaa vaaleampaan. Kannattaa muuten maalata iho eka jollakin vähän tummemmalla vihreällä ja sitten gobbo greenit päälle niin hyvä tulee.
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
pollock

Viesti Kirjoittaja pollock »

sjaar94 kirjoitti:No ei tuo 5 kerrosta nyt niin montaa ole kun itsellänikin menee tuossa vihreässä n. 10 kerrosta ja sama pätee muissakin väreissä(työ on tosin todella hidasta).
Toivon vain olet joku blendausjumalan ruumiillistuma, koska ilman kovia taitoja saa nappia näyttämään edes etäisesti hienolta kymmenellä coatilla maaleja. Jo viisi coattia on tavalliseen pelinappiin melko paljon maalia. Postaa ihmeessä kuvia näistä "kymmenen maalikerroksen örkeistä". En malta odottaa.
Long must one study to gain knowledge of the netherworld, but time is of little concern to an undying scholar.
aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Da Erppaz kirjoitti:Onko toi vihree ihan goblin green? Itse käytän catachan greeniä, mutta voisin vaihtaa vaaleampaan. Kannattaa muuten maalata iho eka jollakin vähän tummemmalla vihreällä ja sitten gobbo greenit päälle niin hyvä tulee.
Näyttää kuvissa enemmänkin scorpion greeniltä.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Decoder

pollock kirjoitti:
sjaar94 kirjoitti:No ei tuo 5 kerrosta nyt niin montaa ole kun itsellänikin menee tuossa vihreässä n. 10 kerrosta ja sama pätee muissakin väreissä(työ on tosin todella hidasta).
Toivon vain olet joku blendausjumalan ruumiillistuma, koska ilman kovia taitoja saa nappia näyttämään edes etäisesti hienolta kymmenellä coatilla maaleja. Jo viisi coattia on tavalliseen pelinappiin melko paljon maalia. Postaa ihmeessä kuvia näistä "kymmenen maalikerroksen örkeistä". En malta odottaa.
Joo olen maalaillu yhtä WDn mukana tullutta orcia ja voisin nappasta siitä kuvan. Ei se vielä kuitenkaan valmis ole.
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

pollock kirjoitti: ...Jo viisi coattia on tavalliseen pelinappiin melko paljon maalia...
Ja pyh, sanon minä. Oli figu mikä tahansa niin siihen on laitettava 6+kerrosta, oli osa/alue mikä tahansa. 10 Kerrosta ei ole edes mikään kovin vaikea saada mätettyä örkkeihin, koska ovat astetta isompia, mutta goblineihin se onkin jo vähän vaikeampi.
2
aatami

Hmm... Minä käytän vain 2-3 kerrosta.
'10-'11-'12 WDL
Ernuuu

Viesti Kirjoittaja Ernuuu »

aatami kirjoitti:
Da Erppaz kirjoitti:Onko toi vihree ihan goblin green? Itse käytän catachan greeniä, mutta voisin vaihtaa vaaleampaan. Kannattaa muuten maalata iho eka jollakin vähän tummemmalla vihreällä ja sitten gobbo greenit päälle niin hyvä tulee.
Näyttää kuvissa enemmänkin scorpion greeniltä.
Näin OT:na onko goblin green muuten hyvä maali örkkien ja grottien ihoon? Olen nykyiseen maaliini ihan tyytyväinen, mutta en tiedä miten se sopii tuleville groteille.
Coveri on kaveri ja kaveri on coveri.
Decoder

Da Erppaz kirjoitti:Näin OT:na onko goblin green muuten hyvä maali örkkien ja grottien ihoon? Olen nykyiseen maaliini ihan tyytyväinen, mutta en tiedä miten se sopii tuleville groteille.
Aikas yleinen maali orkeille käsittääkseni, siispä kai se ajaa asiansa. Itse ainakin käytän scorpion greeniä, tosin sekoitettuna muihin väreihin.
Detrith

. Kannattaa muuten maalata iho eka jollakin vähän tummemmalla vihreällä ja sitten gobbo greenit päälle niin hyvä tulee.
Iho on maalattu dark angel greenillä ja sitten gobbo greeen. Lopuksi higlight skull whiten ja gobbogreenin sekoituksella.
Kuvat ovat vähän tummia mutta uusia kuvia viikonloppuna uusista nobeista ja parista pojusta.
Kiva kun ovat kelvanneet :)

- Ghazghkull Thraka
ThiefGarrett

Viesti Kirjoittaja ThiefGarrett »

Tuon olen itse kokenut hyväksi orkkimaalaus ohjeeksi.

http://www.coolminiornot.com/article/aid/619
Yksi postaus on milli lisää kikkeliin.
aatami

sjaar94 kirjoitti:
Da Erppaz kirjoitti:Näin OT:na onko goblin green muuten hyvä maali örkkien ja grottien ihoon? Olen nykyiseen maaliini ihan tyytyväinen, mutta en tiedä miten se sopii tuleville groteille.
Aikas yleinen maali orkeille käsittääkseni, siispä kai se ajaa asiansa. Itse ainakin käytän scorpion greeniä, tosin sekoitettuna muihin väreihin.
Virallinen (GW:n tai citadelin aina käyttämä), suurimman osan mielestä hienoimman näköinen: Goblin green.
Minusta scorpion green on liian vaalea örkille, paitsi tietysti jos örkki on vastasyntynyt...
'10-'11-'12 WDL
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”