Tahtoisin mä valmiin armeijan
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tahtoisin mä valmiin armeijan
Niin, ideahan lähti Tuhiksen ja Leoniidin uudenvuoden lupauksesta liikkeelle ja se onkin sitten levinnyt eri peliporukoiden keskuudelle. Josko mekin lähdettäisiin tähän hommaan.
Eli homman nimi olisi siis:
* Uusi armeija johonkin peliin. Koottu ja spreijattu sallitaan.
* Sovitaan tietty pistemäärä, kuinka isot armeijat pitää tehdä. Vaikka 500-1000p aluksi, jos hammeri on kyseessä.
* Päivämäärä, jolloin pitäisi olla armeija valmiina
* Mahdollisesti jonkin panos lisämotivaation lisäämiseksi. Joku 1e vaikka osallistujamaksuksi.
Kun tuo ennalta sovittu päivämäärä kohtaa, tavataan porukalla jossain ja pelataan toisiamme vastaan peli. Sitten vaikka arvostellaan kunkin saama aikaansaannos ja annetaan parhaimmalle, tyyllikkäimälle ja kaveriystävällisimmälle armeijalle vaikka palkinto. 1e ollessa osallistumismaksuna hän vaikka nappaa koko potin.
Täällä kuitenkin on sen verta laiskaa maalausväkeä, että pelikentällä saattaa nähdä useammankin maalausta odottavan yksikön. Nyt kun on vaikka tälläinen kisa kaikkia osallistujia vastaan, voi nämä laiskatkin henkilöt saada sitä kaivattua inspistä ja myös saada jotain aikaiseksi. Kenties jopa ensimmäisen valmiin armeijan vuosiin.
Eli homman nimi olisi siis:
* Uusi armeija johonkin peliin. Koottu ja spreijattu sallitaan.
* Sovitaan tietty pistemäärä, kuinka isot armeijat pitää tehdä. Vaikka 500-1000p aluksi, jos hammeri on kyseessä.
* Päivämäärä, jolloin pitäisi olla armeija valmiina
* Mahdollisesti jonkin panos lisämotivaation lisäämiseksi. Joku 1e vaikka osallistujamaksuksi.
Kun tuo ennalta sovittu päivämäärä kohtaa, tavataan porukalla jossain ja pelataan toisiamme vastaan peli. Sitten vaikka arvostellaan kunkin saama aikaansaannos ja annetaan parhaimmalle, tyyllikkäimälle ja kaveriystävällisimmälle armeijalle vaikka palkinto. 1e ollessa osallistumismaksuna hän vaikka nappaa koko potin.
Täällä kuitenkin on sen verta laiskaa maalausväkeä, että pelikentällä saattaa nähdä useammankin maalausta odottavan yksikön. Nyt kun on vaikka tälläinen kisa kaikkia osallistujia vastaan, voi nämä laiskatkin henkilöt saada sitä kaivattua inspistä ja myös saada jotain aikaiseksi. Kenties jopa ensimmäisen valmiin armeijan vuosiin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Re: Tahtoisin mä valmiin armeijan
Joo melko kiintoisaa, Antilla oli jotain samanlaisia ajatuksia. Mutta olisi hyvä tietää ihan alkajaisiksi, että mikä sitten olisi pelin nimi?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Olisihan se tietty kivointa, että kaikilla olisi sama, mutta eikö se voisi kanssa mennä niinkin, että tehdään se armeija eri peleistä. Jos vain löytyy se toinenkin samasta pelistä tekevä niin saadaan se pelikin aikaiseksi. Kaveriystävällisimmän listan päättämiseksi kuitenkin olisi parhainta, että jokainen tuntisi pelien mekaniikan, että osaa erottaa juuston, fluffikkuuden jne.
- Sinitähti
- Sinitähti
Samaa mieltä. Joten olisikohan parempi että päätetään suurinpiirtein mistä pelistä/peleistä armeijat voisi olla. En oikeen usko että on hirveen kannattavaa tulla armeijoilla/tiimeillä/ tms. kokoonpanoilla jostakin muista armeijoista, en usko että kenenkään on hyvä tulla esim. BFGeen tonniviissatanen laivue kainalossa. Ainaskaan suuri peliseura mielessä.
Mutta olisihan tässä tietysti saumaa aloittaa jokin mielenkiintoinen peli. Että vaikka `kytkoo. Eikös se ollut se peli missä Hyvikset on Marsuja, Pahikset on Marsuja ja kaikki muu kentällä oleva on maastoa?
Mutta olisihan tässä tietysti saumaa aloittaa jokin mielenkiintoinen peli. Että vaikka `kytkoo. Eikös se ollut se peli missä Hyvikset on Marsuja, Pahikset on Marsuja ja kaikki muu kentällä oleva on maastoa?
Hei BFG oliskin siisti jos saisi pelaajia siihen. Itsellä löytyisi siihen rutkasti ja taas rutkasti maalaamattomia laivoja ja perusboksin muut markerit ja nopat.
Kalat meni kotio...
BFG kyllä nappaisi mutta ei ole jaksanut hankkia eldarien fregatti fleettiä.. itsellä on nyt 40k:n 500p armeija työn alla että sinänsä kiinnostusta löytyy..
"What we see now is like a dim image in the mirror, then we shall see face to face..." -GitS
Joo kyllä minultakin löytyisi intoa aloittaa BFG ja jos nyt saatais enempi lössiä mukaan niin oishan mahtavaa. Figut on sitten toinen asia...
Jos ihmisiä innostuisi voisi tehdä jonkun yhteistilauksen GW:lle. Punta nyt niin halpa että vois jopa kannattaa.
Itsellä löytyy 11 imperial cruiseria ja 1 Emperor class battleship. Suurin osa maalaamatta ja kasaamatta vielä. osa kasattu ja maalattu ja rikki. Oon ajatellut tuollaista Adeptus Mechanicus fleettiä itelle kun on pirun siistejä nuo alukset. Joten jos peliporukkaa saadaan ja joku haluaa Imperiumilla pelata niin varmaan voisin myydä figuni kohtalaisen edullisesti.
Itsellä löytyy 11 imperial cruiseria ja 1 Emperor class battleship. Suurin osa maalaamatta ja kasaamatta vielä. osa kasattu ja maalattu ja rikki. Oon ajatellut tuollaista Adeptus Mechanicus fleettiä itelle kun on pirun siistejä nuo alukset. Joten jos peliporukkaa saadaan ja joku haluaa Imperiumilla pelata niin varmaan voisin myydä figuni kohtalaisen edullisesti.
Kalat meni kotio...
Ilmoittaidun itse ainakin tuohon. Jengiksi ottaisin Chaosit kun kerran niin man hienoja. Toivottasti saataisiin hieman enempi juu porukkaa kasaan, kun kerran tähän "Valmis armeija" - spesiaaliin pitäisi edes vähän saada väkeä. Niin ja jos satut tuntemaan säännöt ja olisi jossain välissä aikaa demottaa niin aina paranee.
Itseäni ei niinkään kiinnostaisi BFG vaan Epic Armageddon.. Figutkin on niin hienoja ko. pelissä.
BFG:tä löytyy 4 eldar cruiseria, tarvisi 10+ fregattia vaan lisäksi
"What we see now is like a dim image in the mirror, then we shall see face to face..." -GitS
Itseäkin tavallaan kutkuttelis tuo Epic. En kuitenkaan usko että jaksaisin siihen mitään ihmeemmin ostella.
Nuohan ei paljoa maksa nuo fregaatit ja sen kokoiset. Muistaakseni jonkun 7-8 puntaa blisteri jossa kolme tai neljä alusta. Itsekin tarvisin Sword Class fregaatteja jokatapauksessa. Pelaisin sitten imperiumilla tahi mechanicuksella.
Nuohan ei paljoa maksa nuo fregaatit ja sen kokoiset. Muistaakseni jonkun 7-8 puntaa blisteri jossa kolme tai neljä alusta. Itsekin tarvisin Sword Class fregaatteja jokatapauksessa. Pelaisin sitten imperiumilla tahi mechanicuksella.
Kalat meni kotio...
Hei herätys nyt! Onko täällä nyt sitten sitä kiinnostusta tuohon BFGeehen? Figut pitäis tilata ja mitä nopeemmin sitä parempi...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Minäkin voin tulla BFG:hen mukaan, mutta en ihan lähitulevaisuudessa. Vasta sitten kun on valmis armeija 40k:hon ja BB tiimi kasassa, niin sitten esittelypelin jälkeen katotaan uudestaan.
Mutta mutta, onko väkeä tulossa tähän ideaan? Sovitaanko jo jotain päivämäärää ja kerrotaan, mitä aikoo saada valmiiksi?
Mutta mutta, onko väkeä tulossa tähän ideaan? Sovitaanko jo jotain päivämäärää ja kerrotaan, mitä aikoo saada valmiiksi?
- Sinitähti
- Sinitähti
Kertokaa minullekkin jos tilaatte jotain GW:ltä niin tulen mukaan tilaukseen.
Jaa, mitäs sitä maalais? Drunet on melekein valmiit. Legioonaa nyt vois tai mortikkaan jotain väsätä.
Jaa, mitäs sitä maalais? Drunet on melekein valmiit. Legioonaa nyt vois tai mortikkaan jotain väsätä.
- Half-breed
BFG:tä Porissa. Huuu. Edellisestä pelistä onkin aikaa. Minulle voi ilmoitella jos haluaa pelata. Pieni laivasto löytyy kumminkin omasta takaa, ja hieman maastoakin olen väkertänyt. Tosin laivasto tarvisi hieman lisävoimaa joten jos tilausta joku tekee, niin olen mukana.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ja taas pitää käyttää topicmanceroinnin mustaa kirjaa... Niin että onko tästä nyt tulossa mihinkään peliin yhtikäs mitään? Itellä olisi jo kutinaa lähteä kasaamaan jengiä uuteen peliin...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Itsehän olen mukana tuossa koko Sotun jutussa, niin minulla on tullut örkkejä tehtyä jo 298p verran. Pian kun jättiläinenkin valmistuu, niin tohon voi lisätä sen 205p. Nyt on spearörkit seuraavana vuorossa. Ogrejakin on tullut maalattua samalla, mutta mitään yksikköä ei ole vielä valmiina.
Ollaanko me kahestaan Kuutsa sitten? Tai useamman kanssa, jos necromantikkotaitosi herättää muitakin käyttäjiä kuolleista?
Ollaanko me kahestaan Kuutsa sitten? Tai useamman kanssa, jos necromantikkotaitosi herättää muitakin käyttäjiä kuolleista?
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Kyllä minä mukana olen, kunhan vain joku tulisi BFG:hen mukaan. Uutta jengiä en kuitenkaan nyt aloita, mutta laivastoni voisin pistää pelikuntoon, sekä hieman maastoa tehdä lisää.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.