Kuinka saada lord of changen siivet liimattua?
- jupu_pupu_mies
Kuinka saada lord of changen siivet liimattua?
Lord of change pitäisi saada liimattua mutta en saa siipiä kiinni gw:n super liimalla enkä myöskään jonkun random valmistajan liimalla... Onko green stuff ainoa vaihtoehto?
- Jonttu-Fantti
Re: Kuinka saada lord of changen siivet liimattua?
Kannattaa näyttää figulle pin vicea, rautalankaa ja gs:ää. Toimivimmaksi todettu ratkaisu isoissa metallimöröissä.
I Ride in a Dragon kirjoitti:Kakaduhan tuo.Justice kirjoitti:Mitä eikö emperor muka ole KISSA?
- jupu_pupu_mies
Pin vice on sellanen käsipora, jolla saat kätevästi tehtyä reijän figuusi, jotta voit pinnata osat yhteen. Pinnaamisesta on varmasti kerrottu tälläkin foorumilla useasti.
Pin vice näyttää tältä.
Pin vice näyttää tältä.
Tällästä tänää,
Huomenna jotain muuta.
Huomenna jotain muuta.
- jupu_pupu_mies
kyse on siivistä ja luulen että niihin ei tuo ole hyvä
- Half-breed
Kyllä on. Kunnolla tehty pinnaaminen ei jätä ulkoisia jälkiä, eikä ne siivet ole edes hankala pinnata.jupu_mies kirjoitti:kyse on siivistä ja luulen että niihin ei tuo ole hyvä
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- jupu_pupu_mies
en ole varma toimisiko sellaisella pienellä sähköporalla
- jupu_pupu_mies
saan sen liimattua kiinni mutta pienimmästäkin kosketuksesta tippuu :(
Kyllähän kyllä. Mutta dremelit jne. toimivat sen verran suurilla kierrosnopeuksilla että oho!-ilmiön esiintyminen lopputuloksissa on suorastaan erittäin todennäköistä. Käsipelillä homma on tosin hieman hitaampaa mutta lopputulos on huomattavasti varmempi. Pin vicejä on saatavilla myös muiltakin valmistajilta ja ovat useammin vielä halvempia kun ei ole ns. GW-lisää hinnoissa.jupu_mies kirjoitti:en ole varma toimisiko sellaisella pienellä sähköporalla
Tuollaista sattuu kun osat ovat painavia, toinen asia mitä voisit tosin tehdä on liimattavien pintojen puhdistaminen veitsellä ja hiekkapaperilla. Liima liiman päällä ei tuota hyvää liimausta. Sekin voisi ratkaista ongelmasi... ainakin teoriassa.jupu_mies kirjoitti:saan sen liimattua kiinni mutta pienimmästäkin kosketuksesta tippuu :(
- Half-breed
Se GW:n käsipora (Etenkin se vanhempi.) on kyllä sen verta hyvä vehje, että se on täysin hintansa arvoinen. Lisäksi koska pinnaamaan joutuu todella paljon loppupelissä, niin sille käsiporale tulee sitten myös käyttöäkin.domokun kirjoitti:Pin vicejä on saatavilla myös muiltakin valmistajilta ja ovat useammin vielä halvempia kun ei ole ns. GW-lisää hinnoissa.
Eli Jupu_mies siitä vain käsiporaa hankkimaan, ja pinnaamaan, niin osat pysyy kiinni.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- jupu_pupu_mies
Heinolan jälleen myyjältä ei saa pin viceä:( Täytyy sillä pienellä sähköporalla vetää ja tungea stuffia...
Käypä poika kärkkäisellä. Sieltä saattaisi löytyä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Itse käytän clas ohlsonilta ostettua sähköporaa. Maksaa parikymppiä ja poraus luonnistuu erittäin hyvin. Säästyt paljolta, kun ei tarvitse GW:n leluporalla ruuvailla puolta tuntia. :)
Tilaa se.jupu_mies kirjoitti:Heinolan jälleen myyjältä ei saa pin viceä:(
Itselläkin on pieni sähkökäyttöinen käsipora ja hyvin toimii. Maksaa n. pari kymppiä, mutta jos sulla on vain yksi figu mitä pinnailla, niin saattaa se kolme kymppiäkin olla liikaa. Jos kahden kappaleen reunat on epätasaiset niin viila käteen ja hiomaan, sekin auttaa pitoa huomattavasti.
- jupu_pupu_mies
Noh lainaan kaverin pientä sähkö poraa niin ehkä sillä se onkin nyt siellä kaverilla hän lupasi yrittää alittaa sen kuntoon...
- Scumboogie
Osta puokista, sitte ku meet turnaukseen. Lokki ehtii saara siivet grand tournamenttiin :)
Sitte laita vaik vähän liimaa väliin pitämään, ennen ku tökkäät rautalankasiiven kiinni, ni varmana pitäs pysyä.
Sitte laita vaik vähän liimaa väliin pitämään, ennen ku tökkäät rautalankasiiven kiinni, ni varmana pitäs pysyä.
- jupu_pupu_mies
Veeti, Mikko laittaa sen kokoon...