Dunedain vai Grey Company
Dunedain vai Grey Company
Elikkä alkaisin ehkä jompaakumpaa noista keräilee. Kumpi ois parempi ja mitä yksikköjä alkuun kannattaa ostaa? Mitä yksiköitä noilla on ja muuta infoo jos sais.
Kiitos!
Kiitos!
Re: Dunedain vai Grey Company
Käsittääkseni noi on samaa armeijaa.
Jaa... no kertokaas sit tästä vähä lisää tietoa
Grey Company on armeija LoMe:ssa, joka sisältää mm. pari nimettyä sankaria, Elrondin pojat, Rangers of Middle-earthit, Rangers of Northit ja Dunedainit.
Tarpeelliset tiedot löytyy Ruin of Arnor nimisestä sourcebookista.
Tarpeelliset tiedot löytyy Ruin of Arnor nimisestä sourcebookista.
Grey Companyn suurin vahvuus on ampuminen. He osuvat yhtä tarkasti kuin haltiat, ja heillä ei ole jousirajaa, joten GC saisi koko armeijan täyteen jousia.
Vaikka fight on lähiksessä parempi kuin pahisten peruskauralla, kestoa löytyy hyvin vähän, eikä hevosjoukkoja ole ollenkaan. Sankareita löytyy jonkun verran ja ne ovat pääasiassa melko halpoja.
Vaikka fight on lähiksessä parempi kuin pahisten peruskauralla, kestoa löytyy hyvin vähän, eikä hevosjoukkoja ole ollenkaan. Sankareita löytyy jonkun verran ja ne ovat pääasiassa melko halpoja.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
No voiko joku linkittää perusyksiköitä mulle niin voinsin vähän katella
Siis kuvia vai? No perusyksiköinä on vain normi rangereita, eli nämä.
ty. No mä mietin et jos vaan perus gondor jamppoja sittenki... eli eiks ne oo warriors of minas tirith?
On joo. Ja niiden lisäksi knightit, rangeri, citadel guardit ja guard of the fountain courtit.Typhuuus kirjoitti:ty. No mä mietin et jos vaan perus gondor jamppoja sittenki... eli eiks ne oo warriors of minas tirith?
Kiitos näillä mennään.