Coniin?

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

IRiaD
Peliporukkavalvoja

Coniin?

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

RopeCon tekee taas tuloaan Suomenmaalle. Löytyykö SeKalaisilta manpoweria vastaamaan kutsuun?

Itse olisin kovinkin hanakasti menossa, olettaen että Kimmo saa lainattua minulle Luftwaffen hatun ja Junnu oman nassensa (itse en ehdi hankkia D: ) niin pääsen paikalle enforcaamaan kaikkien IG-pelaajien taistelutahtoa. Ohjelmaahan tuolta löytyisi ainakin 40k-turnauksen ja Apoccipelien muodossa (kun nelkkarista niin tykkäätte :3).

Jos ihmisiä on lähdössä tarpeeksi, niin järkevin ratkaisu olisi varmaan kimppakyyti autoilla. Entäs yöpyminen?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Re: Coniin?

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

I Ride in a Dragon kirjoitti:RopeCon tekee taas tuloaan Suomenmaalle. Löytyykö SeKalaisilta manpoweria vastaamaan kutsuun?

Itse olisin kovinkin hanakasti menossa, olettaen että Kimmo saa lainattua minulle Luftwaffen hatun ja Junnu oman nassensa (itse en ehdi hankkia D: ) niin pääsen paikalle enforcaamaan kaikkien IG-pelaajien taistelutahtoa. Ohjelmaahan tuolta löytyisi ainakin 40k-turnauksen ja Apoccipelien muodossa (kun nelkkarista niin tykkäätte :3).

Jos ihmisiä on lähdössä tarpeeksi, niin järkevin ratkaisu olisi varmaan kimppakyyti autoilla. Entäs yöpyminen?

Mulla ei taira rahna riittää.... en tiedä vaikee sanoa... Hong Kongista saa nasseja 5euroa kipales laukulla että mees sinne... omaani en taida kyetä antaa lainalle, ku en oo ehtiny sitä pestä jne... pitää tässä funtsia omalta kohalta sitä ropee viel...
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

en oo mihinkään ilmottautunu...kai siellä vois käydä pyörähtääs...kattoo ny
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Saisiko ihan oikeasti mielipiteitä suuremmaltakin yleisöltä? Jere on jo sanonut ettei tule, mutta onhan tässä vielä jäljellä pelaavia ihmisiä.

Kimmo? Lauri? WH? Seve?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Late-

Viesti Kirjoittaja Late- »

mä tuun tod näk jos muut tulee
Mr_Fogg

Viesti Kirjoittaja Mr_Fogg »

Itel oli meininkinä etten lähtisi, vaan viettäisin viikonlopun Anu-Marian kans... mut suunnitelmiin taisikin tulla muutos, kun muistin et Anu-Maria lähtee lappiin vaeltaa... Eli voisin olla lähdössä. Ainut ongelma on kyydistys. Oma auto on tällä hetkellä sökönä. Katselen viikonlopun yli ja heitän sunnuntai iltana, kun pääsen kotia Tampereelle, viimeisen päätöksen reissun osalta. Harkinnassa ois ainakin apoc peliin osallistuminen pe-la välisenä yönä ja lauantaina olevaan 40k turneeseen osallistuminen.
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

vahvistan, en tule vaikka haluaisin. A) raha ei riitä b) alkaa Jennalla olla loma ohitte nii käytämme viimeiset lomapäivät yhteisee lapin reissuun. Kaikkeen ei vain pääse vaikka tahtoo.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Mr_Fogg kirjoitti:Eli voisin olla lähdössä. Ainut ongelma on kyydistys. Oma auto on tällä hetkellä sökönä. Katselen viikonlopun yli ja heitän sunnuntai iltana, kun pääsen kotia Tampereelle, viimeisen päätöksen reissun osalta. Harkinnassa ois ainakin apoc peliin osallistuminen pe-la välisenä yönä ja lauantaina olevaan 40k turneeseen osallistuminen.
Jos tulet / mekin tullaan, niin onnistuuko sen SS-hatun lainaaminen? Jos onnistuu, niin viskaatko jotain kuvaa/väriselostusta, että saisin sen edes jotenkin sopimaan asuun.
Mr_Fogg

No itse oisin sit lähdössä sinne ropeconiin. kuis monta olis lähdös? en vielä tiedä kuinka tohon apo peliin ehtii/mahtuu mukaan tässä vaiheessa, mutta koitetaan. Sen pitäis kuitenki alkaa jo klo 18 perjantaina ja säännöt apocin suhteen on varmaa itse kullakin hukassa. 40k turnaukseen sit ainakin osallistuis. Ketkä ois sit lähdös mukaan? jos porukka pääsis junalla ajoissa tänne tampereelle niin toi klo 18 ropeconis ei olis mahdottomuus. Yöpymis paikkaa tuskin tarttee ettiä, jos tos apocis on koko yön mukana :P Ketkä ois messissä?
Mr_Fogg

Niin ja lisäyksenä. Itse haluaisin päästä tampereelta lähtee ajaan klo 15 maissa espooseen, jot toivoisin porukan tulevan junalla tänne siihen mennessä ainakin näin alustavasti. yötä olen pe-la ropeconissa apoc pelissä. lauantain olen 40k turneessa. lähtö kotia joko 40k turneen jälkeen la yöllä tai sunnuntaina fiiliksen mukaan.
santso

minkä kokonen se on se apoci on per pelaaja? onko maalaus pakko? mietin että jos pääsis DE:llä?
santso

joo oli wysiwyg ja maalaus pakko, en pääse...ellen sais lainalle raidereita(4)? muutamaa(4) blaster warrua?onnistuisko, kiinnostais toi 3 pöydän peli
Late-

Viesti Kirjoittaja Late- »

Voithan sä osallistua RF 40k turnaukseenkin santso, se on vaan 1,500pts niin siihen sulta löytyy varmaan ihan omastakin takaa figuja. Ihan hyvin niil deldareil näytti viime turnaukseskin pärjäävän.
Mr_Fogg

blasteri warruja ei itseltä taida löytyä yhtään. neki kaksi jotka joskus ostanu menetti aseensa wychien lootatessa ne. raidereita ei myöskään ole neljää maaleissa, ellen nypi sivupeltejä ravagereista.

Alkaa olee aika monta kiinnostunutta matkaan lähtijää. Buggyyn mahtuu kuitenkin vain 4 itseni lisäksi. Kukaan ei oo vielä kuitenkaan ilmottanut lähtevänsä varmasti. Varmat tapaukset ilmotuksia tähän kiitos.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Mr_Fogg kirjoitti:Alkaa olee aika monta kiinnostunutta matkaan lähtijää. Buggyyn mahtuu kuitenkin vain 4 itseni lisäksi. Kukaan ei oo vielä kuitenkaan ilmottanut lähtevänsä varmasti. Varmat tapaukset ilmotuksia tähän kiitos.
No minä voin eilisisti kiertelyistä huolimatta ilmoittaa lähteväni varmasti, kun sain kustannuspuolen hoidettua.

Varaan samalla etupenkkipaikan, hihii :3 Takapenkillä voi muuten mun jalkojen kanssa olla hieman ahdasta.
Mr_Fogg

Late ja IRiaD ovat varmistaneet omat paikkansa. kaksi mahtuu vielä Buggyn poukkoilevaan kyytiin. 40k turnaukseen haaveilevat olkaa nopeita. siel on vain 2 paikkaa laten ilmottautumisen jälkeen vapaana.
santso

mä tuun mukaan kans jos löytyy noi raiderit lainalle(pärjään varmaan ilmanki special aseita, mutta jos löytyy lanceja/blastereita otan mielelläni vastaan?) saisko sitte jtn tarkempaa aikataulua, millä junalla tampereelle nje. saa kiinni kännystä tekstiviestillä(akku ei kestä puhumista) nro:sta 0503016144
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Mä ja Late ollaan tulossa perjantaina Seinäjoki-Tampere väliä menevällä Intercity 850- junalla, hinta 12.10e opiskelijalle. Kestääkin vain tunnin :O
santso

toi 13.38 lähtevä? no hyppään siihen sitte kans ite
Mr_Fogg

Jepa tiimi kasassa. Matkaan lähden minä, late, IRiaD, sewe, santso. jutskaillaan viel kuvioista ym. ja nähdään perjantaina klo 15 tampereen juna-asemalla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”