Blogi: IG Darkon 3rd regiment (15.04.17)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Blogi: IG Darkon 3rd regiment (15.04.17)

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Darkon 3rd mechanized regiment, Phantoms.

Laitetaanpas tännekkin jonkun sorttinen blögi pystyyn näistä Imperial Guardeistani kun eipä ole tänne gallerian puolella tullut mitään pitkään aikaan laitettua.

Ja jos nyt jotain sattuu kiinnostamaan niin armeija on teemaltaan jonkin sortin sotilastiedusteluun erikoistunut rykmentti, joka suorittaa erilaisia sabotaasi/kohteen tuhoamis tehtäviä, taktista- ja ns. väkivaltaista tiedustelua mekanisoiduilla jalkaväki ryhmillä, sekä linjan taakse pudotettavilla joukoilla. Eli jotain tämmöstä geneeristä Commando tai Recon meininkiä yritetään hakea.

Pyrin konvertoimaan aika paljon näitä joukkojani ja tekemään niistä vähän erilaisia kuin niistä iän ikuisista Cadialaisista. Joten aika paljon erinäistä wip kuvaa tulee olemaan koska melko moni asia on monellakin tavalla vaiheessa näissä vielä.

Mutta sen pidemmittä puheitta siirrytään itse kuviin, niitähän tänne tullaan yleensä katselemaan.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

edit:
Huom!
Mikäli etsii jotain tiettyä kuvaa blogista tai haluaa helpommin selata kaikkia kuvia kerralla niin tässä linkit pariin galleriaan, josta blogin kuvat löytyy.
http://s9.photobucket.com/albums/a60/Xe ... l%20Guard/
http://www.dakkadakka.com/gallery/image ... 203rd.html

En jaksa erikseen rueta lisäämään kaikkien kuvien linkkejä tähän aloitusviestiin.

Ja tuossa linkki blogspot blogiini
http://darkoninvictus.blogspot.com/

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ensimmäisenä muutama veteraani. 7 on tällä hetkellä maaleissa ensimmäisestä ryhmästä ja toista ryhmää aloitettu konvertoimaan. yksittäiskuvia, sekä wip kuvia löytyy kyllä joistain lisääkin että jos kiinnostaa niin sanokaa niin postaan tänne sitten.
Ja huomatkaa supercoolit Belgian armeijan inspiroimat maastokuviot.

Kuva

Kuva

Kuva

kessu:

Kuva

Kuva

Plasmat:

Kuva

Kuva

Kuva

Tossa jotai maalaamattomia:

Kuva

Kuva

Sitten tässä on muutama wippi kuva tulevasta toisesta veteraaniryhmästä. Eli kolme kappaletta meltaguneja. Inspiraatiota aseisiin haettu G36 kivääristä. :P Kuten kuvista näkyy niin ne on melko wip, päät puuttuu kokonaan, valujälkiä melko rutosti, aseissaki on vielä pientä hiomista yms. Mutta ne valmistuu ajallaan sitte.

Kuva

Kuva

Kuva

Sitten vielä yksi wip perusjantteri mekanisoituun ryhmään G3 tyylisellä autogunilla. :P Näitä en ole vielä enempää kerennyt tekemään. Mutta teinpähän ihan huvikseen yhden koe kappaleen. Varmaan lisää sitten kun nuo veteraani ryhmät olen saanut tehtyä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Xenon, La 15.04.2017 17:33. Yhteensä muokattu 92 kertaa.
Dead Maniac
Viesti:

Re: Ikuisuusprojektini ala Imperial Guards

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Tulihan ne tännekin. Ajattelin jo että olenko missannut nämä täältä täysin mutta nythän ne vasta ilmestyivät. Joo, aiemmat kommentit löytyy tietenkin sieltä toiselta foorumilta. Nyt on pakko avautua: Alkuun katselin noita maalaamattomia veteraaneja ja meinasin huomauttaa että jonkinlaista suujarrua/liekinsammutinta kaipaisivat nuo karbiinien piiput, mutta jälleen kerran maalipinta pelastaa ja ne näyttävätkin aivan päteviltä peleiltä. Lisää odotellessa.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Ilfierno

Viesti Kirjoittaja Ilfierno »

Hei kuule tuo on G3 kaveri on varsin tyylikäs! Me like it!

Muutenkin pätevän näkösiä nappeja, lisää vain. Kyllä näitä pervo sälli kahtelee ;P
Xenon
Peliporukkavalvoja

Dead Maniac kirjoitti:Tulihan ne tännekin. Ajattelin jo että olenko missannut nämä täältä täysin mutta nythän ne vasta ilmestyivät. Joo, aiemmat kommentit löytyy tietenkin sieltä toiselta foorumilta. Nyt on pakko avautua: Alkuun katselin noita maalaamattomia veteraaneja ja meinasin huomauttaa että jonkinlaista suujarrua/liekinsammutinta kaipaisivat nuo karbiinien piiput, mutta jälleen kerran maalipinta pelastaa ja ne näyttävätkin aivan päteviltä peleiltä. Lisää odotellessa.
Joo avautuakin toki saa. :D Kaikenlainen palaute otetaan ilomielin vastaan. :) Mutta hyvä jos maali pelasti tilanteen. :P Itselläni ei käynyt mielessäkään rueta mitään liekinsammutinta väsäämään. Ja olisi se ehkä vähän liian hifistelyä, tulis vähän liikaa ehkä sitten työtä. Ja siisti toteutuskin voisi olla melko hankalaa. "In the grim darkness of the far future there is no liekinsammutin!"
Ilfierno kirjoitti:Hei kuule tuo on G3 kaveri on varsin tyylikäs! Me like it!

Muutenkin pätevän näkösiä nappeja, lisää vain. Kyllä näitä pervo sälli kahtelee ;P
Kiitoksia paljon. :) Lisääkin on kyllä toki tulossa heti kunhan työpöydän ääreen pääsen istahtamaan. :)
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Xenon kirjoitti:
Itselläni ei käynyt mielessäkään rueta mitään liekinsammutinta väsäämään. Ja olisi se ehkä vähän liian hifistelyä, tulis vähän liikaa ehkä sitten työtä. Ja siisti toteutuskin voisi olla melko hankalaa. "In the grim darkness of the far future there is no liekinsammutin!"
Tein joskus jonkinlaisen autogun-konversion ja jätin sen lasgunin tuikunpiilottajan siihen piipun päähän ja leikkasin sen kärjen tasaiseksi ja heitin jonkun muovinsiivun etujyväksi. Eli sen ei tarvi olla liika hifiä, mutta toisaalta noin lyhyet piiput ei sitä oikeastaan tarvitsekaan. Pidemmät kylläkin.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Bringer-of-Doom

Re: Ikuisuusprojekti ala Imperial Guards

Viesti Kirjoittaja Bringer-of-Doom »

Ei prkle, Nämähän on komeita figuja! Conversut on siistejä ja aika helposti toteutettavissa. Ainoastaan tuo perusjantteri jäi vähän kaivelemaan. Mun mielestä olis vaan kannattanut jättää se kypärä-osa aika lailla sellaiseksi kuin olikin, tosin tuo raita näyttää ihan hyvältä. Se Imperial symbol olis ihan hyvin kuvastanut tyypin kuulumista tavallista hemmoa vähän parempaan poppooseen, enkä mä näe mitään syytä miksi nou kypärän sivutkin piti vetää sileiksi, ellet suunnittele niihin mitään ylimääräistä. Muuten figu oli tosi komea, haarniska oli mun mielestä figun paras osa. Aurinkolasitkin (olihan ne aurinkolasit?) näyttivät hyviltä.

Sitten vielä tuosta maalauksesta. maasto kuviot on vedetty todella hyvin ja yksityiskohtaisesti. Jos viitsit, niin jotku tatuoinnit olis kyllä aivan loistavat. Kädet näyttävät vähän turhan piirteettömiltä tällä hetkellä. Muuten on aivan loistavat figut. Lisää, kiitos. :)
Xenon
Peliporukkavalvoja

Dead Maniac kirjoitti: Tein joskus jonkinlaisen autogun-konversion ja jätin sen lasgunin tuikunpiilottajan siihen piipun päähän ja leikkasin sen kärjen tasaiseksi ja heitin jonkun muovinsiivun etujyväksi. Eli sen ei tarvi olla liika hifiä, mutta toisaalta noin lyhyet piiput ei sitä oikeastaan tarvitsekaan. Pidemmät kylläkin.
Joo kiitoksia ihan hyvä idea, pistetään korvan taakse. :) Kyllä tässä varmaan vielä jokunen pitkä piippuinen asekkin pitää tehdä niin pitää kokeilla tuota sitten. :)
Bringer-of-Doom kirjoitti:Ei prkle, Nämähän on komeita figuja! Conversut on siistejä ja aika helposti toteutettavissa. Ainoastaan tuo perusjantteri jäi vähän kaivelemaan. Mun mielestä olis vaan kannattanut jättää se kypärä-osa aika lailla sellaiseksi kuin olikin, tosin tuo raita näyttää ihan hyvältä. Se Imperial symbol olis ihan hyvin kuvastanut tyypin kuulumista tavallista hemmoa vähän parempaan poppooseen, enkä mä näe mitään syytä miksi nou kypärän sivutkin piti vetää sileiksi, ellet suunnittele niihin mitään ylimääräistä. Muuten figu oli tosi komea, haarniska oli mun mielestä figun paras osa. Aurinkolasitkin (olihan ne aurinkolasit?) näyttivät hyviltä.

Sitten vielä tuosta maalauksesta. maasto kuviot on vedetty todella hyvin ja yksityiskohtaisesti. Jos viitsit, niin jotku tatuoinnit olis kyllä aivan loistavat. Kädet näyttävät vähän turhan piirteettömiltä tällä hetkellä. Muuten on aivan loistavat figut. Lisää, kiitos. :)
No halusin muokata sitä kypärää koska se antaa selkeimmin sen vaikutelman Cadialaisista, jota en figuihini halua. :D Ja niitä naurettavan isoja kotka symbooleita nyt en itse kovin suuressa arvossa pidä. :P Tankkeihin niitä ehkä vois jopa liimailla mutta on se vähän tyhmän näköistä kun se symboli on kooltaan puolet tuosta kypärän etuosasta. :P Ajattelin että tekisinkö tuohon kypärään tollasen samanlaisen deltan ku noissa bareteissa mutta sitten aattelin että ehkä teen senkin sitten janttereiden vasempaan hihaan ennemmin.

Mitä nyt noihin kypärän sivuistoihin tulee niin niistä en kyllä oikein pidä itsekkään. Tai lähinnä sivukuvasta ne näyttää vähän oudoilta. Että ne on kyllä tällä hetkellä minustakin se heikoin kohta tuossa. Mietin kauan aikaa että mitä niille tekisin, sitten vedin ne sileiksi koska en ainakaan halunnut jättä niitä sellaisiksi kuin ne alunperin on. Aattelin että voisin vähän pyöristää noita reunoja vielä ja mielessä oli semmonen että jos tökkäisin jonkun ihan pienen antennin siihen vielä, mutta no.. En tiedä, täytyy miettiä. :) Ja joo noi kyllä vähän näyttää joltain aurinkolaseilta mutta jotkut taktiset lasit ne on olevinaan. :P Varmaa sitten kun ne maalaan niin tulee selkeämmäksi että mitkä ne on. :P

Joo tatuointeja voisi kyllä maalata. Harkitsinkin sitä jo moneen kertaan, en ole vaan ennen semmosia maalannu ni vähän on jänskättäny että kuinka siinä kävis. Mut voishan sitä kokeilla. :P

Mutta kiitoksia, hyvä että tulee kritiikkiä. :) Katsotaan mihinkä toimenpiteisiin ryhdyn ton kypärän kanssa. Koitan kuitenkin tehdä paremman siitä. Lisääkin tulee toki heti kunhan pääsen taas jotain tekemään. :)
Xenon
Peliporukkavalvoja

Joo sainpas tuossa kolme lisää maalailtua. Nyt ois ensimmäinen ryhmä baseja ja mahdollisia tatskoja vaille valmis. :)

Korpraali

Kuva

Kuva

Kuva

Ventti seiskan kantaja. :P

Kuva

Ja toinen normi jamppa

Kuva

Kuva

Saa nähdä mitä sitä seuraavaksi saisi sitten tehtyä.
Vexild

Viesti Kirjoittaja Vexild »

Nätit maasto kuviot ainakin mutta tuo iho tarvis ulottuvuutta ja nuo aseiden olkatuet eivät minusta toimi... ei myrkyn vihreinä :D

mutta hienoa työtä joka tapauksessa
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Mä tykkään iitä tyylistä millä nää on maalattu, en tiedä, siinä on vain jotain. Konversiot on kaikki todella hienoja, ja en malta odottaa kunnes nähdään koko armeija taistelukunnossa. Minkäslaisia baseja olit miettiny? Ihan vaan ruohikko vai jotain muuta jännää?
Xenon
Peliporukkavalvoja

Vexild kirjoitti:Nätit maasto kuviot ainakin mutta tuo iho tarvis ulottuvuutta ja nuo aseiden olkatuet eivät minusta toimi... ei myrkyn vihreinä :D

mutta hienoa työtä joka tapauksessa
Mikäs myrkyn vihreässä on vikana? ;> Ja täytyy sanoa että joissain kuvissa on hieman ylivaloittuneisuutta, eivät ole ihan niin räikeitä näin luonnollisessa valossa mitä nois kuvissa. Mutta tietenkin onhan se väri vähän ehkä erikoinen mutta en halunnut niistä pelkkiä mustiakaan. :P Oishan sitä tietty voinu jotain ruskean sävyä harkita, mut doh. Oisko jotain ehdotuksia että mikä olisi hyvä väri? Meinaan en mä oo vasta ku ton yhden squadin maalannut että muilla voi olla tietysti eri värisiä tukkeja eri aseissa. :)
Haizelhoff kirjoitti:Mä tykkään iitä tyylistä millä nää on maalattu, en tiedä, siinä on vain jotain. Konversiot on kaikki todella hienoja, ja en malta odottaa kunnes nähdään koko armeija taistelukunnossa. Minkäslaisia baseja olit miettiny? Ihan vaan ruohikko vai jotain muuta jännää?
Kiitoksia. :) Malttia kyllä kannattaa nyt olla, saattaa nimittäin mennä aika pitkään valitettavasti että nämä taistelukuntoon ehtivät. :D Mutta koitetaan pitää tasainen tahti yllä. Hitaasti mutta varmasti. :) Eiköhän nämä ennen pitkään valmistu. :) Ja mitä baseihin tulee niin kyllä niihin pitäis jotai jänskää tulla. Siksi niitä ei olekaan vielä tehty. :) Ku en oo vielä materiaaleja hankkinut niihin. Niihin olisi tarkoitus tulla semmoinen vähän suburbaani teema. Että ei pelkkää harmaata asfalttiaa, vaan hiekkaa, tiilitalojen jäänteitä/murskaa (jahka saan sen nyt toteutettua kunnolla), kellertäviä ruohoja ja vähän pidempää heinää. Sitten jotain vihreetä puskaa. Tarkoitus olisi siis sovittaa basejen sävyt tohon maastopuvun väreihin silleen siististi. Että tulis semmoinen fiilis että ne etenee jossain esikaupunkialueella maastonsuojissa johonkin kohteeseen. En tiiä viekö se liikaa huomiota pois itse figuista mutta en tiiä, täytyy katsoa. :) Jos on jotai ideoita ni saa ehdottaa, mitään ei ole siis vielä hankittu eikä lyöty lukkoon mutta tollanen visio mulla on aika vahvasti pyörinyt mielessä.

Ja kiitoksia kommenteista, arvostan palautettanne. :) Mulla on tässä juuri rakenteilla rynnäkköpanssarivaunu stormtrooppereille niin jospa minä sen saisin pian siihen kuntoon että siitä kehtaa kuvia ottaa ja näyttää. Storm trooppereita ei valitettavasti vielä ole mutta ne tulee sitten joskus myöhemmin tulevaisuudessa. Pitkän aikaa ollu tästäkin semmoinen must do ajatus tuolla takaraivossa ja eilen tuon Telcharin pahvilegioonaketjun innoittamana rupesin rakentelemaan. :D Esikuvana toimii moderni CV90 rynnäkköpanssarivaunu. http://tietokannat.mil.fi/salpa07/stati ... 54_640.jpg Kuvia tulee maybe later today.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Tässä se nyt sitten olis. Storm trooppereiden tuleva ajokki. Vähän isompi siitä tuli kuin normi chimerasta, mutta ei kait siitä pelillisesti oo enemmän haittaa ku minulle. Ei ole vielä valmis, mutta laitoinpas nyt kuvia että mitä on tähän mennessä saavutettu. Vielä on työtä jäljellä. :) Perä on kokonaan tekemättä ja lisää detailia pitää laittaa vielä. Mutta mitäpä sanotte? Joo se on tehty pahvista ja foamista. :D Tiedän olisi pitänyt tehdä se plasticardista, mutta kun inspiraatio iskee niin ei ole varaa odotella viikkoa että saa sitä. :P Ja muutenkin plasticard maksaa. :P Eikä mun mielestä pahvi materiaalina niin huono vaihtoehto ole. :)

edit:Poistin kuvat tästä viestistä, mutta tuolta galleriasta löytyy kyllä kaikki vanhatkin kuvat.
Viimeksi muokannut Xenon, Ma 04.10.2010 00:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Hirmu tyylikäs tankki pahvi-foam-viritelmäksi, jos kunnolla detaljoit, tulee nätti laite. Vähän näytää vain, että telit olisi liian syvällä tuolla, ettei koskettais maahan... tjaa
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Ilfierno

Viesti Kirjoittaja Ilfierno »

Vau mä kun taas ekasta kuvasta katsoin plasticardiksi. :D Eli ihan hyvä suoritus noilla viritelmillä. Detaileja tosiaan lisää, niin menee kyllä komeasti kentillä. :)

Ja älä vaihda sitä myrkyn vihreää pois, se sopii muun napin kanssa hyvin. Ruskea is so old-skOOl!
Xenon
Peliporukkavalvoja

Nazgúl kirjoitti:Hirmu tyylikäs tankki pahvi-foam-viritelmäksi, jos kunnolla detaljoit, tulee nätti laite. Vähän näytää vain, että telit olisi liian syvällä tuolla, ettei koskettais maahan... tjaa
Joo no se tossa kuvassa se näyttää kyllä siltä. Mutta kyllä ne ottaa paremmin maahan kuin esimerkiksi aidossa Leman Russissa tai Chimerassa. :P
Ilfierno kirjoitti:Vau mä kun taas ekasta kuvasta katsoin plasticardiksi. :D Eli ihan hyvä suoritus noilla viritelmillä. Detaileja tosiaan lisää, niin menee kyllä komeasti kentillä. :)

Ja älä vaihda sitä myrkyn vihreää pois, se sopii muun napin kanssa hyvin. Ruskea is so old-skOOl!

Heh no hyvä että ajaa asiansa. Eiköhän se vielä vähän parane kun maalia sutasee pintaan. :) Hyvä että löytyy vihreällekkin kannattajia. :D Jaa-a mitenköhän sitä sitten tekisi. :P

Detailia kyllä tein tossa hieman lisää mutta valitettavasti loppuu osat kesken eikä kyllä loppuunsa oo kiinnostustakaan tätä hirmu pitkään nysväillä. Että aattelin että se on nyt valmis ja rupean maalaamaan, saa siihen sitten myöhemminki jotain pientä lisättyä jos tarvitsee. Mutta tässä se ns. viimeistelty tekele sitten olisi. Panssareihin voisi kyllä jotain vielä lisäillä, mutta tollasena simppelinä ne minusta on ihan kivat. Ja loppujen lopuksi se on kuitenkin panssarivaunu eikä mikään koriste. ;> Mutta kuitenkin lisäyksiä viime versioon. Takapuoli on nyt tehty, naamioverkot lisäsin tohon sivuille, pari aquilaa, kiinnitin ja magnetisoin tuon turretin ja vähän lisää panssaria laitoin tohon katolle.

edit:Poistin kuvat tästä viestistä, mutta tuolta galleriasta löytyy kyllä kaikki vanhatkin kuvat.
Viimeksi muokannut Xenon, Ma 04.10.2010 00:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Isot tasaiset pinnat peitetään sitten tietenkin jumalaisilla freehandeilla. ;)
Vexild

Viesti Kirjoittaja Vexild »

Maalaa äkkiä! Haluun nähä kuinka komeita nuo maalauksen jälkeen :D
Xenon
Peliporukkavalvoja

Vexild kirjoitti:Maalaa äkkiä! Haluun nähä kuinka komeita nuo maalauksen jälkeen :D
Joo kiitoksia, koitetaan maalailla valmiiksi. :) Sain mä sen eilen pohjamaaleihin. Ja lisäilin vielä pientä detailia, semmoset pienet ajovalot ja tuonne helmoihinkin tein vielä detailia vähän. Mut koitan tänään saada vähän jotain maalia tuohon pintaan, mutta valmistuminen menee varmaan ensi viikonloppuun kun tänään loppuu lomat ja joutuu taas palaamaan armeijan harmaisiin.
Bringer-of-Doom

Viesti Kirjoittaja Bringer-of-Doom »

Jösses perkele! On muuten komeimmat pahvi-ja-fimfoam rakennelmat mitä olen IKINÄ nähnyt. Tähän mennessä olen nähnyt vain aika karmeita tekeleitä *köhköh El Capitan köhköh*, minkä vuoksi olen pitänyt jokaista joka kehtaa väsätä fimmfoamista ja pahvista aika säälittävänä yksilönä. En valehtele yhtään (siis tässä asiassa) jos sanon, että tämä sinun tankkisi on muuttanut käsitystäni fimmfoamista ja pahvista. Itse kyllä teen mieluummin muovilevystä, mutta kyllä tuota fimmfoamia voisi käyttää ikäänkuin pohjana, jonka päälle tehdä kaikkea jännää. Olisi kiva nähdä tuo tankki yhdessä noiden sinun komeiden ukkojen kanssa, niin saisi vähän selkeämmän kuvan tankin mittasuhteista, jostain syystä näyttää minuun silmiini aika kookkaalta vempeleeltä.

Edit: Ai niin, ikävä mollata, mutta eikö tuo takaluukku ole vähän pienen kokoinen?
Xenon
Peliporukkavalvoja

Kiitoksia. :) Tankki tosiaan kuten sanoin jo aikaisemminkin niin tankki on melko kookas. :P Nappasen jonkun kokovertailu kuvan kun ehdin taas. Ja mitä takaoven kokoon tulee niin se on juuri sopivan kokoinen. :P Se on noin kolme senttiä korkea ja jos normaali ihminen on noin 28mm niin sopiihan se siitä vallan mainiosti ulos. Ja jos ja kun olet oikean elämän sotakaluston kyydissä matkustellut niin tiedät kyllä että ei ne luukut niissäkään turhan isoja ole. :P

Jep jep, laitetaanpas pienen pieni päivitys. Maalailin nuo maastokuvion värit paikoilleen. Kuvat taas ylivalottuivat. -.- Tuo joka näyttää siniseltä kuvassa, on hiukan enemmän vihreää ja tuo vihertävä väri on hiukan kellertävämpää/ruskeampaa. Koitan joskus ottaa vähän parempia kunhan ehdin taas ja luonnon valoa on saatavilla.

Viimeksi muokannut Xenon, Ma 04.10.2010 00:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”