Kiitos kommenteista!
Remos kirjoitti: Necron Lordin perä näyttää melko tyylikkäältä, mutta muuten näyttäisi vähän siltä, kuin pensselissä olisi ollut liian vähän maalia kerralla. Eli siis vähän suttasen näköistä. Sama juttu warrioreissa. Tietenkin pelipöydälle menee yhdellä korostuksella, mutta omasta mielestäni se näyttää todella tyhmältä jos on
tumma pohja ja vaalea korostus reunassa, koska siihen jää aivan liian iso väli tummassa ja vaaleassa värissä.
dewil kirjoitti:Ohuemmat highlightit ja ohennetummat maalit voisivat parantaa tulosta, varsinkin mustissa kohdissa paksu HL näyttää yleensä aika karulta varsinkin jos ne samalla leviää minne sattuu.
Niissä on oikeastaan 2 HL:lää, tosin voihan niitä vähä tummentaa.
Remos kirjoitti:Onko monoliitti hankinnassa? Minkäskokoista listaa sitä ollaan maalaamassa noin muutenkaan
Kyllähän tuo monoliitti on hankinnassa, maksaa vain sen verran eittei ihan heti ole ostoslistalla (Tosin olen miettinyt että ehkä voisi tehdä oman). Myöskin tarkotus olis tehdä varmaan joku 2k:n armeija.
dewil kirjoitti:"silmiin" kannattaisi ehdottomasti laittaa jotain väriä niin tulisi hiukan eloa ukkoihin.
Voisihan niille laittaa.
dewil kirjoitti:Yhdeltä warrulta puutuu pää ?? Onko beissit valmiita, jos on niin panostaisin kyllä vielä hiukan esim. reunoihin ja hiekkakin kannattaa maalata.
Kyllä, siltä puuttuu pää: "10 Huonossa kunnossa ja vanhoja Warrioreita" Sain nämä warriorit halvalla kaverilta, ja nämä oli siis aika huonossa kunnossa (Puolelta puuttui alustat ja käsiäkin ei oltu liimattu niille.) myöskin kahelta puuttui päät. Ainoastaan Lordin base on valmis.
dewil kirjoitti:Oletko kokeillut thraka green washia ?? kyseinen kama toimii hyvin vihreän päälle viimeisenä kerroksena.
Enpä ole käyttänyt tuota, voisi vaikka ostaa seuraavalla kerralla.
dewil kirjoitti:Valkoisiin freehandeihin kannattaa ehkä ensin heittää musta alle, antamaan pienen rajan.
Kiitti vinkistä.
aatami kirjoitti:Bromitus Tomb World, ihan hyvä nimi.
Figut ovat ihan pelipöytätasoa, arvostan itse keksittyjä teemoja. Itse olen esim. tekemässä kivisiä, vähän egypti-tyylisiä necroneita. Lisää vaan.
Kiitos! Kuulostaa jännältä nuo kiviset necronit.
"The ever mutating power of the dark gods will consume you all."- AguaToss, the Bringer of Apocalypse.