Maastoa: kukkula

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Axuru

Maastoa: kukkula

Viesti Kirjoittaja Axuru »

Aloimme ystäväni kanssa tekemään kalliota finnfoamista. Kallion korkeus olisi noin 2 miehen korkuinen.
Tämä on meidän molempien ensimmäinen kukkula ja maastokappale mitä olemme itse väsänneet. Leikkasimme finnfoamista sopivan palan, ja aloimme muotoilla siitä kukkulaa. Pari tuntia vierähti muotoillessa, kunnes menimme laittamaan hiekkaa kukkulan laelle. Vielä seuraava kerros tulisi kukkulaan, jonne johtaisi tikkaat. Ystäväni pelaa skaveneilla, ja minä welffeillä, joten päätimme tehdä kukkulan laesta skavenmaisen. Tähän ei kuitenkaan olla vielä päästy, mutta tässäpä pari kuvaa siitä:

http://galleria.sotavasara.net/kuva/5825/

ja

http://galleria.sotavasara.net/kuva/5826/

Kommentoikaapas tähän :)
Klikkaa kuvaa oikealla ja paina Näytä Kuva Matti-edit: Et voi linkata kuvaa suoraan webbisivuun.
Money cant buy life.
- Bob Marley
Barnabas

Re: Maastoa: kukkula

Viesti Kirjoittaja Barnabas »

Hyvän näkönen peruskukkula. Ehkä jotain yksityiskohtia vielä olisi ollut hyvä olla. Itse yleensä laitan maastoihin basen, mutta ei mitenkään pakollista. Muistakaahan sitten päälystää tuo foami jollain liimalitkulla, tai se syöpyy. Jotkut foamit syöpyy vähemmän kuin toiset, joten kannattaa pelata varman päälle. Ei muuta kuin maaleihin ja pöydälle!
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Linkkien oikeaoppinen käyttö olisi ihan suositeltavaa - nyt linkkaat sivuun, et kuvaan. Alla oleva lisää kuvan.

Koodi: Valitse kaikki

[img]http://galleria.sotavasara.net/upload/u1531_1308419449.jpg[/img]
Itse työhön: Se on sininen. Siinä on hiekkaa päällä. Näyttää hyvältä jo tässä vaiheessa, valmiina näyttää paremmalta. Barnabas mainitisikin tuon liimalitkun, esim. 1:2 PVA-liimaa+vettä estää sprayn sulattamisen. Toki jos maalaatte muilla maaleilla (ei-tinneripohjaisilla), ei tuo liimalitku ole pakollinen. Maaleihin vaan, niin saa nähtyä valmiina.
Axuru

Hola!

Kiitos paljon kehuista. Pohjaväri ei tule spraylla, vaan vesiohenteisilla väreillä. Päätimme tehdä vielä toisen kerroksen kukkulaan:

Kuva

Ja toisesta suunnasta.

Kuva
Money cant buy life.
- Bob Marley
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Toimii. Jotain isompia kiviä tai railoja tai jotain voisi olla ihan siisti lisätä. Mutta menee noinkin. Maalit vaan niskaan ja menoksi.
Axuru

Itsekin oon miettinyt samaa. Vaikeaa vaan päättää hyvä kohta, johon lisätä kiviä. Ottakaa huomioon että tämä on ensimmäinen maastokappaleeni, samoin kaverini.
Money cant buy life.
- Bob Marley
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”