koko pelin säännöt
koko pelin säännöt
vähä ärsyttä ku oon ostanu alotuspaketin mut en osaa sääntöjä enkä osaa niin hyvin englantia kun siinä on niin monia vaikeita sanoja tiedättekö mistä sais suomenkieliset ohjeet????????????????????????????????????????????????
Re: koko pelin säännöt
GW ei ole tehnyt suomenkielisiä ohjeita. Ei edes savonkielisiä.
Koitahan pärjäillä.
Koitahan pärjäillä.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
- Half-breed
Sanakirja käteen ja figujen avulla havainnollistat sääntöjä itsellesi, tai sitten menet lähimpään pelikauppaan, tai pelikerholle ja pyydät demoa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Kaapelikala
Doug Seacatia lainaten: Words are stupid.
Jos kieli tekee vaikeuksia, kannattaa hommata a) sanakirja, b) kielitaito tai c) molemmat. Yleensä a) auttaa b):tä, jolloin lopuksi sinulla on c).
Suomenkielisiä sääntöjä ei ole, kun kukaan ei niitä kumminkaan tahdo.
Oikeinkirjoitukseen kannattaa kanssa panostaa. Ja yksi kysymysmerkki riittää. Miljoonaa ei tarvita.
Jos kieli tekee vaikeuksia, kannattaa hommata a) sanakirja, b) kielitaito tai c) molemmat. Yleensä a) auttaa b):tä, jolloin lopuksi sinulla on c).
Suomenkielisiä sääntöjä ei ole, kun kukaan ei niitä kumminkaan tahdo.
Oikeinkirjoitukseen kannattaa kanssa panostaa. Ja yksi kysymysmerkki riittää. Miljoonaa ei tarvita.
DNFTT.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Asia tuli varmaan tyhjentävästi selväksi. Pelaaminen vaatii kielitaitoa. Siksi se vaatii käytännössä Suomessa myös ikää tai kielitaitoisen opastajan. Jos tarve on todellinen, niin Half-breedin ohjeen mukaisesti vaan pelikauppaan hakemaan opastusta, codexia ja lisää nappuloita. Pääkaupunkiseudulla GW:n Kampin myymälä, Pelikaupat (Stadi ja Tapiola) ja Fantasiapelit Kaisaniemi ovat hyviä paikkoja hakea opastusta. Pelitaitoisia tuttuja kannattaa kysellä myös.
Foorumilla kannattaa käyttää tyylikästä ja oikeaoppista suomenkieltä, kykyjensä mukaan.
Foorumilla kannattaa käyttää tyylikästä ja oikeaoppista suomenkieltä, kykyjensä mukaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/