Pelitilat
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Pelitilat
Hei
Onko tällähetkellä käytössä joitakin pelitiloja asuntojen lisäksi? Mikäli on niitä voisi tänne listata.
Keskustelin opiskelijatalo saikun kahvilan pyörittäjän kanssa ja sinne olisi mahdollista saada johonkin jopa kaappi maastoille ja pelipaikka, joka on suhteellisen hyvin auki ja jopa tarjoilee olutta ja kahvia opiskelijaystävällisin hinnoin. Pöytää löytyy ainakin yhdelle täysikokoiselle WH pelille ilman ongelmaa ja opiskelijatilojen puolella on mielestäni viellä lisää. Mikäli tätä mahdollisuutta halutaan käyttää voisin opiskelujen alkaessa ottaa vähän yhteyksiä ja perustaa "kerhon" jolle voisi tuommoisen kaappipaikan saada. Sinne kun jemmaisi maastoa ja pelatuimmat sääntökirjat niin menisi jo suhteellisen hyvin. Myös turnausten ym. järjestäminen pitäisi tuolla onnistua ainakin pienen pyörittelyn kautta. Mitä olette ihmiset mieltä?
Onko tällähetkellä käytössä joitakin pelitiloja asuntojen lisäksi? Mikäli on niitä voisi tänne listata.
Keskustelin opiskelijatalo saikun kahvilan pyörittäjän kanssa ja sinne olisi mahdollista saada johonkin jopa kaappi maastoille ja pelipaikka, joka on suhteellisen hyvin auki ja jopa tarjoilee olutta ja kahvia opiskelijaystävällisin hinnoin. Pöytää löytyy ainakin yhdelle täysikokoiselle WH pelille ilman ongelmaa ja opiskelijatilojen puolella on mielestäni viellä lisää. Mikäli tätä mahdollisuutta halutaan käyttää voisin opiskelujen alkaessa ottaa vähän yhteyksiä ja perustaa "kerhon" jolle voisi tuommoisen kaappipaikan saada. Sinne kun jemmaisi maastoa ja pelatuimmat sääntökirjat niin menisi jo suhteellisen hyvin. Myös turnausten ym. järjestäminen pitäisi tuolla onnistua ainakin pienen pyörittelyn kautta. Mitä olette ihmiset mieltä?
Re: Pelitilat
Kuulostaa hyvältä kyllä. Näiden kartoittamisestahan oli miitissä kovasti puhetta, että toivottavasti vaihtoehtoja bongataan vielä lisääkin.
Joo hyvältä kyllä kuulostaa, tuota vissiin saa edullisesti vuokrattuakin tapahtumiin sun muihin. Joten mikäli tulee turnausta tai pelipäivää eteen, niin kannattaa harkita tuotakin sitten.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Missä päin tämä paikka mahtaa olla?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Omaan korvaan kuulostaa hyvältä. Ainoa mikä pistää mietityttämään on se että ketä haluaa jättää maastonsa ja sääntökirjansa muiden turmeltaviksi? Lainatavaroille kun on tapana tapahtua yhtä sun toista. No toisaalta jos ei alkuperäistä sääntökirjaa paikalle halua jättää niin skannaillaa ja tulostellaan kopioita.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
Veikkaisin, että kun kaikilla meistä on kuitenkin sääntökirjat, niin ei sitä yhteiseen pelitilaan tarvita kuin maastot. Maastoa saa sitten suht halvalla aikaiseksi, niin kolehti kiertään, tai jotain, että saadaan pelipaikalle maastot. Suosittelen kunnollisen organisaation luomista, niin homma myös pelittäisi. Esmes Turun Ordosta kannattaa ottaa esimerkkiä, kun Ordo kuitenkin on saanut homman pelittään hienosti Turus.Runt kirjoitti:Omaan korvaan kuulostaa hyvältä. Ainoa mikä pistää mietityttämään on se että ketä haluaa jättää maastonsa ja sääntökirjansa muiden turmeltaviksi? Lainatavaroille kun on tapana tapahtua yhtä sun toista. No toisaalta jos ei alkuperäistä sääntökirjaa paikalle halua jättää niin skannaillaa ja tulostellaan kopioita.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mitenkäs homma nyt toimii sitten Turussa? Kaikille kun ei nuo aurajoen ympäristöt ole niin tuttuja...
Opiskelijatalo saikun kahvilan sijainti "Antinkatu 7" nopealla googletuksella, korttelin päästä torilta joten paljoakaan keskitetympää paikkaa ei voisi olla. Toki tämä luo oman haasteensa autolla liikkujille, mutta parkkipaikkojakin löytyy ilmaisia ja jopa suht läheltä.
Mikäli tuonne pelitila saadaan niin jokainen varmaan myös tiedostaa että kahvilasta "pitää" ostaa jotain. Tuskin täysin ilmaiseksi kuitenkaan pelitiloja ja kaappeja harrastajille kustantavat. Mutta hyvältä vaikuttaa ainakin tässä vaiheessa, katsotaan mitä tuleman pitää. Turnauksiin yms tilat näyttäisivät kuvien perusteella olevan todella hyvät.
Opiskelijatalo saikun kahvilan sijainti "Antinkatu 7" nopealla googletuksella, korttelin päästä torilta joten paljoakaan keskitetympää paikkaa ei voisi olla. Toki tämä luo oman haasteensa autolla liikkujille, mutta parkkipaikkojakin löytyy ilmaisia ja jopa suht läheltä.
Mikäli tuonne pelitila saadaan niin jokainen varmaan myös tiedostaa että kahvilasta "pitää" ostaa jotain. Tuskin täysin ilmaiseksi kuitenkaan pelitiloja ja kaappeja harrastajille kustantavat. Mutta hyvältä vaikuttaa ainakin tässä vaiheessa, katsotaan mitä tuleman pitää. Turnauksiin yms tilat näyttäisivät kuvien perusteella olevan todella hyvät.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jooh, ei noista kirjoista ainakaan tule ongelmaa. Ainakin itsellä on noita kirjoja koneella tallessa ja voin vaikka vanhatkin kirjat tulostella sinne lueskeltavaksi ja käytettäväksi, jos joku haluaa pelata vaikka TK:lla 7th:aa niin sääntöjen kuin kirjankin osalta.
Maastonkin kanssa on sama homma. Etola tarjoaa niin törkeän halvalla plasticardia, että itse tulen varmaan joskus ostamaan sitä kerralla koko loppuelämäkseni tarpeeksi. Maaston teko kun ei ole samallaista kuin maalaaminen, että taito rakentaa taloja sun muitam monimutkaisia härpäkkeitä kuten taito värien pysyminen viivojen sisällä tulee iän kanssa, niin voin minä niitä 0.001 betaversioita sinne tuura kun iskee innostus rakentelulle.
Koulussa opiskeleville on homma yleensä ilmaista, onhan?, mutta jos tähän tulee joku rahasumma, kuukausimaksu sun muu, niin ainakin oma innostukseni laskee jonkun verran hommaa kohtaan. Pelipöytiä kuitenkin löytyy enenevissä määrin pelikavereilta...
Maastonkin kanssa on sama homma. Etola tarjoaa niin törkeän halvalla plasticardia, että itse tulen varmaan joskus ostamaan sitä kerralla koko loppuelämäkseni tarpeeksi. Maaston teko kun ei ole samallaista kuin maalaaminen, että taito rakentaa taloja sun muitam monimutkaisia härpäkkeitä kuten taito värien pysyminen viivojen sisällä tulee iän kanssa, niin voin minä niitä 0.001 betaversioita sinne tuura kun iskee innostus rakentelulle.
Koulussa opiskeleville on homma yleensä ilmaista, onhan?, mutta jos tähän tulee joku rahasumma, kuukausimaksu sun muu, niin ainakin oma innostukseni laskee jonkun verran hommaa kohtaan. Pelipöytiä kuitenkin löytyy enenevissä määrin pelikavereilta...
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
http://opiskelijatalo.fi/saikku/ Tuolta löytyy tietoja niin hinnasta kuin kahvilan tarjonnastakin. Ilmaista tuo näyttäisi olevan, käsittääkseni ajatus on "annetaan pelaajille paikka jolloin kahvila saa myytyä pelaajille kahvia yms". Toki jos turnaus käyttöön tuota suunnittelee niin silloinhan tilat kustantavat mutta nämä sitten ovatkin jo asia erikseen.
Tuollainen paikkahan kuulostaa jo varsin hyvältä, varsinkin jos ei olisi tulossa mitään hurjia rajoituksia käyttöaikojen suhteen. Uusien pelaajien rekrytointi tapahtuisi melkein huomaamatta, jos kaikenkarvaisia opiskelijoita sattuu olemaan kaffittelemassa pelien aikana.
No koska olisi mahdollista järjestää eka peli. Voisi ihan tiloja tulla töllistelemään.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Kuten täällä puhuttukin, tilat ovat tosiaan ilmaisia ja solidaarisuuden nimissä sieltä on hyvä ostaa pelin aikana kuppi kuumaa tai kuohuvaa. Itse saan paikan opiskelijatila puolen ilmaiseksi varattua ja siellä pystyy pelaamaan useampaa peliä samaan aikaan. Varaukset tosin ovat välillä melko tiuhassa, joten pitää osata varautua ajoissa.
Kuinka suuri osa meidän pelaajakunnasta on muuten Yliopistokeskuksen/SAMKin/Diakin/muun ylemmän tason opiskelijoita? Tällä sakilla on käytännössä parhaat mahdollisuudet paikan vuokraamiseen ja korkeakoulukunnan kerhon nimissä kaapin saamiseen. Opiskelija-alennukset kuitenkin paikalta saa näyttämällä mitä tahansa opiskelijakorttia.
Ensiviikolla voisi jonkun kanssa ottaa pientä peliä aamupäivästä vaikka masiinaa/Hordea. Illat menee itsellä töissä ja viikonloput muualla.
Kuinka suuri osa meidän pelaajakunnasta on muuten Yliopistokeskuksen/SAMKin/Diakin/muun ylemmän tason opiskelijoita? Tällä sakilla on käytännössä parhaat mahdollisuudet paikan vuokraamiseen ja korkeakoulukunnan kerhon nimissä kaapin saamiseen. Opiskelija-alennukset kuitenkin paikalta saa näyttämällä mitä tahansa opiskelijakorttia.
Ensiviikolla voisi jonkun kanssa ottaa pientä peliä aamupäivästä vaikka masiinaa/Hordea. Illat menee itsellä töissä ja viikonloput muualla.
Minut voi vielä tämän kesän laskea SAMKin opiskelijaksa. Sitten saankin paperit ulos. Toki jää minulle senkin jälkeen vielä kortti, leimaa en tosin enää taida saada.
Voisi tosin yrittää. Pelkästään junahinnoissa säästää nopeasti sen 25€ mitä se maksaisi. Vähän filunkipeliä niin on kivempaa.
Voisi tosin yrittää. Pelkästään junahinnoissa säästää nopeasti sen 25€ mitä se maksaisi. Vähän filunkipeliä niin on kivempaa.
Spoonyone
Spoonyone
Voisin tulla hordes sääntöjä muistelemaan, minäs päivänä?gobliini kirjoitti:Kuten täällä puhuttukin, tilat ovat tosiaan ilmaisia ja solidaarisuuden nimissä sieltä on hyvä ostaa pelin aikana kuppi kuumaa tai kuohuvaa. Itse saan paikan opiskelijatila puolen ilmaiseksi varattua ja siellä pystyy pelaamaan useampaa peliä samaan aikaan. Varaukset tosin ovat välillä melko tiuhassa, joten pitää osata varautua ajoissa.
Otetaan vaikka keskiviikkona 11 aikoihin. Mä alotan työt varmaan joskus 15 aikaan niin siinä pitäs ehtiä peli pelata. Toin noita lotri ukkoja jotka ajaa mulla suhteellisen hyvin ton Orborosin jalkaväen ym. eli saan pisteitäkin jonkunverran.
Minkäs kokoinen peli pelataan?
keskiviikkona aamupäivällä? Mielelläni tulisin töllistelee, mutta on töitä. Katsoo josko kerkiäis osaan peliä.
Soi viulu
Itse voisin myös liittyä joukkoon katselemaan pelejä mikäli sellaiset saadaan aikaiseksi. Opiskelemaankin tuossa tuli haettua juuri mutta "väärään" oppilaitokseen.
Meitsi on kyllä ihan valkokaulus että 8-16 paiskitaan "töitä".
Että sellasta.
Että sellasta.
Spoonyone
Spoonyone
Hei pitääpä siirtää peli torstaille. Tuli työkeikkaa huomisaamuksi. Sama aika ja sama paikka.