"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ongelmia Silver Helmien kanssa

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Arykles

Ongelmia Silver Helmien kanssa

Viesti Kirjoittaja Arykles »

Elikkäs olen kokoamassa ihan ensimmäistä kertaa Warhammer armeijaa. Olen saanut melkein kaikki hahmoni jo kootuiksi, mutta Silver Helmien kanssa tuli ongelmia: en saa hevosten päitä mahtumaan hevosten vartaloihin ilman että niihin jäisi valtava rako. Olen koittanut puristaa niitä kiinni vähän pontevammin kuin normaalisti, mutta en silti uskalla kovin kovaa niitä puristaa jos vaikka jokin hajoaisi. Yhtään neuvoja?
War. It's fantastic.
ampusiili

Re: Ongelmia Silver Helmien kanssa

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Osia joutuu tosiaan joskus viilailemaan ja veistelemään että ne saa paikalleen menemään. Jos se ei auta niin raot voi täyttää jollain massalla (esim. GW:n green stuff) Tästä oli GW:n sivuilla artikkelia joskus, mutta en nyt löytänyt, kiitos uusien (pskojen) sivujen.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Half-breed

Re: Ongelmia Silver Helmien kanssa

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Niissä hevosissa on GW mokannu, eikä niitä saa mitenkään koottua tiiviiksi ilman että hieman hiot/leikkaat sitä päiden alaosaa klipsin vierestä tasaiseksi. Sitten saat päät menemään paljon paremmin, mutta tällöinkin joudut sitä stuffia käyttämään.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”