"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Apocalypto, nyt!

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

dewil

Re: Apocalypto, nyt!

Viesti Kirjoittaja dewil »

Apocalypse kirjan support assetteista löytyy tuommoinen.
Tuli muuten mieleen noista teleporteista kun joskus tuli pelailtua skidinä doomia, telefräggäyshän oli aivan parasta ;)
Mutta joo disembark/embark meíningin luulisi toimivan sillä lisäyksellä että jos siellä unitti nyt tukkii toisella puolella portalin ni assaulttia vaan.
Mikäs sen mukavampaa kun pomppia örkeillä summassa portista toiseen ja huomata että tyhmät ihmiset ihan tarjoaa ittensä teuraaksi.
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

dewil kirjoitti:Ainakin se 36" tuumaa oleva koko pelin kestävä savuverho asset nimeltä blind barrage on mun mielestä pikkasen liian tyly ;)
Se kestää vain ekan vuoron. Oli käytössä viime pelissä, se oli inhottava kun vastustajalla oli se, mutta ei se mitään.
Entrooppi

Viesti Kirjoittaja Entrooppi »

Juu, eihän se Blind Barrage kestä tosiaan kun sen vuoron, eikä sellaisenaan siis ole mitenkään mahdoton. Kyllä se koko pelin kestävänä olis jo melko brutaali.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
dewil

Näinhän se on, meikä vaan ei osaa lukea ;) takaisin kouluun.
Entrooppi

Jepjep, takaisin tämän aiheen pariin. Voitaisiin alkaa arpoa jotain launtaita, jotta päästäisiin joskus pelaamaan saakka.

Mitenkä teille käyvät seuraavat:
14.11.
21.11.
29.11.

Ja kuten arvata saattaa, jähinöinnissä menee suunnillensa koko päivä.
Sami Jumppanen

Entrooppi kirjoitti:Jepjep, takaisin tämän aiheen pariin. Voitaisiin alkaa arpoa jotain launtaita, jotta päästäisiin joskus pelaamaan saakka.

Mitenkä teille käyvät seuraavat:
14.11.
21.11.
29.11.

Ja kuten arvata saattaa, jähinöinnissä menee suunnillensa koko päivä.
Nyt en kykene paikantamaan vuorolistaani, mutta tuossa kalenteriani vilkuillen arvioin, jotta tuo viimeinen saattaisi justiinsa sopia tai sitä seuraava viikonloppu. Tämä kuitenkin tarkoittaa vain sitä, että muina aikoina joudun ottamaan vapaata töistä, harmillista mutta tälläistä isoa matsia ei tod. jätetä väliin, jos mitenkään mahdollista osallistua.

Edit: Pakko kysyä: Mitenkäs tuo SW scouttien uusittu OBEL-sääntö toimii Apoc. pelissä? 3+ heitolla tekevät mitä lystää, muuten ilmaantuvat normaalisti reservistä?
dewil

Täällä pitäs käydä mikä päivä tahansa noista.
Mielellään tänne jotain ilmoa sit kun on päätetty niin kerkeää jotain ukkoja sit vielä parsia kasaan jne.
Ja sekin et minkäs verran sitä populaa sais tuoda ??
^^Anzku

Viesti Kirjoittaja ^^Anzku »

Kai sitä populaa saa tuoda niin paljon kuin on mahdollista, tietenkin jos muilla on sit enemmän (yli 5000 poinzia) nii varmaan jo pitäisi oman puolilaisten kesken jutella mikä on tilanne.

Minulle varmaankin kävisi parhaiten toi 29.11. päivä.
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
DraSa

Viesti Kirjoittaja DraSa »

Näillä näkymin mikä tahansa edellämainituista päivistä käy.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.

http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Dark Servant

Viesti Kirjoittaja Dark Servant »

Aika lailla nyt näyttäisi sopivan nuo edellä mainitut lauantait. Tietenkin mitä myöhäisempänä ajankohtana se on, sitä enemmän olisi aikaa fiksata vindikaattorit ja ^^Anzkulle hive tyrantti kasaan.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
^^Anzku

Sitte saisin kolme hiveä kentälle..... =)

Mites muute on, näyttää aika pahasti vielä toistaiseksi suurimmalti osalti joukkojen painottuvan hyvisten puolelle?
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Itselle sopivat alustavasti nuo kaikki lauantait, mutta parhaiten kenties viimeinen. Loka-marraskuun vaihteessa on hirveästi hommia ja parista tentistäkin pitäisi selvitä, joten marraskuun lopussa saisi hommaan ehkä paremman tatsinkin ja ehkä pari kolme figua enemmän maaleihin.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
^^Anzku

Minulla on jo kaikki maaleissakin, valitettavasti jouduin tekemään horde maalauksen, ei jaksa yli 150 kpl figuja ruveta erikseen hienosti maalaamaan..... ;)
Sami Jumppanen

Tuota tuota... Onkos nyt niin, että tuo viimeinen pelipäivä olisi kuitenkin 28.11 ? 29 taitaa olla sunnuntai.
Anyway, 28 on minulla vapaa yö töistä, joten se kävisi hyvin pelaamiseen. Ja jos siirrettäisiin peliä vielä viikolla joulukuun puolelle, niin silloin olisi edellinen ja pelin jälkeinen yö vapaana, joten se sopisi minulle, mutta sanokaa muutkin mielipiteenne.
^^Anzku

Minä olen opiskelija, minulla on la-su vapaata....
Entrooppi

Joo, totta, lauantaihan sen oli tarkoitus olla, eli 28. päivä. Näillä näkymin se on nyt sitten pelipäivä, siitä viikko eteenpäin ei käy minulle ja sitten mennään jo turhan lähelle joulua.
DraSa

Viesti Kirjoittaja DraSa »

Joo, minunkin mielestä tuo 28.11. olisi hyvä, kerta ei aikasemminkaan onnistu.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.

http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Rebony

Viesti Kirjoittaja Rebony »

Joo minullekin (näillä näkymin) kävisi parhaiten tuo 28.11. Jos nyt jaksaisi innostua ihan kunnolla niin saisi vähän enemmän lössiä kehiin. Tosissaan voisin lainata tuonne the Forces of Darknesiin sellaiset 1500 pojoa örkkejä, jos niille on tarvetta.
^^Anzku

Minulle kelpaa myös. Mammaki jo lupautu kuskiksi... =D x)
Sami Jumppanen

Rebony kirjoitti:Joo minullekin (näillä näkymin) kävisi parhaiten tuo 28.11. Jos nyt jaksaisi innostua ihan kunnolla niin saisi vähän enemmän lössiä kehiin. Tosissaan voisin lainata tuonne the Forces of Darknesiin sellaiset 1500 pojoa örkkejä, jos niille on tarvetta.
Tuosta tuleekin mieleen, että minä voisin kysyä minun veljeltä, että onko se kiinnostunut tulemaan mukaan. Vai pärjätäänkö me omillamme? Osa sakista muistanee minun veljen joka osallistui edelliseen Apoc. matsiin örkeillä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”