Blood Bowl -liigan 3. kausi
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Tuloksia: Herkkusuut - Sekopäät
Kriston vampyyrit pelasivat kaikin puolin erinomaisen pelin: voittivat maaleissa 3-0 ilman vakavampia miehistötappioita (vain badly hurt -tapauksia).
Minun kaaospoppooni ei taaskaan onnistunut pallonkäsittelyssä kuin yhden epäoleellisen syötön verran; ja osa pelaajista, mm. tähti-gobbo, on nyt poissa seuraavastakin pelistä.
Tomi: milloin pelataan? Ensi viikon torstaita (19. päivä) lukuunottamatta sekä maanantait että torstait ovat minun puolestani ihan kelvollisia pelipäiviksi.
Minun kaaospoppooni ei taaskaan onnistunut pallonkäsittelyssä kuin yhden epäoleellisen syötön verran; ja osa pelaajista, mm. tähti-gobbo, on nyt poissa seuraavastakin pelistä.
Tomi: milloin pelataan? Ensi viikon torstaita (19. päivä) lukuunottamatta sekä maanantait että torstait ovat minun puolestani ihan kelvollisia pelipäiviksi.
Viimeksi muokannut Visa, To 12.11.2009 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.visainen.com/visa (omat sivut) - http://www.visainen.com (työ)
- Ordo Aboensis
- Peliporukkavalvoja
- Viesti:
Re: Blood Bowl -liigan 3. kausi
Liigaan tuli kuudes pelaaja vielä mukaan, joten jokaiselle kierrokselle tuli yksi peli lisää, mutta muuten otteluohjelma pysyi samana.
Jeah, enemmän pelaajia = enemmän verta ja mäiskettä !
Milloinkas John sopisi peli ? Minulle käyvät maanantait ja torstait peli-illoissa jos oikein muistan miten kurssit iltaisin menevät,
sekä voin eksyä kyllä Fantasiapeleihinkin pelailemaan. Nakkaa yv:tä tai postaa tähän oman maun mukaan.
Milloinkas John sopisi peli ? Minulle käyvät maanantait ja torstait peli-illoissa jos oikein muistan miten kurssit iltaisin menevät,
sekä voin eksyä kyllä Fantasiapeleihinkin pelailemaan. Nakkaa yv:tä tai postaa tähän oman maun mukaan.
Ajattelin käyttää maanantain peli-illat BB-pelejä varten, koska torstaisin pelaan kytkoota. Eli joko ensi maanantaina liigassa tai sitten joku toinen päivä vaikka Fantsussa.Milloinkas John sopisi peli ?
Monday it is then !
Yritän saapuilla hyvissä ajoin
Yritän saapuilla hyvissä ajoin
elikkäs yritän tuossa puolen maissa olla paikalla jo tai muutamisen minuuttia jälkeen. Löytyykös pelipaikalta bb-lautoja ym. välineitä vai ronttaanko mukaan tuon perus bb-laudan etc. ?Pelit alkavat molempina päivinä 18.00, paikalla tulee olla kymmenisen minuuttia ennen, suotavaa on saapua jo 17.30.
Hyvä, kun kysyit, unohdin ihan mainita. Ordolla ei tosiaan ole Blood Bowliin mitään pelivälineitä, joten pelaajien pitäisi roudata omat tavarat paikalle.zombie kirjoitti:Monday it is then !
Yritän saapuilla hyvissä ajoinelikkäs yritän tuossa puolen maissa olla paikalla jo tai muutamisen minuuttia jälkeen. Löytyykös pelipaikalta bb-lautoja ym. välineitä vai ronttaanko mukaan tuon perus bb-laudan etc. ?Pelit alkavat molempina päivinä 18.00, paikalla tulee olla kymmenisen minuuttia ennen, suotavaa on saapua jo 17.30.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Pohjoisten miesten ja kaaoksen turpakäräjien tulos
Johnin pohjoisen raavaat miehet voittivat turpakäräjät 1-0 ja saivat tapettua kaaossoturin kokonaan pois pelistä.
Pelin alkupuoli tuli otettua pahasti turpiin, kun pohjanmiesten rintakarvat osoittautuivat teräspanssarin veroisiksi mutta loppua
kohden peli alkoi tasoittua. Ja teinpä vannomuksen, että jos seuraavaksi rotilta tulee turpaan niin siirryn ensi liigassa welffeihin...
Kaikinpuolin siis hyvä matsi, kaaossoturin menetys vain kirpaisi, mutta toivotaan että kaaos jumalat ovat ensi peleissä
enemmän mukana (vaiko enemmän poissa) !
Pelin alkupuoli tuli otettua pahasti turpiin, kun pohjanmiesten rintakarvat osoittautuivat teräspanssarin veroisiksi mutta loppua
kohden peli alkoi tasoittua. Ja teinpä vannomuksen, että jos seuraavaksi rotilta tulee turpaan niin siirryn ensi liigassa welffeihin...
Kaikinpuolin siis hyvä matsi, kaaossoturin menetys vain kirpaisi, mutta toivotaan että kaaos jumalat ovat ensi peleissä
Joo, no en tiedä menettäisinkö ennemmin sen mun Bersun vaiko elään sen alennetun AV:n kanssa... Eli ensi peliin pitää hankkia Apo, ettei vaan toistu!
Re: Pohjoisten miesten ja kaaoksen turpakäräjien tulos
Tais olla aika väkivaltainen peli, kun Norskeiltakin bersu on vammoissaan. Sopiiko Johnille peli ensi ma? Minä en pääse torstaina.zombie kirjoitti:Johnin pohjoisen raavaat miehet voittivat turpakäräjät 1-0 ja saivat tapettua kaaossoturin kokonaan pois pelistä.
Re: Pohjoisten miesten ja kaaoksen turpakäräjien tulos
Sopii. Ajattelin tosiaan aina maanantaisin pelata BB:tä.Koo-Hoo kirjoitti:Sopiiko Johnille peli ensi ma? Minä en pääse torstaina.
Tomi, Alexandr, onko peli sovittu?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Juu. Rotat voittivat ottelun 2-1 taitavan vastahyökkäyksen ansiosta. Tappion kolkutellessa ovella epäkuolleet keskittyivät väkivaltaan, saamatta kuitenkaan pysyviä vahinkoja aikaan.
Visa, olen ensi viikon (48) kokonaan poissa. Luuletko että voitaisiin pelata loppuviikolla joku muu päivä jossain, vai siirretäänkö suosiolla 30. päivä maanantaille?
Visa, olen ensi viikon (48) kokonaan poissa. Luuletko että voitaisiin pelata loppuviikolla joku muu päivä jossain, vai siirretäänkö suosiolla 30. päivä maanantaille?
Tänään ei ole joukkue mukanani kaupungissa ja huomenna torstaina ei käy; perjantaina töiden jälkeen (suljen korjaamon kello 18) voisi onnistua joko jossakin sopivassa paikassa kaupungilla tai Paattisilla. Lauantai ja sunnuntai ovat taas poissa laskuista.Tuisko kirjoitti:Visa, olen ensi viikon (48) kokonaan poissa. Luuletko että voitaisiin pelata loppuviikolla joku muu päivä jossain, vai siirretäänkö suosiolla 30. päivä maanantaille?
Maanantai 30. päiväkin on ihan sopiva pelipäiväksi.
Voin tuoda laudan, mutta sääntökirjaa minulla ei ole muuten kuin sähköisessä muodossa koneella, joka ei ole kannettava.
Ok, vähän tiukalle menee. No jos pelataan sitten 30. päivä.
Vampyyrien peli Norskeja vastaan päättyi 1-2 kirvelevään tappioon. Pohjan miehet pelasivat tasapainoisen pelin. Vampyyrit ja trallit makasivat pääsääntöisesti maassa tyytyväisinä. Panssareita ei kuitenkaan paljoakaan naarmutettu.
Tasapainoinen munkki siis! ;)Koo-Hoo kirjoitti:Vampyyrien peli Norskeja vastaan päättyi 1-2 kirvelevään tappioon. Pohjan miehet pelasivat tasapainoisen pelin. Vampyyrit ja trallit makasivat pääsääntöisesti maassa tyytyväisinä. Panssareita ei kuitenkaan paljoakaan naarmutettu.
Ne sun neljää ykköstä peräkkäin auttoi kummasti. Kuitenkin tarttee keksiä joku tapa päästä vastustajien panssareista läpi jotenkin. Ehkä Mighty Blow kunhan joku saa...
Kaaos vs. Rotat
Skavenit vs. Kaaos matsi päättyi tasaiseen 1-1 tulokseen, sairastuvalle joutui
porukkaa molemmin puolin mutta vakavia pysyviä vammoja ei tullut. Nyt kauheana dilemmana
ostaako journeyman beastie mukaan, kun keräsi mukavat 5sp:tä pelin aikana vaiko ostaakko
apoteekkari....kuollut kaaossoturikin pitäisi ostaa takaisin...oe voe
porukkaa molemmin puolin mutta vakavia pysyviä vammoja ei tullut. Nyt kauheana dilemmana
ostaako journeyman beastie mukaan, kun keräsi mukavat 5sp:tä pelin aikana vaiko ostaakko
apoteekkari....kuollut kaaossoturikin pitäisi ostaa takaisin...oe voe
@Halffis: Pelataanko maanantaina pelimme pois?
3. kierros, Tuomas?
Sovittiin 2. kierroksen peli maanantaille, joten sen jälkeen tulee pelattavaksi Tuomaksen kanssa 3. kierroksen kaoottisin peli. Sopisiko torstaina?
Torstai (3.12) ei oikeen sovi kaaottiseen taistoon, kun seuraavana päivänä hönkivät niskaan tentit, mutta miten olisi sitten seuraava maanantai (7.12) ? Minulla on silloin kyllä näemmä yths:n järjestämä
influenssa-rokote päivällä, mutta kaipa sekin tilaisuus [toivottavasti...] on sitten kuudeksi ohi, jos ordoon olisi tarkoitus mennä pelailemaan. Keskiviikko fantasiapeleissä olisi sitten tietty varma peli päivä, kun silloin ei ole mitään menoa kaaoksen keikkabussilla (9.12).
Melkein unohdin, että myös lauantai sopisi aamupäivällä fantsussa (5.12), jos siellä ei mitään turneeta silloin pyöri.
//tulipas sekavan oloinen viesti...
influenssa-rokote päivällä, mutta kaipa sekin tilaisuus [toivottavasti...] on sitten kuudeksi ohi, jos ordoon olisi tarkoitus mennä pelailemaan. Keskiviikko fantasiapeleissä olisi sitten tietty varma peli päivä, kun silloin ei ole mitään menoa kaaoksen keikkabussilla (9.12).
Melkein unohdin, että myös lauantai sopisi aamupäivällä fantsussa (5.12), jos siellä ei mitään turneeta silloin pyöri.
//tulipas sekavan oloinen viesti...