"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Keeper of Secrets

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Chrono

Keeper of Secrets

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Tämmönen tuli maalattua kaverin armeijaan vaihtoehto pomoksi.
Kuva
Kuva
Kuva
Hope is a serum that never heals
Da Big Boss

Re: Keeper of Secrets

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Tsiisus...

Violetista tuli nostalgia kattoa vanhoja Eldareitasi, mutta tähän figuun sanoen maalauksen taso on huippuluokkaa kuten oikeastaan aina. Ainostaan miekka on tylsä, NMM voisi sopia siihen paremmin.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
magnesium

Viesti Kirjoittaja magnesium »

Hieno on. Etenkin iho. Miten maalasit ihon. Base on vähän tylsä.
Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta
Exalted One

Viesti Kirjoittaja Exalted One »

Todella hyvän näköinen. Sukan varjostukset ei menneet sisäreidessä ihan nappiin (vai onko siellä jokin tietty kuvio?), mutta ulkosyrjällä onnistui tosi hyvin. Sakset olisin pistänyt saman värisiksi kuin jalkojen kynnet on, kun ne on varmaan tavallaan niin kuin samaan tavaraa.. :-)

Mutta todella upea kokonaisuus. :-)
"Screw the stupid objective marker! I'll dance around it later, waving your severed heads by the hair!! BFTBG!!!!" -B
Hammerist

Viesti Kirjoittaja Hammerist »

Tällaisen maalaaminen on riski, ainakin itseäni pelottaisi ja lykkäisin projektia, koska modelli on iso ja kallis. Mutta onnitella täytyy, tuo on juuri, kuin sen kuuluisi olla! Jos nyt jotain, itse varmaankin vetäisin kasvoihin vielä yhden highlightin, koska sinnehän se katsojan silmä yritetään vetää.
Dark Elves:
W/D/L
0 1 1
Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari »

Itse maalaan parasta aikaa samaa figua, saa nähdä pääsenkö lähellekään samaa tasoa. Tuo figu on varmasti yksi ikävimmistä koota (jokainen pikku piikki on liimattava erikseen) ja hirvittävän yksityiskohta määrään takia vielä ikävämpi maalata. Nostan hattuni korkealle kaikille, joiden hermot kestää tämmöisen projektin loppuun saattamisen, itsellä on jo pariin kertaa tehnyt mieli heittää tuo kaunotar päin seinää. :)

Mun mielestä toi harmaa yksin on vähintäänkin kumma valinta ihon väriksi, koska se ei oikein istu slaaneshin demoneihin. Vähintäänkin harmaa olisi kaivannut jotain sävytystä johonkin kirkkaampaan väriin. Iho voisi olla myös ehkä vieläkin vaaleampaa, sillä nyt se on jotenkin lattean näköistä muihin äärimmäisemmin varjostettuihin osioihin nähden.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

On kyllä hemmetin komea. Sun tyyli tehdä korostukset sopii tämmöisiin isoisiin juttuihin hemmetin hyvin. Erittäin omalaatuinen.
Oskari kirjoitti:Mun mielestä toi harmaa yksin on vähintäänkin kumma valinta ihon väriksi, koska se ei oikein istu slaaneshin demoneihin. Vähintäänkin harmaa olisi kaivannut jotain sävytystä johonkin kirkkaampaan väriin. Iho voisi olla myös ehkä vieläkin vaaleampaa, sillä nyt se on jotenkin lattean näköistä muihin äärimmäisemmin varjostettuihin osioihin nähden.
Mä luulen että tässä haettiin hieman enemmän jotain Kali-tyyppistä ratkaisua kuin perus-Slaaneshia.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Akke

Viesti Kirjoittaja Akke »

On todellakin hieno. Iho varsinkin.
Näyttää että se kuuluu tuohon kuvaan ennen kun näkee alustan. :) Alusta on kyl vähä tylsä.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Hillitty kokonaisuus mutta ei se mitään. Jotain ehkä yrittäisin keksiä isojen pintojen elävöittämiseen (haaleat tatuoinnit/kuviot vaatteisiin? Niin että ne erottuvat vain läheltä). Metalliosat näyttää todella hyvältä.

Base?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”