"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

örkit vs empire

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
artemis

örkit vs empire

Viesti Kirjoittaja artemis »

miten mä voin voittaa örkeill empiren kun meidän pelit on 1000 pistettä ja sill empire kerääjäll on aina ainakin kyseiset figut aina käytössä + kaikkee muuta (en tiiä kaikkien nimii mut ei se mitään haittaa)

joku maagi
1 dispell scroll

20 hand gunnerii

19 spear manii+warrior preasti

10 knightiä

joku tykki

ja jotain muuta en muista mitä kaikkee sill on mutt noit se ainakin käyttää aina ett tarviss apuu kun on taipumus hävitä aina :cry: :cry: ett mitä mun pitäis ottaa noit vastaan
Viimeksi muokannut artemis, Pe 11.04.2003 19:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Laitappas eka se sun armeijas millä yleensä lähet niitä vastaan pelaamaan?
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
artemis

no yleensä mull on ainakin kyseiset tyypit

black ork big boss
great axe ja joskus joku magic armour(liitettynä black örk rykmenttiin)

savage ork shaman
2 dispell scrollii

batle standard bearer
(en muista mitä bannerii sill käytän)

21 örkki big unssii
koko command scrooppi

10 goblin wolf riderii
koko command scrooppi ja short bowt

10 black örkkii
great veponit

spear chukka
örk bully
Agathokles

Viesti Kirjoittaja Agathokles »

Sulla täytyy olla saman verran taval örkkejä kun big uneja. Toi black orc big boss vie kaks hero slottia ja alle 2k peleissä voi olla vain 3charrua, joten BOBB:ista kannattaa tehdä taval big bossi. Batle standartin vois ottaa kokonaa pois, ei ole paljon hyötyä noin pienessä pelissä. Hommaa toinen spear chukka. Hanki myös joku 30kpl gobboja, häiriöksi viholliselle tai/ja (riippuu pisteistä) harkitse black orc rykmentin suurennosta neljällä (14kpl BO ja OBB siistit rankit).
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
artemis

oho joo en oo huomannu ett black ork big boss vie 2 hero choisee :oops:
no kaikkee oppii kun tulee vanhemmaks :D
ja noi maagit on 2 lv:n maageja ettei kellekkään tuu siit mitään epäselvyyksii
karumon

mättöö!!

Viesti Kirjoittaja karumon »

otat sin armeijaan savage örkkei ja lait niil kaikki namut ni kyl ne laittaa palasiks.. sit night gobot ottaa hepot kii fanatikkie kans. savage boar boyzzei unitti, joku maagi,spear chukkii pari ja savage örkki big bossi linkattun boar boyzeihi(porko´s pigstikka... nekö saat viä jotenki mahtuu sin ni kyl mättää..
Champpa

Viesti Kirjoittaja Champpa »

Itse en toistaseksi ole pelannut armeijaa, jolla kannattaisi ottaa maaginen lippu maagisen panssarin sijaan BS:lle.. :roll: en kyllä ole silti örkkejä pelannut, mutta gobbo-armeijaa vastaan jonkun verran.. Regimentti (tai kaksi) night gobboja fanaatikoilla jos tohon ottasit, niin ei pitäs olla hankalaa päästä ritareista eroon, pisteitä saat näppärästi ainakin poistamalla (laittoman) big'un-upgraden, vaihtamalla örkkimaagin gobboksi ja mustan örkin tavalliseksi, sekä pudottamalla toisen käärön. Boxi night gobboja ja täydet fanaatikot (3), niin hyvä tulee. Toisaalta, siinä kärsii se hauskuus, että pääsee mättämään kunnolla lähiksessä, kuten örkin kuuluu, mutta pitäisi ainakin olla paitsi laillinen, myös astetta paremmin tuolle Empirelle pärjäävä armeija..
A herd of one.
artemis

joo mull ois jo yli 2000 army mut sill empire äijäll ei mut saisko vaikka uusia armeeja listoja mitä noiden voitto tarvii pliis
SirUlrich

Viesti Kirjoittaja SirUlrich »

Tässäpä sitten Empire pelaajan näkökulma:

Ota toinen uniitti Wolfboyzeja. Koska tolla Empire pelaajalla ei ole pisto-lieroja niin sun pitäis pystyy jallittaa se nopeudella. Kun noit unittei on kaks niin sun pitäis päästä suht nopeesti teilaan ne handgunnerit ja tarvittaessa se kanuuna...

Sitten Stone Thrower! Se on ehdoton empiree vastaan. Vähän ehkä hankalahko osuu, mut ku empire uniteilla on tapana olla suht kookkaita niin sillä pitäis saada puol armiejaa panikoimaan melko nopeessa tahdissa... Niin ja sitä vastaan ei saa armor saveja eli ritskun tappajana huikea!

Sitten siel ei ookaan jäljellä enää paljon mitään. Tavalliset örkkelöt kahdella choppalla on myrkkyä empiren jalkajoukoille ja sit jos tosiaan otat siihen mukaan vielä niitä isompia vihreänahkoja niin voiton pitäis olla taattu...

Eli lyhyesti: Kiveä niskaan. Nopeilla cavalryillä flankin kautta telomaan inhat ampujat ja lopuksi rumilla isoilla sedillä naamaan...

-Uffe
In service,
Sigmar Deus
artemis

joo tos rock lobberissa on yks huono puoli mä oon surkee arvioimaan matkoja eli mä arvioin aina yli (sit ku alan poistaa tulosta niin mä arvioin silti yli ja just ku oon osumassa niin se tuhoo mun lobban) ajattelin seuraavaks hankkii toisen spear chukan ja sen jälkeen joko savage ork boar boyzeja tai 3=i=nquisitor häiskän tai 40k DA:ta mut kyll joku kaunis päivä mä keksin taktiikan miten mä voitan (oon kova uhoo mut huono toteuttaa mitä uhoon) mut kiitti tähän saakka saaduista vinkeistä toivon lisää :D
c0mmy

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Hanki mieluummin tavallisia örkkejä,goblineita ja chariotteja.
artemis

mun ostos lista on aika täysi mut mä oon suunnitellu sitä pitkään ja mä tykkään maalata ratsuväkee siks ostan villei örkkei possujen selässä ja se spear chukka tulee toisen kanssa samaan spessu slottiin siks mun lista on sellanen kun se on
Cain

Viesti Kirjoittaja Cain »

tuo örkki armeija on epävirallinen 1000 pisteen matsissä sulla voi olla 3 hero choise ja black orc big boss on 2 hero choice ja sulla on viel battle standard ja maagi se on 4 hero choise.
Cain

Viesti Kirjoittaja Cain »

tota mä näytän millainen ois hyvä armeija tuota empirea vastaan
yritin tehdä lähinnä samanlaisen kun sul
tässä se on

HERO
Black Orc Big Boss
Drog's Dead 'Ard Armor,great axe.

Night Goblin Shaman
lvl2,Nibbla's 'Itty Ring,Dispel Scroll

CORE
24 Orc Boyz
Choppa, light armor, additional hand weapon, musician, standard bearer, orc boss (+1Ws +1S +1A)

5 Goblin Wolf Riders
Hand weapon, short bow, musician

5 Goblin Wolf Riders
Hand weapon, short bow, musician

CPECIAL
11 Black Orcs
Choppa, heavy armor, great axe, black orc boss (+1Ws +1S +1A), Nogg's Banner of Butchery

2 Goblin Wolf Chariot
3 Goblins, hand weapons, short bows, chariot (S5 T4 W3), scythed wheels, 2 wolves

Goblin Spear Chukka
3 goblins, hand weapons, spear chukka (T7 W3), orc bully (+1Ws +1T +1Ld 6+Sv)

Goblin Doom Diver Catapult
3 goblins, hand weapons, catapult (T7 W3)

TOTAL POINTS :999

huomioita:pistä molemmat volf riderit molemmile sivuille ja örkit keskellä vieressä black örkit jossa on hero ja chariotit toiselle sivustalle ja sota koneet ylös.

TAKTIIKKA: kun aloitat pelin niin siirrä 1 rykmentti wolfeja black orkkien eteen ja ja kun hän rynnäköi siihen volf rykmenttiin niin fleeja rynnäköstä niin knightit epä onnistuu rynnäkössä ja ne tulee black örkkien eteen niin sitten vaan rynnäköit niihin niin knighteihin koskee ja myös doom diver on myös hyvä knight tappaja.2 rykmentti volfeja käytä flank hyökäyksessä ja rynnäköi charioteilla ja örkeillä spearmaneihin niin ne toden näköisesti kuolee . SIINÄ OLI PIENI TAKTIIKKA. JOS EI TOIMI NIIN SE EI OLE LISTASTA KIINI VAAN SUSTA.[/b]
c0mmy

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

Tuollainen taktiikka voisi toimia, tosin jos wulffit kusevat animosityn ja jäävät paikoilleen örkkiesi eteen.. Hmm.. ja toi on hyvin mahdollista. Onnistuessaan voisi olla hyvä, tosin haluaako empire pelaaja chargata niihin? Ehkä? jos susia on 5 niihin on helppoa aiheuttaa paniikki.
artemis

joo kiitti kaikille jotka on jo kirjoittanut ja oon odottanut jo tuota Odelmanin viestiä :D
ushabti

Viesti Kirjoittaja ushabti »

miten sä voit hävitä tommosella armeijalla empirelle!
artemis

tarkotit sä mun armyä? no jos tarkotit niin mä sanon yksinkertasesti mull on ihan p*****t taktiikat :roll: ja oon kyll yrittänyt sitä sun tätä ajattelin jossain vaiheessa ett onks giantista hyötyä? :roll: kiitän tähän mennessä kaikkia jotka ovat auttaneet pistäkää lisää viestii :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”