Boonuksena ei näyttäisi kaupungilla kulkiessa pommimieheltä...
Itse käytän mustaa arkkua (TM), eli juuri tätä samaa gw:n salkkua niin kuin ah niin moni muukin figuurien ystävä. On kyllä ollut kaiken siihen vuodatetun rahan arvoinen, tankit, wraithlordit yms. kulkevat sitten erinäisissä bokseissa (huurteinen, nokia, siemens...)
Mie laitan ne sukkiin, lapasiin, pipoihin ja muihin vänkiin kangaspussehin!
Tai sitten pakkaan ne tiiviisti pmpulilla ja sillä muovityynyjutulla taikka vaahtomouvilla johonkin pahvilaatikkoon jonka laitan sitten reppuun.
mä tein ite aika rockrock-kantolaukun. Otin kenkälaatikon ja palan vanhasta vaahtomuovi patjasta. otin sellaisen n. 2,5 cm paksun palan sitä vaahtomuovia ja laikkelin siihen sopivia reikiä. kolme kerrosta mahtuu, vähän paperia kerrosten väliin ja jeejee valmis , eikä hintakaan hirvitä.
Ja sitten se laatikko siis reppuun
Huussipaperia ängetään Hammerheadin poksiin (Piippu pois hammerista)
Ja äijät sekaan, Boksi reppuun ja varovasti astellaan eteenpäin...
Töttöröö ei yhtään särkynyttä
***Caution! Models may break if you slip on ice...***
Rullaan squadit ja tankit kuplamuoviin jotka sitten sullon minigrip pusseihin. Tulee tukevia ja kevyitä paketteja joita voi sitten rauhassa sulloa vaikka reppuun/pahvilaatikkoon/mihin_ikinä pelkäämättä, että alkaa maalit hilseilemään.
Purkaminen ja pakkaus on tosin hieman hidasta mutta sen kanssa pystyy kyllä elämään.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Kyllä olem sellasen GW laukun hommannu eikä kyllä oo kaduttanu yhtään on siinä sen verran helppo kantaa figuja ja kyllä sinne armeijan saa ängettyä. Ja onpa vielä toinen sellanen hankinnassa, mutta tosin joskus tulevaisuudessa...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Semmosissa muovisissa laatikoissa minä niitä siirtelen, pehmusteeksi jokin vanha pyyhe tai jokin muu kangas juttu
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!