Mutta siis Big Mek nyt syynissä. Seuraavana Warboss mega-armourissa ja Battlewagon loppuun. Sitten 20kpl 'ardboyzeja nobilla... sitten lisää boyzeja, toistoa toistoa toistoa. Onneksi saa välillä kaamoksen jannuja tehdä ettei siihen vihreään tyystin kyllästy. Pitemmittä löpinöittä silti. Big Mek...
Naamaan jäi vähän suttua, mutta no, menkööt sitten vaikka öljytahroista tms. Taas kerran olin tylsä ja seurailin tuota GW:n värityksiä. Ei minulla omaa värisilmää ole ollenkaan >.<

Sitten hieman takakuvantoa. Nuo mustakeltaiset johdot oli ehkä hitusen liian hutaistusti tehtyjä. Ehkä kyllästyin tuon napin maalaamiseen tuossa kohdassa kun niitä viimeistelin, ja jätin sen viimeistelyn niiden osalta hieman puolitiehen...

Ja toiselta puolelta takaa. Oli hieman jo aurinko mennyt piiloon koko hepun kuvaamisessa, siitä luulen ettei kamera enää jaksanut tarkentaa (tai sitten tarkensi vain noihin kauempana oleviin).

Tuommoista tänään... katsotaan millä seuraavaksi spämmin. Ehkä tuo Khornen sankari juggernautin päällä tulee ennen valmiiksi kuin warboss hehe.