"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WM/H European Team Tournament 2010

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Celebdae

Re: WM/H European Team Tournament 2010

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Turnauksen ilmoittautuminen aukesi tänään. Olen vakuuttunut, että Suomesta saadaan kasaan ainakin yksi joukkue, joten HAKKAA PÄÄLLE! on ilmoitettu mukaan. Minä ja ainoa suomalainen MkII-turnauksen voittanut pelaaja =) Dexter lähdemme vetämään tiimiä. Tavoitteena voisi olla saada joukkue lopullisesti kasaan ainakin hyvissä ajoin ennen kesää.

Mikäli halukkaita lähtijöitä löydetään kahteen joukkueeseen, niin ilmoitetaan toinenkin sitten mukaan. Koska tilaa tuolla on rajoitetusti, niin nopea reagointi olisi tarpeen. Siksipä "tulen ehkä" -vaihtoehdot ovat vähän huono juttu. Toki saattaahan sitä tilaa löytyä vielä kesälläkin - paha sanoa.

Nyt kuitenkin siis uusintakierros: kuka oikeasti haluaa lähteä Itävaltaan?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Minä, ehdottomasti.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

toki.
'Hammerin puolella joukkeilla on ihan nimetyt kapteenit, joilla on sitten hieman nakkiakin kaiken lisäksi, mutta masiinassa ei tainnut olla virallista sellaista?
joka tapauksessa voisi ainakin kohta alkaa virallisesti ilmoamaan kuitenkin suomen joukkuetta mestoille, näyttää siltä että yhden joukkueen verran olisi melko varmasti lähdössä, joten sen ainakin voisi lyödä lukkoon.
ja ainakin viime aikojen kokemusten perusteella on tuo punakone toiminut pelottavan vahvasti, joten näyttää siltä että se voisi olla valittu faktio, vaikkei sillä vielä hirveesti ole merkitystä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Celebdae

Niin siis yksi joukkue on jo ilmoitettu, jos luet tosta kaksi viestiä taaempaa =)

Kippareilla on rooli säätää peliparit kohdalleen, joskin varmasti tämän suhteen pitää tehdä taustatyötä jo etukäteen, eikä heitellä pareja vain hatusta. Mä aattelin, että voin toimia kipparina, mutta toki tuota voidaan tarvittaessa vielä ennen kisaa muuttaa.

Nyt kun faktiorajoitus on vain yhden tiimin sisällä, niin aika vapaasti pystynee valitsemaan mitä kukin pelaa. Toki jotain pieniä päällekäisyyksiä saattaa tulla, mutta katsellaan niitä kun tiedetään ketkä oikeasti olisi lähdössä.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Der Dexter

jep, olen virallisesti sokea lahna...
et sitten parempaa nimeä keksinyt, vaikkakin tuo sopii meikäläisen pelityylillye varsin osuvasti kyllä nimeksi
Chukie

Viesti Kirjoittaja Chukie »

Oma tilanne alkaa opiskelun ja työn kannalta siltä, että täytynee jättää väliin. Ei vaan jää riittävästi vapaa-aikaa pelaamiseen ja muuhun väkertelyyn. Eli mut voinee poistaa listalta.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Näin helmikuun lopulla on vielä mahdotonta sanoa, onko syyskuussa duunia vai ei. Parin kuukauden päästä lienen viisaampi antamaan sitovan vastauksen. Kiinnostusta kyllä on, ja rahaakin pitäisi sen verran löytyä, eli jos tilaa vielä huhtikuun lopulla on, ja syyskuu näyttää mahdolliselta aikatauluihini, niin kyllä minä mukana olen. Jos nyt kumminkin saatte sen toisen joukkueen kasaan ilman minuakin, niin antakaa mennä vaan - itsepähän jahkailen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Loma suunittelujen puolesta täytyneen sanoa, etten pääse. Aiwan liikaa tapahtuu tänä herran vuonna, jotka pakottaa minut ottamaan lomia siten, ettei mitenkään saane tuolle ajankohdalle revittyä loma päiviä. Mutta onnea toivotan näin etukäteen lähteville ja muistuttanen, tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen (vai miten se meni).
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Celebdae

Onpas sitten näköjään tulossa toinekin joukkueturnaus ja tämä Englannissa. Tämä toinen on jopa ilmeisesti PP:n virallisesti tukema. No miksipä sitä ei voisi lähteä molempiin...
http://www.privateerpressforums.com/sho ... hp?t=13435

Eli 3.-4. heinäkuuta ja neljän hengen joukkueet täällä.

Der Dexter

Harmin paikka, sillä samalle päivälle sattuu myösen sotahuuto tälle vuoden, joka taitaa ajaa yli kyllä tuosta hitusen.
vaikka kyllä erittäin kovasti tekisi mieli lähteä lontoon maaperälle masiinaa liikuttamaan. Onneksi raha ei kasva puissa, niin tulee ehkä sitäkin kautta valittua tuo hitusen huokeampi vaihtoehto, mutta kattellaan.
onko kukaan kattonu paljon lennot tuonne maksaisi, sillä englantiin voisi jollain blue1:lla päästä jopa huokeaan hintaan...
jos tuo ei juurikaan yli 300 maksaisi, voisi nimittäin melkeen jättää sohun väliin, vaikka se yksi vuoden kohokohdista onkin.
Der Dexter

115e olisi pe-ma lennot manchesteriin, nopialla tarkistamisella, jonka jälkeen 100km välimatka nottinghamiin.
olisi pe iltana mestoilla, mutta paluulento vasta iltapäivällä maanantaina...
ehtisi käydä siellä, in and out, sekä hieman nauttia olosta paikalisten kanssa., tai jotain.
estäkää joku nyt minua lähtemästä oikeasti
Datsi

Der Dexter kirjoitti:estäkää joku nyt minua lähtemästä oikeasti
Eikä estetä.

Mä ilmottaudun ainakin halukkaaksi pelaajaksi nyt ainakin.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Der Dexter kirjoitti:115e olisi pe-ma lennot manchesteriin, nopialla tarkistamisella, jonka jälkeen 100km välimatka nottinghamiin.
Nyt on sitten muistettava, että jos tuon 100 km aikoo kulkea jollain muulla kuin jalkaisin, niin VR:n hinnoittelu alkaa yhtäkkiä kuulostaa edulliselta. Tai ainakin vielä muutama vuosi sitten tuntui Brittilän julkinen liikenne syövän leijonanosan meikäläisen matkakassasta, en ole ihan viime aikoina saarivaltiossa käynyt.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Guruhoro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guruhoro »

Ilmoittaudun halukkaaksi lähtemään Itävaltaan. Aikaa on ja raha ei toivottavasti lopu kesken ennen syksyä. Jos Dexter ottaa tontut tuon minä Khadoria, muuten vaikka laajennan Legioonan taistelukuntoon.
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
Celebdae

Guruhoro kirjoitti:Ilmoittaudun halukkaaksi lähtemään Itävaltaan. Aikaa on ja raha ei toivottavasti lopu kesken ennen syksyä. Jos Dexter ottaa tontut tuon minä Khadoria, muuten vaikka laajennan Legioonan taistelukuntoon.
Hieno juttu, alkaa joukkue hahmottumaan! Nappaisko (lisäksi) lähteä tonne Brittilän turneeseen? Siellähän saa jopa tuplata faktiot ja olettaen että toi Dexter on mukana, niin meillä ois jo tiimi kasassa.

Mitä pikaisesti katselin hintoja siirtymisestä junalla Manchesterista pelipaikoille se olisi noin 30 puntaa suunta. Ei nyt ihan mahdoton kustannus ja voisi vielä selvitellä josko bussi olisi halvempi. Lennot tosiaan on aika halpoja.

Eli tilanne kiinnostuneiden suhteen tällä hetkellä:

Itävalta 25.-26.9.2010 (5 pelaajaa/joukkue)
Celebdae
Der Dexter
The_Edge
The Captain (?)

Englanti 3.-4.7.2010 (4 pelaajaa/joukkue)

Celebdae
The_Edge
Der Dexter (?)

Der Dexter

tuo brittikeikka menee siis tosiaan päälle sotahuudon kanssa, joka on yksi kesän kohokohdista ja melko lailla voittaa kamppailun (pun intended), vaikka parin päivän lepoloma briteissä kyllä olisi ihan sikakova juttu.

toiseksi alkaa hieman näyttää siltä, että punainen väri on melko vallallaan tuossa ETC-joukkueessa, ja sanotaanko että khadorini voittoprosentti mk2 aikakaudella on jossain 90% paikkeilla, ja tontuilla 40-45%, joten kun voittamaanhan tuonne ollaan menossa, niin ei ole vaikea nähdä, mitä pikku purtsi siellä peluuttaisi, näillä näkymin...
Der Dexter

Ynnäiltiin nyt tuossa torstaina peli-illassa näitä kansainvälisiä pelejä, ja aattelin että pistäsin näitä aatteita eetteriin, niin että muutkin kuin pieni piiri kuulee asioista;

ensinnäki, tuo heinäkuun ekan viikonlopun englanninreissu. Sinne olisi jaakko ja varmaan olli lähössä, muodostaen puoli joukkuetta. itse joudun tämän keissin skippaamaan tuplabuukkausten takia.
jos tuo reissu nappaisi, niin jaakko varmaan hoitaa asiaa etiäpäin.

mutta sitten itse ETC.
oikeastaan varmoja lähtijöitä tällä hetkellä on siis minä itse, jaakko ja olli, aka. Der Dexter, Celebdae ja teh Edge. Ilmeisesti Ville ja kapu ovat myös tällä hetkellä positiivisten listalla, ja sitten alkaa lyödä tyhjää, keitä enään olisi bileissä mukana, vissiin Jackal aka ville Tre:een suunnasta. hään armeijasta en sitten tiedä, Cygnaria lähinnä olen villen nähnyt pelaavan, joka on vähänsen varattu.

Tällä hetkellä on melko selvää, että meikäläinen ottaa punakoneen ohjastukseen, ilmeisesti Karchevin ja varmaan sitten myös eButcherin voimin. Jaakko ottaa Cygnarin, jossa ainaskin eCaine assasinoi, ja toiseksi casteriksi ynnättiin eHaleytä alustavasti. Olli peluuttaa Cryxiään, jossa ainakin terminus ottaa toisen paikan, ja toiselle paikalle toinen skarreista tai eDenny mahdollisesti.

Näin ollen sitten muita armeijoita jäisi muille jotka mukaan mielisivät, ja Ville miettikin punakoneen sijasta ottavansa sitten Legioonansa, jossa ainakin muut kompattiin vahvasti eThagya ja typhonia ekaksi listaksi. toka lista olisi sitten villi kortti, toistaiseksi. Toki riittävästi aikaa varaten voisi jotain muutakin treenauttaa, ja onhan meillä Skorne, vähän Circleä ja Retributionia myös olemassa, tosin tämähän pitkälti kiinni pelaajasta kanssa.

Itse tykkäisin varmaan nähdä Trollbloodit mestoilla, mokomat kuulostavat kovilta, eikä huonosti ole heitä haukuttukaan, tosin interweb on metka paikka. kokemusta vain mk1 ajalta.
Menothista sitten osaa sanoa, ainakaan pahasti ei ole heitä vastaan ongelmia, mutta melko pienellä varianssilla olen meniittejä vastaan viime aikoina pelannut. Monia mielenkiintoisia elementtejä ja paljon rasittavaa kamaa, veikkaan että voisi ihan hyvää stuffia saada kasaan, ainakin suomenmaalla pelaajia on, että armeijoista ei pitäisi olla pulaa.

Näitä mietteitä lähinna siis esitin sillä mielellä, että jotta jos keskustelua saisi aiheesta aikaiseksi, jotta pääsisi testaamaan eri castereita, ja listojen eri variaatioita käytännössä. aikaa on viitisen kuukautta siihen, kun listat pitää jättää, eli ei ihan massiivisen paljoa.

sen takia kuulisin mielelläni muiden mielipiteitä faktioista, listoista ja castereista, komboista ja taktiikoista, jotta saadaan kauttaaltaan edustava ja osaava joukkue itävaltaan lähetettyä. varmaan isken armeijalistat osioon sitten kohta aiheesta enempi mietettä.

pohtikaa ja kommentoikaa, tulipa essee
Datsi

Joo tosiaan, mä oon ainakin molemmissa mukana, vaikkakin se riippuu aika paljon vanhemmista.

Omaan korvaan Terminus kuulostaa aina hyvältä, mutta kakkoscasteri rupee olemaanki vähän hankala. Käytännössä vaihtoehtoina on eSkarre, eDenny ja eAspy. eAspy ounaa casterkillillä, eDenny ounaa skenaariolla ja eSkarre tekee vähän molempia. Ankaraa testausta, siitähän se näkee.

Briteistä scoutitaan ulkomaiset metat ja sit itävalloissa ounataan, ou jea.
Celebdae

Jepulis. Siis yksi paikka olisi ainakin vapaana vielä tohon heinäkuun alun Brittilän keikkaan ja Itävallankin osalta yksi jäsen vähän vielä auki. Ensimmäisessä faktiot vielä saa tuplata tarvittaessa, joten sikälikin luulisi kaivatun vahvistuksen löytyvän!

Mutta tosiaan Englantia voinee pitää ihan kivana treenimatkana ja Itävaltaa sinä varsinaisena kisana, jonne pitäisi löytyä niin loppuun asti viritetyt listat (ja mieluummin pelaajatkin =) kuin mahdollista. Eli kun pelaajat ja faktiot saadaan päätettyä, niin tiukkaa testaamista luvassa.

eCainen lisäksi tossa eilen kattelin oikeastaan ensimmäistä kertaa kunnolla eHaleyn repertuaaria. Sillä saa kyllä sen verran mauttomia asioita aikaan, että lienee aika vaikea passata. Pitänee ens viikolla testailla esim. 2 kertaa vuorossa ampuvaa 29" threat rangen Defenderiä ja 16" (tai 18") threat rangen Stormcladia. Niin ja ei se Thunderheadkaan ihan palikka ole 15" threatin päähän automaattisesti osuvalla pow12 pulsella, johon perään kolme pow14 salamaa. Näiden kaikkien lisäksi eHaleylta löytyy vielä muutenkin uskomattoman monikäyttöinen spell list ja toki se feat... Ei kai sillä voi hävitä jos tietää vähänkin mitä tekee =)

Der Dexter

no joo, kaikella voi hävitä, vaikka tietääkin mitä tekee, kunhan naapuri tietää kans mitä tekee.
ja pelissä on myös noppia mukana kanssa, sekin vielä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”