Älä nyt, itse asiassa suurin osa Dark eldareista ei todennäköisesti vammauttaisi itseään ulokkeillaan. Vain muutamalla figulla on piikkejä tai teriä reisissä niin, että omat ranteet olisivat vaarassa, useimmat muut ulokkeet on sijoitettu niin, että täytyy yrittää, jos haluaa niillä omiin valtimoihin osua. Tottahan on, että pensaissa tetsatessa luultavasti ensimmäinen näreikkö osoittautuisi ylivoimaiseksi vastustajaksi, mutta sama pätee melko moneen muuhunkin armeijaan. Epäkäytännöllisyydestä voidaan jatkaa siinä vaiheessa, kun joku kertoo, miten marinet olkapääsuojuksineen ja reppuineen mahtuvat Rhinon luukuista sisään.Individual8580 kirjoitti:Ja ne nykyiset napit eivät ole tuota? Puukkoeldareitten figut ovat varmaan korneinta kirkonpolttopiikki-jöötiä mitä olen ikinä nähnyt GWltä. Sen lisäksi että ne ovat äärimmäisen rumia ne ovat myös epäkäytännöllisiä. Joka ikisessä figussa on jotain grimmandark piikkejä jotka napsuvat poikki. Kaverini on liimannut Raidereihinsa uudelleen jonkun osan noin joka kolmas kuljetuskerta koska niitten oli ihan pakko tunkea lepakon siipien muotoiset ontot terähärpäkkeet siihen päälle. Saavat yrittää aika paljon jos aikovat alittaa noitten nykyisen tason.The Captain kirjoitti:santso kirjoitti: Tietysti uudet veressä ja pääkalloissa uivat itsensäviiltelynapit kuuluvat nykyiseen grim darkness -henkeen ja ovat jokaisen angstaavan teinigootin kansalaisoikeus.
Piikkien lukumäärässä CSM menee heittämällä ohi DEldareista, ja pääkallokoristeita on IG:lläkin enemmän kuin DEldareilla. Laskin tuossa huvikseni 3000+ pisteen DE-armeijani pääkallojen lukumäärän, ja pääsin alun toiselle kymmenelle (ja yli puolet näistäkin Grotesque-yksiköllä). 2000 pisteen IG:lläni on yli 400 pääkallokoristetta!
Wychien törröttävät olkapääsuojukset ovat kieltämättä aika yliampuvia, mutta muuten DEldar-figut ovat oikeastaan melko hillittyjä yksityiskohtiensa lukumäärän puolesta. Raiderit ovat toki melko haurasrakenteista muovia, mutta se nyt vaan pitää ottaa huomioon figuja kuljettaessa - paskaksha ne männöö ko paiskoo. Olen kuljetellut melkoista leija-hordea, ja jos olen yrittänyt ne huolella pakata, niin ei niistä ole osia matkan varrelle jäänyt. Huolimattomalla pakkaamisella on kyllä saanut palasia spontaanisti purettua. Minua ei silti harmita, että pelin kaikki ajoneuvot eivät näytä Lego-palikoista kootuilta, ja toivoisin Goodwinin säilyttävän nykyisen estetiikan figusuunnittelussaan.
Rumuus on tietysti makuasia, mutta muovi ei ole muoviksi pahan näköistä (ja piikitkin ovat suurelta osin irtonaisia, joten on pelaajan omasta tahdosta kiinni, paljonko niitä figuihinsa tällää ja minne päin kehoa), ja kohtalaisen suuri osa metallista (characterit, Incubit, Wychit, Scourget, Talos) on skulptiltaan aika paljon tasokkaampaa kuin moni muu GW:n tuotos aikakauteen katsomatta.