"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaaos jumalien ulkonäkö

Jos et tiedä, mitä C'tanit ovat tai kuka on Cypher ja ketkä olivat Primarkit, tieto löytyy tältä palstalta.
Da Big Boss

Re: Kaaos jumalien ulkonäkö

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Milloin kaaoksen jumalat ovat olleet kaaosmariineita?

Niin, eivät koskaan. Nuo ovat yksinkertaisesti vain kaaoksen kannattajia, jotka eivät ole kuin pikkuriikkisen lähellä sitä mitä jumalat ovat.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Aemilius

Viesti Kirjoittaja Aemilius »

En kyllä vieläkään näe miten bolt pistol perustavanlaatuisesti eroaa miekasta, aseita kun ovat molemmat, ja mikä kaaosjumalaa estää sitä kantamasta.

Tässähän on itse asiassa melko hyvä esimerkki aiheesta: DBB:lle näyttäytyvällä Khornella olisi ehkä miekka, kirves tjs., minulle taas power armour ja pistooli.

Näin siis teoriassa. Tosiasiassahan minulla ei ole mitään käsitystä mistä nuo kuvat ovat peräisin, saattavat olla marineita tai jumalia.
Obesa cantavit
Omat ukkelit
Necron Immortal

Viesti Kirjoittaja Necron Immortal »

Pointtini oli, että kun jumala voi näyttää miltä hyvänsä, niin miksei myös marine.
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Da Big Boss kirjoitti:Milloin kaaoksen jumalat ovat olleet kaaosmariineita?

Niin, eivät koskaan. Nuo ovat yksinkertaisesti vain kaaoksen kannattajia, jotka eivät ole kuin pikkuriikkisen lähellä sitä mitä jumalat ovat.
Ja facepalm tähän väliin. Milloin kaaosjumalat ovat olleet sidottuna johonkin tiettyyn ruumiillistumaan? Niin, eivät koskaan. Ei se tietty ole absoluuttista että nuo ovat kaaosjumalien marsuruumiillistumia, mutta sellainen mielikuva kaaoskodeksi 3.5:sta tuli. Jos se yleisin inkarnaatio on niin tärkeä niin tässä (vieläpä ilmeisesti alkuperäisimmillään):
Kuva
Da Big Boss

Aemilius kirjoitti:Näin siis teoriassa. Tosiasiassahan minulla ei ole mitään käsitystä mistä nuo kuvat ovat peräisin, saattavat olla marineita tai jumalia.

Marineita. Power armorit ja kaikki. Khornehan ei pidä ampumisesta, joten en uskoisi että bolt pistoolia kantaa.

Ei nuo ole jumalia. Vieläkään. Demonit, etenkin suurdemonit näyttävät sen miltä nämä voivat näyttää melko tarkasti. Ovathan nämä jumaliensa pienoisminiatyyreja. Mariini on eri asia kuin jumala, vaikka sitä palvoisikin.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Air Defence

Viesti Kirjoittaja Air Defence »

Da Big Boss kirjoitti: Khornehan ei pidä ampumisesta, joten en uskoisi että bolt pistoolia kantaa.
Se onkin vain bolt pistolin näköinen Death Strike, jossa on lipas täynnä palavia pronssikalloja.
Necron Immortal kirjoitti:Pointtini oli, että kun jumala voi näyttää miltä hyvänsä, niin miksei myös marine.
Niinpä, ei luulisi kaaosjumalien ulkonäön olevan kiveen hakattu, varsinkin kun kyseessä on kaupallinen julkaisu, jossa fluffin tekijät vaihtuvat aina edellisten päästyä paremmin palkattuihin hommiin.
Da Big Boss

Mää silti pysyn siinä mielessä, että jos mulle annetaan Kaaosmariinin kuva, ja sanotaan että tämä on kaaosjumala, ja perusteluna on se, että kaaoksen jumala voi olla minkätahansa näköinen, se ei oikein minua vakuuta.

Menikö ylemmässä kaavassa jokin pieleen?
Viimeksi muokannut Da Big Boss, Ma 28.12.2009 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ampusiili

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Da Big Boss kirjoitti:Khornehan ei pidä ampumisesta, joten en uskoisi että bolt pistoolia kantaa.
+1A :D
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Kaaosurpo

Viesti Kirjoittaja Kaaosurpo »

Nuo marinien näköiset häiskät on tosiaan kirjasta, joka kantaa nimikettä "Codex Chaos Space Marines" (keppikirjaimin).

Mut hei, ainahan me voidaan (näin epävirallisesti) kuvitella että nämä kuvitellut kaaosjumalat on tommosen päheen chaos space marinen näköisiä, eikä semmoisia omituisia dillejä, miksi ne on kuvattu tossa realm of chaoksen kuvituksessa, jossa ne on ilmoitettu kaaosjumalten kuviksi.

Itse veikkaan että tässä on muuten kuva, jossa Khorne on saatu ikuistettua jonkun paparazzin toimesta:
Kuva

Ainakin sellainen mielikuva mulle jäi, mutta tämä ei tietty ole absoluuttista.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Kaaosurpo kirjoitti:Nuo marinien näköiset häiskät on tosiaan kirjasta, joka kantaa nimikettä "Codex Chaos Space Marines" (keppikirjaimin).

Mut hei, ainahan me voidaan (näin epävirallisesti) kuvitella että nämä kuvitellut kaaosjumalat on tommosen päheen chaos space marinen näköisiä, eikä semmoisia omituisia dillejä, miksi ne on kuvattu tossa realm of chaoksen kuvituksessa, jossa ne on ilmoitettu kaaosjumalten kuviksi.

Itse veikkaan että tässä on muuten kuva, jossa Khorne on saatu ikuistettua jonkun paparazzin toimesta:
Kuva

Ainakin sellainen mielikuva mulle jäi, mutta tämä ei tietty ole absoluuttista.
Ei nyt kyllä sekoitat pahemman kerran, siinä on Rouva Slaanesh poikkeamassa lähikauppaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Historia”