KuoLan Ropekerho.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: KuoLan Ropekerho.
Jos se magic of gayness on oikeesti noin kivaa, voisitte hommata oman vuoron sille. Ropekerhossa olis varmaan tarkotus ropettaa... Nimimerkillä "katkera figuttaja".
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
- LAV-Kitsune-
Ei ole tulossa hän nyt vähään aikaan, sillä on taas töissä kaukana poissa. Olen myös pesiksen kanssa tuosta mtg:stä vähän samaa mieltä. Onhan se kivaa ajanvietettä peliä / ropea odotellessa, mutta jos koko 5 tuntinen on vain mtg peliä ja vaihtelua niin se ei ole enää hauskaa. Erikseen on melkein viikottain mtg turnauksia missä voi käydä vaihtelemassa ja pelaamassa. Mutta ensi kerralla on sitten vampire ropea ainakin tiedossa kaikille jotka pääsee. Yritän myös järjestää tälle kuulle vielä faba pelipäivää. Pelipäivä on siis tulossa sunnuntaille näillä näkymin. Katsotaan mitä tulee, mutta täällä tulee sitten lisää infoa kun päivä varmistuu.
[älytöntä selitystä]Olen kyllä suht. eri mieltä tästä. En ainakaan itse olisi tukemassa MTG bannia. Ei pahalla, mutta koko idea on minun mielestäni typerä. Eikös ropekerhon tarkoitus ole pelata nörttipelejä? Tietenkin jos ropekerho on vain ja ainoastaan ropettamiseen, niin sitten pitäisi bannata MTG, figut, lautapelit, space crusade ja ties mitä.
En usko että kukaan traumatisoituu siitä että ropekerholla pelataan MTG:tä. Jos ei halua pelata sitä, niin voi ehdottaa jotakin muuta.
Nythän saimme Vampire kampaniankin käyntiin.
Mielestäni yksi syy sille että MTG:tä ollaan nyt lähiaikoina pelattu niin paljon ropekerhossa on se, että rope-kampaniaa ollaan pelattu "tunnin ropesessiot, joka toinen kerta. Ohoh, henkilö X ei ole täällä odotetaan kaksi viikkoa" periaatteella.
Lisäksi tuolla muissa nuokkarin MTG jutuissa ei voi käydä (lukuunottamatta drafteja ja pre-releaseja), koska siellä pakkojen hinnat menevät yli sadan euron, eli jos joku ropekerholainen menisi sinne niin ei ainakaan iloa saisi irti noista käynneistä... Jonka kaikki hyvin tietää.
'Nuff said.[/älytöntä selitystä]
Edit: Toivottavasti kukaan ei suuttunut tai loukkaantunut tuosta viestistäni, ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä/nälvivä tai mitään vastaavaa
No joo, on se vähän tyhmää jos joka kerta pelaamme MTG:tä koko ropekerhon monta kertaa peräkkäin. Mutta en usko että mitään MTG bannia tarvitaan.
En usko että kukaan traumatisoituu siitä että ropekerholla pelataan MTG:tä. Jos ei halua pelata sitä, niin voi ehdottaa jotakin muuta.
Nythän saimme Vampire kampaniankin käyntiin.
Mielestäni yksi syy sille että MTG:tä ollaan nyt lähiaikoina pelattu niin paljon ropekerhossa on se, että rope-kampaniaa ollaan pelattu "tunnin ropesessiot, joka toinen kerta. Ohoh, henkilö X ei ole täällä odotetaan kaksi viikkoa" periaatteella.
Lisäksi tuolla muissa nuokkarin MTG jutuissa ei voi käydä (lukuunottamatta drafteja ja pre-releaseja), koska siellä pakkojen hinnat menevät yli sadan euron, eli jos joku ropekerholainen menisi sinne niin ei ainakaan iloa saisi irti noista käynneistä... Jonka kaikki hyvin tietää.
'Nuff said.[/älytöntä selitystä]
Edit: Toivottavasti kukaan ei suuttunut tai loukkaantunut tuosta viestistäni, ei ollut tarkoitus olla hyökkäävä/nälvivä tai mitään vastaavaa
No joo, on se vähän tyhmää jos joka kerta pelaamme MTG:tä koko ropekerhon monta kertaa peräkkäin. Mutta en usko että mitään MTG bannia tarvitaan.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Onko kenelläkään tietoa milloin ropekerho loppuu?
Onko mahdollista jatkaa sitä kesällä jossain muualla? Tai ehkä sopia että se jatkuisi kesällä nuokkarilla, ainakin jonkin aikaa?
Äh, mitenkäs vampiren nyt käy kun ropekerho loppuu kohta :(.
Onko mahdollista jatkaa sitä kesällä jossain muualla? Tai ehkä sopia että se jatkuisi kesällä nuokkarilla, ainakin jonkin aikaa?
Äh, mitenkäs vampiren nyt käy kun ropekerho loppuu kohta :(.
- LAV-Kitsune-
28.6-2.7 on nuokkarin kuvataideleiri, ja sen jälkeen on yleensä kaikki henkilökunta jäänyt lomalle ja nuokkari pistetty kiinni kokonaan. Neuvotelavissa on mahdollisesti, että saataisiin -ehkä- olla tuolle viimeiselle viikolle asti.
- LAV-Kitsune-
Mjoo, elikäs neuvottelut onnistui ja ropekerhoa voi jatkaa koko kesän ajan. Aina tiistaisin neljästä eteenpäin voi tulla pelailemaan siis. Ainoa poikkeus on 29.6, jolloin olen vetämässä kuvataideleiriä enkä pääse availemaan ovia.
Uusin ETC kelpoinen armeijani odottaa ETC kompattua vastustajaa tiistaiksi. Komea armeija vaikka itse sanonkin ;) .
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Jos ei kukaan muu, niin mulla taitaa olla armeija pelikunnossa tuolla salkussa. Samalla voit tuoda ne gobot, jos sait mun tekstarin.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Olisiko joku halukas pelaamaan warhammeria ensi tiistaina uusilla 8edikan säännöillä? Sääntökirjan sain kaks päivää sitten ja tänään sain kaikki säännöt luettua. Otan mukaan 2000pisteen edestä Bretonniaa sekä tietysti myös uuden sääntökirjan.
Minä voin tuoda empire armeijani ensi tiistaiksi. Itselläni tuota sääntökirjaa ei vielä ole, mutta armeijalistan saan tehtyä tämän kuukauden white dwarf lehden tietojen avulla.Jasper kirjoitti:Olisiko joku halukas pelaamaan warhammeria ensi tiistaina uusilla 8edikan säännöillä? Sääntökirjan sain kaks päivää sitten ja tänään sain kaikki säännöt luettua. Otan mukaan 2000pisteen edestä Bretonniaa sekä tietysti myös uuden sääntökirjan.
Aloitettu 13.9.2011
Empire: W:19 L:8 D:1
Ogre Kingdom: W:36 L:21 D:6
Warriors of Chaos: W:11 L:14 D:4
Empire: W:19 L:8 D:1
Ogre Kingdom: W:36 L:21 D:6
Warriors of Chaos: W:11 L:14 D:4
Marko vähän vihjaili, että ensi viikolla voisi vetäistä vähän Mordheimiä. Itse tuon ainakin mun örkit ja noidanmetsästäjät. Mukaan vain muitakin. Pelkillä FaBa-figuilla pärjää ihan hyvin ja sääntökirjat löytää GW:n sivuilta ihan ilmatteiks.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Itse tulen proxy-petomiehillä kun tulen, jos käy? Onko sinne mordheim kampaniaan pakko tulla ensi viikolla jos en ehdikään, vai voiko sitten parin viikon päästä tulla mukaan, ja pitääkö ne säännöt itsekseen opetella, vai voiko joku silloin (tai jo ensi viikolla, jos ehditään) opettaa säännöt?
- Khorne Marien
Lassi, en oikein tiedä siitä Demonit vs. Demonit pelistä... Ei ensi kerralla vielä ainakaan jos sopii.
- LAV-Kitsune-
Selvä homma. Jos jotakuta muuta kiinnostaa, niin voisin ottaa matsia varmaan oudoimmalla (fluffi?)listalla millä olen koskaan pelaillut. 2400pts hassutuksia siis.
Minä voin tulla ownattavaksi taas... Proxytan petoja, totta kai.LAV-Kitsune- kirjoitti:Selvä homma. Jos jotakuta muuta kiinnostaa, niin voisin ottaa matsia varmaan oudoimmalla (fluffi?)listalla millä olen koskaan pelaillut. 2400pts hassutuksia siis.
Mielellään kyllä myöskin testaisin uutta MTG pakkaa jos ehtii ennen ropetusta.
- LAV-Kitsune-
Sovimmekin jo pelin Ilkeanpikkuperkeleen kanssa, joten peliä on jo luvassa. Toisella kerralla sitten =)
- Ilkeapikkuperkele
Pesis on tulossa myös armeijansa kanssa joten peliä luultavammin on enemmänkin... Mie otan delffit messiin.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Moi!
Nyt kesän jäljiltä olen taas tulossa kotia, niin löytyisikö 40k peliseuraa ensi ja seuraaville tiistaille? Multa löytyy örkkejä joilla mielelläni itse pelailisin, ja jos lainaan haluaa armeijaa niin muita armeijoita on vaihtoehtoina: Pure Nurgle Daemons, Daemonhunters, Vanilla Space Marines (mitä vaan chapteriahan näillä peluuttaa), Pure Deathwing, Eldar. Mieluusti kuitenkin muitten armeijoita vastaan. Mitä olen ymmärtänyt niin osalla teistä on 40k armeijoita, joten eikun vaan peliä pystyyn, kyllä se 40k:kin on hyvä peli sen faban rinnalle vaikkei turnaukseen lisäkseni muita tullutkaan.
- Jussi
Nyt kesän jäljiltä olen taas tulossa kotia, niin löytyisikö 40k peliseuraa ensi ja seuraaville tiistaille? Multa löytyy örkkejä joilla mielelläni itse pelailisin, ja jos lainaan haluaa armeijaa niin muita armeijoita on vaihtoehtoina: Pure Nurgle Daemons, Daemonhunters, Vanilla Space Marines (mitä vaan chapteriahan näillä peluuttaa), Pure Deathwing, Eldar. Mieluusti kuitenkin muitten armeijoita vastaan. Mitä olen ymmärtänyt niin osalla teistä on 40k armeijoita, joten eikun vaan peliä pystyyn, kyllä se 40k:kin on hyvä peli sen faban rinnalle vaikkei turnaukseen lisäkseni muita tullutkaan.
- Jussi
Voisihan siitä 40K:sta traumatisoitua taas, on tullut unohdettua miten tylsää se on.
Ensi tiistaina 24. tätä kuuta on kyllä Mordheimia luvassa, mutta voisin vaikka tuoda koo figuni 31. tiistaina tätä kuuta mukaan. Eli kävisikö 40K peli silloin?
Armeijana minulla Necronit, armeijan maksimipistemäärä on joku 1500, minkä kokoista peliä ottaisimme jos peli käy?
Ensi tiistaina 24. tätä kuuta on kyllä Mordheimia luvassa, mutta voisin vaikka tuoda koo figuni 31. tiistaina tätä kuuta mukaan. Eli kävisikö 40K peli silloin?
Armeijana minulla Necronit, armeijan maksimipistemäärä on joku 1500, minkä kokoista peliä ottaisimme jos peli käy?
Ok, eli 31. tiistaina käypi mainiosti. Jos sä 1500 saat kasaan, niin hyvä on. Eipä paljon tuota pienempiä pelejä ole tullut pelattuakaan, isompia kyllä. Eli otan 1500 pojoa avaruusörkkejäni messiin, maastot sun muut taitavat olla paikan päällä. Katsoo nyt jos tulisin nyt ylihuomenna sitä Mordheimiä kahtelemaan.
- Jussi
- Jussi