Star Wars-miniatyyrit
Nuoko ne on nyt sitte ne kauon ootetut ja luvatut Star Wars figut? Nuohan on tuomosta pehmomuovista heronaksutyylistä esimaalattua roskaa. Olen kyllä pahasti pettynyt. Olin oottanut oikeita figuja, jotka on oikeaa valkometallia. Eihän nämä vaan ole ne, mitä jo muutama vuosi takaperin oltiin lupailemassa markkinoille?
Luumumehu on soturien juomaa
Itsen aloitin juuri pelaamisen sw-miniatureillä.Pelaan rise of empire ajan jaksoa,koska rebel storm pakkauksia ei saa suomesta kunnolla.
Olen ostanut muutaman lisäpaketin+clone strike mission kirjan ja tietenkin aloituspaketin.
tällä: foorumilla on aloitettu miniature keskustelu/muu sw-keskustelu
http://z8.invisionfree.com/Galaktinen_I ... /index.php?
Olen ostanut muutaman lisäpaketin+clone strike mission kirjan ja tietenkin aloituspaketin.
tällä: foorumilla on aloitettu miniature keskustelu/muu sw-keskustelu
http://z8.invisionfree.com/Galaktinen_I ... /index.php?
Re: Star Wars-miniatyyrit
Minä keräilen sw miniatyyrejä, ja kiva niilllä on pelata. Niitä on kaapissa minulla oikeastaan aika paljonkin.
"Kahvi juodaan useimmiten kahvikupeista." -Wikipedia
Hip! Yksi SW Miniatures-friikki ilmoittautuu. Ukkoihin on varmaan upotettu kuukausipalkan verran rahaa. Pelattua tulee vähän turhan harvoin peliseuran vähyydestä johtuen, joten jos Turun seudulta löytyy pelikavereita, kiva ois. :-)
Tai sitten voit "Skanneri" pelikavereiden puutteessa pelata figuillasi esim. 40K:ta. Itselläni on 2500 pistettä TAU:ta, jotka näyttävät mm. ihan Storm Troopereilta (TAU), Hiekkihmisiltä (Sand People) ja AT-St Walkereilta (suitit). Devilfisheinä käytän noin 20mm "mittakaavaa" olevia Imperial Shuttleja (niitä ilman liimaa koottavia ja valmiiksi muka maalattuja koottavia). Hammerheadeille ei valitettavasti löydy vastaavuutta. Ainoa ongelma oikeastaan on, että Storm Trooperit ovat liian hyviä ampumaan...Skanneri kirjoitti:Pelattua tulee vähän turhan harvoin peliseuran vähyydestä johtuen
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
And either way, I lose"
Wizards of the Coast päätti sitten luopua Star Wars -lisenssistään: isännän ääni puhuu.
Miniatyyririntamalla on odotettavissa vielä The Dark Times -sarja tässä lähipäivinä ja Masters of the Force huhtikuussa. Jälkimmäisessä on mukana "some of your most favorite characters along with rare creatures from the Dejarik Holochess game that have never appeared in our game". Ja sitten se on ainakin WOTC:in puolelta siinä.
Miniatyyririntamalla on odotettavissa vielä The Dark Times -sarja tässä lähipäivinä ja Masters of the Force huhtikuussa. Jälkimmäisessä on mukana "some of your most favorite characters along with rare creatures from the Dejarik Holochess game that have never appeared in our game". Ja sitten se on ainakin WOTC:in puolelta siinä.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Kiva tietää. Pitääkin ostaa sitten varastoon niitä puuttuvia ASAP...
"Now it's time to choose
And either way, I lose"
And either way, I lose"
Ihan vaan kyselen että onko täällä näiden keräilijöitä jotka haluavat vaihdella Star Wars miniatyyrejä ? Itselläni on niitä about 20 boosteria ja meinaan taas tuoda usasta joku 24 boosteria lisää... (jenkeissä n. 7.5e / boosteri, osa enemmän ja osa vähemmän) + postikulut. Tosin yleensä itse tuon mukanani kun käyn, tilaan usan osoitteeseen mistä poimin mukaani käydessäni.
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
No mulla voi olla jotain. Lähinnä olen kuitenkin täsmäostanut figuni suoraan netistä irtona, joten "ylimääräisiä" ei ole hirveästi...Zyder kirjoitti:Ihan vaan kyselen että onko täällä näiden keräilijöitä jotka haluavat vaihdella Star Wars miniatyyrejä ? Itselläni on niitä about 20 boosteria ja meinaan taas tuoda usasta joku 24 boosteria lisää... (jenkeissä n. 7.5e / boosteri, osa enemmän ja osa vähemmän) + postikulut. Tosin yleensä itse tuon mukanani kun käyn, tilaan usan osoitteeseen mistä poimin mukaani käydessäni.
"Now it's time to choose
And either way, I lose"
And either way, I lose"
Ihan sivumennen sanoen, Knight Models on vissiin hiljattain tuonut markkinoille myös n. 30mm skaalaiset, hinnasta päätellen kuitenkin ehkä lähinnä keräilijöille suunnatut SW-figyyrit:
http://www.knightmodels.com/30mm_hansolo_visor_ing.html
Virmalta löytyy myös 70mm:n SW-hahmoja ynnä Marvelin supersankareita.
http://www.knightmodels.com/30mm_hansolo_visor_ing.html
Virmalta löytyy myös 70mm:n SW-hahmoja ynnä Marvelin supersankareita.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
En ole vaihtamassa mutta jos jotakuta kiinnostaa ostaa helsingistä kasvotusten niin lähettäkää yvtä.Zyder kirjoitti:Ihan vaan kyselen että onko täällä näiden keräilijöitä jotka haluavat vaihdella Star Wars miniatyyrejä ? Itselläni on niitä about 20 boosteria ja meinaan taas tuoda usasta joku 24 boosteria lisää... (jenkeissä n. 7.5e / boosteri, osa enemmän ja osa vähemmän) + postikulut. Tosin yleensä itse tuon mukanani kun käyn, tilaan usan osoitteeseen mistä poimin mukaani käydessäni.
Figuja löytyy suht paljon, lähinnä klone strike -sarjasta(muitakin kyllä on).
"Kahvi juodaan useimmiten kahvikupeista." -Wikipedia
Jos joku on yhä vaihtamassa/myymässä omia SW-miniatyyrejään, tässä olisi yksi ostaja Tampereelta.
Vaihtareita ei niin paljoa löydy, mutta rahalla voin ostaa mielelläni.
Vaihtareita ei niin paljoa löydy, mutta rahalla voin ostaa mielelläni.