Ilmoittautuminen
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ilmoittautuminen
No ens kerralla varmaankin taas mortikkaa, ehkä jollain muulla joukolla vaihteenvuoksi.
- Dwarf_rules95
Minulta taitaa se sinne fantasya pelaamaan pääsy viivästyä aika lailla ku on kaiken maailman riparit eikä oo kerenny maalaileenkaa ukkoja. -,-
-
Raivomuumi
Varmaa mortikkaa, Viikingit tulee raidaamaan MUHAHWWAHHWAWHWHWHAHHAHAHA...
-
blackmetalsiili
Ensi viikolla 2.8 pääsen myös itse pitkästä aikaa taas paikalle, otan mortikka napit mukaan, mutta jos joku haluaa testailla faban 8 edikkaa tai testata omia techejään seuraavan viikonlopun turun turnausta vastetn niin voin ottaa tavarat myös noita varten.
-
Raivomuumi
Voisitsää tuoda sen 5edition empire kirjan ja ne magic itemit niin saisin sen listan tehtyy.
Vois tulla taas vähän kokeilee tota mordheimia jos vain miiro lainaa sen figuja kun en ole vielä saanut ostettua.
''A moment of hesitiation, brings a lifetime of heresy.''
-
aivokuolluthamsteri
voisin mortikkaan jonkun näkösen beastman warbanidin tehä ku löysin jotain beastmen nappeja kaapista (on kyllä aika hirveen näkösii)
Nokia Disconecting People
No motikkaa varmaankin ens kerralla. Sit pientä valittamista kahdelle nimeltämainitsemattomalle henkilölle, se ois ihan kiva jos oikeesti ku lähtee vois siivota jotain, eikä mitään et mä toin kamoja joten mun ei tartte siivota, kyl ne aina sinne pöytiin tuodaan mut ei niit kukaan vie pois, tänään myöhästyin junasta sen takia et viereinen pöytäki piti siivota et kiitti vaan siitä, ja se oikeesti oli siit parista minuutista kiinni. Ja toinen henkilöistä ei ole Antti.
-
blackmetalsiili
9.2 kerhoa normaalisti, koitan jaksa olla loppuunsaakka itsekkin..
-
Raivomuumi
Tulossa taas ensikerralla mortikkaa... voin tehä uuden warbandin jos ei huvita pelaa 8A str6 tyyppiä vastaa >:). Pystytkö Antti lainaa niitä figuja mitä laitoin ja mihin aikaan sie tuut hakemaan?
- Dwarf_rules95
Jeehees :), pääsen taas maalaan figuja et edistyis taas toi armeija :DD
-
blackmetalsiili
Tähän ketjuun mielellään vaan kerholle tulemisen/tulematta jättämisen ilmoitus, muut sinne yleisen asian ketjuun jneDwarf_rules95 kirjoitti:Jeehees :), pääsen taas maalaan figuja et edistyis taas toi armeija :DD
Jos jotakuta kinnostaa niin tulisin pelailee wh40k.ta mariineillani ja ehkä yllätys kavereillani joita on noin 650p.
''A moment of hesitiation, brings a lifetime of heresy.''
Ihan mortikkaa nyt sittenki.
Viimeksi muokannut <Randomi>, Su 08.08.2010 18:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meikäkin vois raahata itteni paikalle, luultavasti taut mukana.
Kysykää mitä vaan vastaamme mitä sattuu.
Hobla. Nyt kun on intistä saanut vapaata jopa maanantai iltaan saakka niin se vapaa-aika on hyvä käyttää nopan heittoon. Eli meikäläinen on kerholla viidestä puoli kahdeksaan, mortikkaa pelaillen. Pelaan vanhalla ogre warbandilla, koska olisi kiva saada se siihen kuosiin kuin sen haluan.
Pystyk sie Miiro ottamaan mun figut talteen viikon ajaksi ja tuomaan ne mulle sitten ensi lauantaina? Ei tarvitsisi käydä himassa siinä välissä vaan voisi suoraan siirtyä bussiasemalle kerholta.
Pystyk sie Miiro ottamaan mun figut talteen viikon ajaksi ja tuomaan ne mulle sitten ensi lauantaina? Ei tarvitsisi käydä himassa siinä välissä vaan voisi suoraan siirtyä bussiasemalle kerholta.
Euroopan mukavin mies
- Dwarf_rules95
Mä oisin tulos sitte pelailee tota fantasya joskus, ehkä ens viikolla mutta en usko et pääsen, mut luulisin et viimeistää sitä seuraavalla viikolla noin aloittelijatyyliin. :)
- Dwarf_rules95
Osoitehan siis oli Myllytie 3?
-
blackmetalsiili
Jep. Ilmota vielä lähempänä jos/kun tiedät varmasti tulevasi, en viiti epävarmaa nimeä lisätä listaan.
16.8 normaalisti. Itse voisin ainakin pelata fabaa, mortikkaa kun tuolla on jo aika pitkään tahkottu.
16.8 normaalisti. Itse voisin ainakin pelata fabaa, mortikkaa kun tuolla on jo aika pitkään tahkottu.
Ens kerralla tulossa paikalle, pelistä ei mitään tietoa, faban 5 edikkaa vois jos jotain sattuis kiinnostaa.